Vastattu

Toimitusaika

  • 9 joulukuu 2018
  • 1 kommentti
  • 1155 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Tilasin kaarevan näytön 29.11. Laitetta ei verkkokaupassa. Osaatteko sanoa mikä on toimitusaika tukkurilla? Lahjaksi tulossa niin olisi hyvä tietää onko sitä edes tulossa..tietäis pitääkö vaihtaa toiseen näyttöön..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 9 joulukuu 2018, 16:43

Hei.

Nopeiten saat vastauksen kysymykseen soittamalla asiakaspalveluun huomenna tai olemalla yhteydessä OmaElisan Chatissa, jos sinulla on asiakkuutta Elisan kanssa, toivottavasti on!

Numero Elisalle on 010 190 240.

Elisa on hyvä yritys, jolla on kiintoisat palvelut ja hienot laitteet myynnissä, ennen kaikkea.

Nyt soi Phantom - Alive (Extended Mix).

Mukavaa illan jatkoa, ja toivottavasti saat ostamasi jouluksi, ennen kinkkua!
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Nopeiten saat vastauksen kysymykseen soittamalla asiakaspalveluun huomenna tai olemalla yhteydessä OmaElisan Chatissa, jos sinulla on asiakkuutta Elisan kanssa, toivottavasti on!

Numero Elisalle on 010 190 240.

Elisa on hyvä yritys, jolla on kiintoisat palvelut ja hienot laitteet myynnissä, ennen kaikkea.

Nyt soi Phantom - Alive (Extended Mix).

Mukavaa illan jatkoa, ja toivottavasti saat ostamasi jouluksi, ennen kinkkua!

Osallistu keskusteluun