Joo faijani tilas lg sl9yg soundbar tai joku tommone mulle lahjaks ja tomaatti 2viikkoa odotettu että saataisiin edes jotain infoa siitä. Oston hetkellä luki että on varastossa mutta ei enään. 4 kertaa ollaan soitettu asiakaspalveluun ja pelkkää bataattia ne sielä jauhaa kuinka ne on meihin se on käsittelyssä. 3kerran jälkeen sanoi meille että on yhteydessä pikaisesti vaikka tuotetta ei olisi varastossa ja pelkää perunaa sekin oli. Odotettiin melkein viikko ja mitään ei kuulunu kunnes päätimme soittaa uudelleen ja kysyä mistä kiikastaa. Vastauksena sieltähän tuli että ei tiedä miksi emme ole saaneet infoa tilauksesta. Ja arvaa tuliko sieltä kiinankaali taas sama repliikki että ne on yhteydessä tukkuriin johon niiden piti olla jo viikko sitten yhteydessä ja että ne ottaa meihin yhteyttä ens ma. En usko ostavani enään mitään elisalta tulevaisuudessa sillä kun tällaisia ongelmia tapahtuu (mitä ei pitäisi). Niin silloin luulisi että siihen kuuluvaa apua voidaan antaa eikä vaan laittaa mut käyttämään 20min mun päivästä siihen että kuuntelen jotain asiakaspalveliaa jolla ei jouluomenaakaan tietoa siitä mitä pitäisi tehdä. en suosittele elisan verkkokauppaa kenellekkään jos tämä jatkuu. Kysymykseni on mikä siinä on että ei voi sanoa kauan kestää että saan tuotteeni itselleni? Luulisi että jos sitä tietoa ei vielä ole niin että siihen ei mene 2viikkoa saada sitä tietoa
Edit // Siistitty sanavalintoja -Patomiäs