Vastattu

Toimituksessa ongelmia?

  • 25 January 2020
  • 9 kommenttia
  • 827 katselukerrat

Tilasin 27.12 Lenovon Y740 17" läppärin ja eipä ole vieläkään kuulunut mitään. Kerkesin myös perumaan kertaalleen hätäpäissäni, mutta asiakaspalvelija sanoi ettei vaikuta. Tulee kuulema silti.

Ihmetyttää vain, että kohta mennyt kk tilauksesta ja tuolla tilauksissa edelleen roikkuu. Elisan verkkokaupasta kyseinen malli tosin poistui 2 viikkoa tilauksen jälkeen, eli onkohan tulossa? Kalliimmissa malleissa näyttää myös olevan ei oota kokoajan.

Jotain selkoa olisi kiva saada..

 

 

 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sannika 28 January 2020, 18:36

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

9 kommenttia

Käyttäjätaso 2

Tilasin 27.12 Lenovon Y740 17" läppärin ja eipä ole vieläkään kuulunut mitään. Kerkesin myös perumaan kertaalleen hätäpäissäni, mutta asiakaspalvelija sanoi ettei vaikuta. Tulee kuulema silti.

Ihmetyttää vain, että kohta mennyt kk tilauksesta ja tuolla tilauksissa edelleen roikkuu. Elisan verkkokaupasta kyseinen malli tosin poistui 2 viikkoa tilauksen jälkeen, eli onkohan tulossa? Kalliimmissa malleissa näyttää myös olevan ei oota kokoajan.

Jotain selkoa olisi kiva saada..

 

 

 

 

Moikka VilleVR ja tervetuloa OmaYhteisöön!

 

Olikos se tarkalleen tämä malli jonka tilasit, vai joku muu: Lenovo Legion Y740-17IRHg 0QMX. Tuon osalta ei näkynyt tietoa milloin olisi tulossa lisää. Kun saan tarkan mallin niin voin kysellä tuosta tarkemmin :relaxed:

Muutoin tuo mutta -00PMX oli loppuosa. Hävinnyt verkkokaupan valikoimasta noin 2 viikkoa sitten.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Lisäätkö vielä profiiliisi asiakasnumerosi, niin päästään katsomaan tarkemmin:thumbsup:

Asiakasnumero: xxxxx

 

Tänään aamulla tuli tekstari:

Hei, tilaamasi Lenovo Legion Y740 81UJ000PMX laitteen lähetys viivästyy, sillä tuotteet eivät ole vielä saapuneet varastollemme. Toimitamme tilauksesi heti kun mahdollista ja ilmoitamme tekstiviestillä, kun tilaamasi laite on lähetetty meiltä. Saat päivitetyn tiedon tilauksestasi viimeistään ensi tiistaina 07.02.2020. Tilaustasi seuraat kätevästi OmaElisassa osoitteessa elisa.fi/tilaukseni . T. Elisa

 

Muutoin hyvä, mutta voisi olla hieman parempi, että kyseinen viesti tulisi aiemmin eikä kuukautta myöhemmin.

 

Edit: Piilotettu asiakasnumero

-sannika

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Pahoittelut viiveestä:pensive:  Odottelemme edelleen erää saapuvaksi varastollemme ja tarkemman aikataulun saaminen laitetoimittajalta on osoittautunut haasteelliseksi.

Alkaa hieman kyllä ihmetyttää tämä koko tilaus.

 

Tilasin 27.12 nettikaupasta 17"tuumaisen Lenovon mallin. Siitä tuli ensimmäinen viesti 8 päivää sitten, että toimitus myöhästyy. Eikä ole kuulunut senkään jälkeen mitään ja peruutustakaan ei huomioida mitenkään.

 

Eilen illalla päädyin, että päädyn kuitenkin 15" versioon, niitä piti olla varastossa. Tänään 5.2 tuli viestiä, että tilaus etenee, mutta pitää maksaa vakuusmaksu. No eipä siinä mitään, mutta jos vakuusmaksu on 3900e, eli yli tuhat euroa enemmän kuin koko läppäri maksaa, niin mikä logiikka? Silloin ns. osamaksulla maksamisessa ei ole mitään järkeä. Viestissä luki myös, että "jotta voimme toimittaa laitteesi, sinun tulee maksaa vakuusmaksu". 

