Vastattu

Apua!


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Mulla meni maksamattoman laskun vuoksi liittymä poikki. Olen nyt maksanut laskun, mut liittymä ei aukee. Elisan sivuilla lukee, et liittymä aukeaa automaattisesti puolen tunnin sisällä siitä, kun lasku on maksettu oma elisassa. Mikäköjän mahtaa auttaa? Olisi tosi tärkeää saada liittymä auki mahd nopeesti 😉
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ihaa-na 19 marraskuu 2018, 13:35

OmaElisan kautta kun makselee laskun niin se kirjautuu järjestelmiin yleensä ihan puolessa tunnissa ja puhelimen pitäisi alkaa toimia heti, joskus laite vaatii uudelleen käynnistämisen. Eri asia toki jos koko sopimus on ehtinyt sulkeutua, silloin ei auta vaikka kuinka makselisi laskuja. Toki ongelmaa voi harvoissa tapauksissa olla myös maksujen kirjautumisessa järjestelmään ja silloin asiakaspalvelu voi avata liittymän jos suoritus näkyy jo OmaElisassa 🙂

Jos laskun maksaa verkkopankin kautta niin siinä menee sitten jo 2-3 pankkipäivää että suoritus näkyy meidän järjestelmissä.

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Maksoit laskun nimenomaan OmaElisan kautta?

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
OmaElisan kautta kun makselee laskun niin se kirjautuu järjestelmiin yleensä ihan puolessa tunnissa ja puhelimen pitäisi alkaa toimia heti, joskus laite vaatii uudelleen käynnistämisen. Eri asia toki jos koko sopimus on ehtinyt sulkeutua, silloin ei auta vaikka kuinka makselisi laskuja. Toki ongelmaa voi harvoissa tapauksissa olla myös maksujen kirjautumisessa järjestelmään ja silloin asiakaspalvelu voi avata liittymän jos suoritus näkyy jo OmaElisassa 🙂

Jos laskun maksaa verkkopankin kautta niin siinä menee sitten jo 2-3 pankkipäivää että suoritus näkyy meidän järjestelmissä.
Käyttäjätaso 1
Ihaa-na kirjoitti:

OmaElisan kautta kun makselee laskun niin se kirjautuu järjestelmiin yleensä ihan puolessa tunnissa ja puhelimen pitäisi alkaa toimia heti, joskus laite vaatii uudelleen käynnistämisen. Eri asia toki jos koko sopimus on ehtinyt sulkeutua, silloin ei auta vaikka kuinka makselisi laskuja. Toki ongelmaa voi harvoissa tapauksissa olla myös maksujen kirjautumisessa järjestelmään ja silloin asiakaspalvelu voi avata liittymän jos suoritus näkyy jo OmaElisassa 🙂

Jos laskun maksaa verkkopankin kautta niin siinä menee sitten jo 2-3 pankkipäivää että suoritus näkyy meidän järjestelmissä.





miten kokonaan sulkeutua?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mikäli yhden tai useamman laskun jättää maksamatta, muistutukset mukaanlukien, voi operaattori sulkea koko liittymän lopullisesti.

Tätä toimenpidettä kuitenkin edeltää maksumuistutusten lähettäminen ja liittymän sulkeminen väliaikaisesti.

Osallistu keskusteluun