Vastattu

Vakuusmaksusta


Tilasin kaksi laitetta, ja sain seuraavana päivänä sähköpostin jossa mainittiin vain toinen, kalliimpi näistä laitteista ja pyydettiin siitä vakuusmaksua. Tarkoittaako tämä nyt sitä että toinen samassa tilauksessa ollut laite kuitenkin toimitetaan vaikka en maksaisi vakuusmaksua kalliimmasta? Halvemmasta laitteesta ei tosiaan sähköpostissa mainittu mitään.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jaakop 24 huhtikuu 2018, 12:18

Tervetuloa Palstalle Annipee!:)

Tuosta kannattaa olla yhteydessä suoraan joko luotonhallintaan (yhteystiedot löytyvät vakuusmaksulta) tai asiakaspalveluumme niin saadaan tarkistettua tilaus.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Tervetuloa Palstalle Annipee!:)

Tuosta kannattaa olla yhteydessä suoraan joko luotonhallintaan (yhteystiedot löytyvät vakuusmaksulta) tai asiakaspalveluumme niin saadaan tarkistettua tilaus.

Osallistu keskusteluun