 

Nyt illalla sain tekstiviestin, että olemme lähettäneet tuotteesi ja postin seurantanumeron. Eli pitääkö maksaa jotain vai ei? Ja mikä laite sieltä nyt tulee?

 

Okei on tässä tullut "tyrittyä" itsekin tilauksen suhteen, kun on odotellut ja ollut kärsimätön, mutta ei hirveämmin vakuuta myöskään viestintä Elisalta..erityisestikään nettimyynnin chatin, jossa ei oikein osata sanoa mitään.

Ilmeisesti lähetetty kone on nyt tämä 17" kone..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Me tilattiin tästä syystä muualta kuin Elisalta. Ensinnäkin Elisalla ei ole ollut Chromebook Asus 15”-mallia Celeronilla ja toisekseen näistä päätellen toimitus ei ole kovin ripeää. Jos Elisa olisi halunnut meidän rahat, että emme ostaisi Gigantista, niin sen olisi pitänyt myydä kyseistä konetta. Elisalla ei oikein nähdä Chromebookien kovaa suosiota.

50+ osasi katsoa televisio-ohjelmia vaikkei ole ikinä käyttänyt koneita ennen!

Toiveita on laitettu pitkin talvea, ja syksyäkin, että tuokaa Chromebookeja, kuulokkeita… ei niin ei. Silloin ostetaan muualta. Kuulokkeet Verkkokauppa.comin Pirkkalan myymälästä ja tietokone Gigantin nettikaupasta ilmaislla noudolla myymälään. Tilaus sunnuntaina sisään ja jo tänään myymälässä. Korvattiin satelliitti digiboksin tällä ja nyt venäjänkieliset kanavat näkynevät paremmalla HD-laadulla kyseisellä Celeron-koneella Elisan 4G-verkosta.

Hotbirdin kautta oli huono SD-laatu kanavissa, niin tässä on oikein hyvä laatu.

HD-laatu.

Odotamme että datankäyttö kasvaa entisestään ja voi olla 500 Gt kk jatkossa.

€9,90 kk 4G hintaan on vastinetta rahalle, mutta tietokoneita en lähtisi Elisalta ostamaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa toimittaa niitä koneita nopeasti ja ennen kaikkea laittaa niitä myyntiin joka osastolla ja järjestelmällä. No onneksi on eräs ketju jossa on vain tyhmää maksaa liikaa.

€349 kannettava tietokone, ei tuohon hintaa saa toimivaa Windowsia.

Nyt soi Cryex - Move The Crowd (Radio Edit).

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Alkaa hieman kyllä ihmetyttää tämä koko tilaus.

 

Tilasin 27.12 nettikaupasta 17"tuumaisen Lenovon mallin. Siitä tuli ensimmäinen viesti 8 päivää sitten, että toimitus myöhästyy. Eikä ole kuulunut senkään jälkeen mitään ja peruutustakaan ei huomioida mitenkään.

 

Eilen illalla päädyin, että päädyn kuitenkin 15" versioon, niitä piti olla varastossa. Tänään 5.2 tuli viestiä, että tilaus etenee, mutta pitää maksaa vakuusmaksu. No eipä siinä mitään, mutta jos vakuusmaksu on 3900e, eli yli tuhat euroa enemmän kuin koko läppäri maksaa, niin mikä logiikka? Silloin ns. osamaksulla maksamisessa ei ole mitään järkeä. Viestissä luki myös, että "jotta voimme toimittaa laitteesi, sinun tulee maksaa vakuusmaksu". 

 

Nyt illalla sain tekstiviestin, että olemme lähettäneet tuotteesi ja postin seurantanumeron. Eli pitääkö maksaa jotain vai ei? Ja mikä laite sieltä nyt tulee?

 

Okei on tässä tullut "tyrittyä" itsekin tilauksen suhteen, kun on odotellut ja ollut kärsimätön, mutta ei hirveämmin vakuuta myöskään viestintä Elisalta..erityisestikään nettimyynnin chatin, jossa ei oikein osata sanoa mitään.

 

Ymmärrän hyvin, että tilanne hämmentää! Laitatko yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle, niin katsotaan tuo tilauksen laita tarkemmin läpi yksityisviestien puolella? :thumbsup: