Vastattu

Asiakaspalvelu

  • 5 syyskuu 2014
  • 8 kommenttia
  • 3820 katselukerrat

Saunalahti asiakaspalvelu on todella heikko. 5 kk vanha kännykkä ei toimi ja soittin asiakaspalvelu. Pitkän odotuksen jälkeen sain yhteyttä ja minun yhdistettiin vika palvelu. Suositeltiin vaihtaa kortti toisen kännykkä ja jos kortti toimii, niin vika kännykässä .kysyin miten saan sen takuu huollon, kun Raahessa ei ole Eliisa myynti pistettä. Käsketään soittaa uudestaan asiakaspalvelu. 20minutin odotuksen jälkeen sain yhteyttä ja minulle sanottiin seuraavan puhelin numero mihin soittaa, kun ne osaa neuvoa, miten saa kännykkä huoltoon. Soitin minuutin hinta 1.40 ja myös jonotus maksaa. Odotin 5 min -enää hermot ei kestänyt? Olen soittanut nyt samasta kännykästä asiakaspalvelun n.20euron edestä-eikä mitään selvyyttä asiaa? ???
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Teemikko 9 syyskuu 2014, 18:13

  • , jos et pääse viemään laitetta Elisan Myymälään, voit toimittaa sen myös suoraan huoltoon. Kyseessä on ilmeisesti Samsung-merkkinen puhelin. Voit tarkistaa ohjeet laitteen huoltoon toimittamiseksi osoitteessa:

    http://optimaservice.fi/huoltoon-toimittaminen/#yksityisasiakkaat

    Laitteen takuutodistuksen löydät Oma Saunalahti-palvelustasi kohdasta "Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet".
  • Katso alkuperäinen viesti

    8 kommenttia

    Käyttäjätaso 5
    Kunniamerkki +1
    Et kertonut minkä merkkinen puhelin on kyseessä, mutta ainakin SCF Huollolle voi lähettää joitain laitteita veloituksetta postin kautta huoltoon. Lisätietoja http://www.scfhuolto.fi/?id=54
    Käyttäjätaso 5
  • , jos et pääse viemään laitetta Elisan Myymälään, voit toimittaa sen myös suoraan huoltoon. Kyseessä on ilmeisesti Samsung-merkkinen puhelin. Voit tarkistaa ohjeet laitteen huoltoon toimittamiseksi osoitteessa:

    http://optimaservice.fi/huoltoon-toimittaminen/#yksityisasiakkaat

    Laitteen takuutodistuksen löydät Oma Saunalahti-palvelustasi kohdasta "Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet".
  • Käyttäjätaso 2
    Sen verran voi kommentoida asikaspalvelusta - vaikea päästä läpi ruuhkien ja muiden syiden takia.Asiakaspalveluun soittaminen pitäisi olla ilmaista !
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +2
    Tai olla ainakin takaisinsoittopalvelu. Sehän on jo "muotia" joissain palveluissa.

    Toisaalta jos soitan asiasta, missä en ole itse syypää, niin pyydän aina myös hyvityksen. Jos haluan itse selvitellä jotain, mikä ei ole operaatorin vika tm., niin sillon kyllä maksan itse. (pihi mikä pihi)
    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +2
    Tämäkin voisi olla toimiva tapa:

    Samsung on avannut yhteistyössä R-kioskin kanssa Suomessa uuden Drop Point -palvelun, jonka avulla Samsung-puhelimen voi lähettää huoltoon paikallisen R-kioskin kautta.

    Samsungin mukaan puhelinta ei tarvitse pakata etukäteen, eikä sen mukaan tarvitse laittaa lomakkeita. Puhelimen lähettäminen huoltoon Drop Pointin kautta toimii seuraavalla tavalla:

    1. Tarkista laitteen tiedot tyyppikilvestä akun alta (mallikoodi, sarjanumero ja IMEI-numero)
    2. Soita Samsung-asiakastukeen 030-6227515
    3. Saat tekstiviestinä Samsung pakettikoodin
    4. Mene R-kioskille ja näytä koodi kassalla
    5. Anna puhelin myyjälle
    Huollossa käynyt puhelin palautetaan kotiosoitetta lähinnä olevaan R-kioskiin, josta sen voi käydä noutamassa. Palautumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä. Mikäli omaa varapuhelinta ei ole käytettävissä, niin ilmoituksen saa myös perheenjäsenen puhelinnumeroon, sähköpostiin tai perinteisellä kirjeellä.
    Käyttäjätaso 2
    Asiakaspalvelu mokasi ja antoi kympin lisämaksun kun muuttaa Roaming estoon suuntaan tai toiseen.Mutta Asiakaspalvelija ei kertonut olevan lisämaksullinen palvelu joten he myönsivät virheen ja sain kympin hyvityksen laskuun kun asiasta ei ollut asiakasta informoitu.Ohjeistus tuli Tre myyjille,että jatkossa aina kertovat jos tehty toimenpide on lisämaksullinen.
    Reklamaatio Omaguru toiminnasta.

    Totesin 23.3.2015 etten päässyt useasta yrittämästä huolimatta Omaelisan sivuille tarkoituksenani hallinnoida laajakaistaani. Salasanani ja käyttäjätunnukset olivat oikein. Kuitenkaan ne eivät tunnistuneet. Tietokoneeni on ehjä ja laadukas. Otin yhteyttä Omaguruun jossa ryhdyttiin auttamaan. Puhelusta tuli varsin pitkä ja toimihenkilönne otti koneeni "etähallintaan". Hänkään ei kuitenkaan onnistunut auttamaan ongelmaa. Totesi kuitenkin, että laitteeni ehjä ja etten ollut syypää tilanteeseen. Hän lupasi siirtää asiani hoidon muille asiantuntijoille ja että minulle ilmoitetaan kun  ongelma on saatu ratkaistuksi. Ilmoitin keskustelumme kuluessa, että puhelimeni raksuttaa nyt minulle kustannuksia jotka kuuluvat heille eikä minulle. Hän oli samaa mieltä. 31.3. sainkin sitten viestin, että asia on korjattu. Nyt yhteys toimikin. Hyvä niin, mutta sain 8.4.2015 päivätyn puhelinoperaattorin (TeliaSonera Finland Oyj:n ) laskun nro 115 153X XXXX. Sen palvelupuheluiden osiossa on teidän Omagurun osuutta seuraavasti: 25.3.15  0600900....   klo 17:22:39  alkaen  0h: 25min 40 sek   679 syk  45,2724€.

    Vaadin, että suoritatte minulle tuon 45 € summan tai hyvitätte sen minulle laajakaista maksujeni summasta.

    En nettisivuiltanne löytänyt kohtaa jossa olisin voinut sopia laskutuksenne kanssa asian hoitamisesta. Asiakasnumeroni on xxxxxx. EDIT. tarkemmat tiedot pois näkyvistä
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Soitinkin sinulle aiheeseen liittyen ja sovittiin tässä tapauksessa hyvityksestä, koska ongelma oli meidän järjestelmissä ja sitä ei varmaan täysin huomattu/tajuttu asiakaspalvelussamme alunperin. Hyvä että muuten toimii nyt tuo! 🙂
  • Osallistu keskusteluun