Vastattu

Vialplay 12kk ilmaiseksi tarjous, mutta ILMAN kuittia ei onnistu!!

  • 11 toukokuu 2017
  • 7 kommenttia
  • 693 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 10 kommenttia
Hankimme Samsung TV Elisa verkkokaupasta. Toimitus kiitettävän nopeaa. Mutta nyt pitäisi saada se Viaplay'n 12kk tarjous hyödyntää, niin ei toiminutkaan. Heiltä tuli viesti, että ei luottokaupan kirjaus tiedoitteenne omaElisa'ssa kuulemma käy? Mitä minun pitäisi lähettää heille ja miten? Se kun ei käy selväksi oikein sieltä verkkokaupan puolelta.
:8
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 12 toukokuu 2017, 11:41

OmaElisasta takuutodistus tai tilausvahvistus, joka on sinulle toimitettu sähköpostilla, pitäisi kelvata. Ne voi sieltä printata PDF-muotoon tarvittaessa. Tilausvahvistuksesta löydät kopion myös OmaElisasta vanhaan OmaSaunalahteen siirtymällä ja valitsemalla oikealta asiakasnumerolta Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet. Kuvaruutukaappaus jommasta kummasta tosin luulisi piisaavan, kunhan siitä selviää mitä on ostettu ja milloin. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Koititko jo tuosta sitä etua lunastaa ? http://www.samsung.com/fi/offer/viaplay/
Juu kokeilin, mutta haluaisin tietää minkälainen "kuitti" heille kelpaa?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
En kyllä osaa sanoa minkä kuitin vaativat, tuossa sivuston alhaalla olevassa lomakkeessa (joka tulee täyttää jos et ole saanut kampanjakoodia suoraan) ei edes mainittu että kuitti tarvittaisiin. Kelpaisikohan heille saamasi tilausvahvistus televisiosta? Se toimitettiin sinulle emailitse tilauksen jälkeen. 🙂
Kun täytin Viaplay lomaketta siellä pyydetään "choose file" siihen pitää laittaa tallennettu kopio kuitista.
Laitoin siihen kuvakaappauksena Omaelisan sivulla olleet sopimustiedot Samsung TV'stä. Sähköpostina tuli tämä kommentti
""Hei,

Valitettavasti rekisteröintilomakkeeseen liittämäsi kuva kuitista on epäselvä tai kaikki Samsungin Viaplay-kampanjan lunastamiseksi tarvittavat tiedot eivät näy kuvassa. Pyydämme sinua ystävällisesti rekisteröimään ostoksesi uudelleen ja liittämään (mahdollisimman selkeän) kuvan kuitista uudelleen.

Ystävällisin terveisin, VeddestaGruppen"" Sen takia nyt kyselen, mikä niille sitten kelpaa?:?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
OmaElisasta takuutodistus tai tilausvahvistus, joka on sinulle toimitettu sähköpostilla, pitäisi kelvata. Ne voi sieltä printata PDF-muotoon tarvittaessa. Tilausvahvistuksesta löydät kopion myös OmaElisasta vanhaan OmaSaunalahteen siirtymällä ja valitsemalla oikealta asiakasnumerolta Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet. Kuvaruutukaappaus jommasta kummasta tosin luulisi piisaavan, kunhan siitä selviää mitä on ostettu ja milloin. 🙂
Kiitos Matiaas, kokeilen ehdotustasi, kerron sitten jos onnistui 😳
Homma hoitui ja nyt on Viaplay aktivoitu!! Kiitos taas kerran Matiaas avustasi :8

Osallistu keskusteluun