Kysymys

Asiakaspalveluako??

  • 2 kesäkuu 2008
  • 24 kommenttia
  • 9448 katselukerrat

Olen nyt jonottanut puhelimella tunnin asiakaspalveluun kuunnellen järkyttävää musiikkia. Juu, netissä ei pysty asioimaan kun siitä pitäisi kysyä.

Ehkei kannattaisi käyttää nimitystä asiakaspalvelu.

Voitteko lisätä tähän ns "palveluunne" jokin näppylän, jolla musiikin voisi mykistää. 

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

24 kommenttia

Kannattaa aina kokeilla kysyä täältä (: Olisin kenties voinut jo vastata kysymykseesi...
Ja jos jonotella ei jaksa niin löytyy asiakaspalveluun yhteydenotto kaavake jolloin ei tarvitse aikaa käyttää enempää
kuin viestin kirjoittamiseen...

-NRJ

Ja jos jonotella ei jaksa niin löytyy asiakaspalveluun yhteydenotto kaavake jolloin ei tarvitse aikaa käyttää enempää
kuin viestin kirjoittamiseen...
-NRJ

Tuota, mitäs apua siitä yhteydenotto "kaavakkeesta" on, jos viesteihin vastataan jopa yli viikon viiveellä? Eikös sitä tietoa voisi saada nopeammin. Täytyy myös muistuttaa että kaikilla puhelimen omistavilla ei myöskään ole nettiä käytössä, eikä kaikki nettiin pääsevät ole 24h koneen ääressä (esimerkiksi ulkomailla tms?)

On "palvelua" ja sitten on "saunalahti" 🙂

Tuota, mitäs apua siitä yhteydenotto "kaavakkeesta" on, jos viesteihin vastataan jopa yli viikon viiveellä? Eikös sitä tietoa voisi saada nopeammin. Täytyy myös muistuttaa että kaikilla puhelimen omistavilla ei myöskään ole nettiä käytössä, eikä kaikki nettiin pääsevät ole 24h koneen ääressä (esimerkiksi ulkomailla tms?)

On "palvelua" ja sitten on "saunalahti" :)


Noh kyseiselllä asiakkaalla netti tuppasi olemaan kun tännekkin kirjoitteli....
Ja tietämättä asiaa hankala sanoa onko kiireellinen vai ei. Mutta tosiaan tuossa eräänä päivänä 45 minsaa jonottelin aspaan työn merkeissä (:
Mutta aspassa työskentelevänä sen tiedän että piikkejä sattuu ja niiden mukaan mahdotonta mitoittaa asiakaspalvelua... yleensä puolet päivää järkyttävä jono ja toinen puoli taas odotellaan milloin joku soittaisi..... Sitä ihmettelen että miksei teleyritykset voi julkistaa historiaa&ennustetta tunnin tarkkuudella millaiset jonot milloinkin...
Jolloin voisi katsoa että ei järkeä soittaa klo xx-xx välillä vaan soitanpa esim kahden tunnin päästä...

-NRJ


Tuota, mitäs apua siitä yhteydenotto "kaavakkeesta" on, jos viesteihin vastataan jopa yli viikon viiveellä? Eikös sitä tietoa voisi saada nopeammin. Täytyy myös muistuttaa että kaikilla puhelimen omistavilla ei myöskään ole nettiä käytössä, eikä kaikki nettiin pääsevät ole 24h koneen ääressä (esimerkiksi ulkomailla tms?)

On "palvelua" ja sitten on "saunalahti" :)


Noh kyseiselllä asiakkaalla netti tuppasi olemaan kun tännekkin kirjoitteli....
Ja tietämättä asiaa hankala sanoa onko kiireellinen vai ei. Mutta tosiaan tuossa eräänä päivänä 45 minsaa jonottelin aspaan työn merkeissä (:



No, minulla on netti käytössä, mutta kun kun.... Saunalahti mainostaa Tuplapakettia, jonka tarjousaika menee umpeen tänään. Poika kävi hakemassa tuosta Gigantista Saunalahden liittymän, mutta he eivät voineet kuulemma myydä tätä tarjoustuotetta, vaan käskivät muuttaa tiedot netissä. Vaan kun ei ole ne tunnukset aktivoituneet! Ja jos taas olisi tilannut suoraan netistä, olisi postin kautta tullut liittymä ties milloin.

Vaan onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä muutama tunti ja verenpaineet aika koholla.

Ymmärrän minä, että asiakaspalvelussa on ruuhkapiikkejä, mutta mielestäni asiakaspalvelu on täysin alimitoitettu, jos sinne ei koskaan pääse jonottamatta. Ja minä jaksan rutistä kyllä täällä netissäkin, toista on 69 vuotiaalla äidilläni, joka ei jaksanut roikkua tuolla palvelulinjalla eikä oikein muutenkaan tiedä, mikä olisi hänelle edullisin liittymä. Hänen laisilleen vähän väliä toistuvat "voit myös muuttaa helposti tietojasi netissä" kuulostaa v****ilulta.

Ja edelleen: miksi on pakko kuunnella musiikkia, jota ei muutenkaan haluaisi kuunnella? Ei liene aivan mahdotonta saada vaikka jonotusäänellä toimiva linja.

No, minulla on netti käytössä, mutta kun kun.... Saunalahti mainostaa Tuplapakettia, jonka tarjousaika menee umpeen tänään. Poika kävi hakemassa tuosta Gigantista Saunalahden liittymän, mutta he eivät voineet kuulemma myydä tätä tarjoustuotetta, vaan käskivät muuttaa tiedot netissä. Vaan kun ei ole ne tunnukset aktivoituneet! Ja jos taas olisi tilannut suoraan netistä, olisi postin kautta tullut liittymä ties milloin.

Vaan onhan tässä vielä vuorokautta jäljellä muutama tunti ja verenpaineet aika koholla.

Ymmärrän minä, että asiakaspalvelussa on ruuhkapiikkejä, mutta mielestäni asiakaspalvelu on täysin alimitoitettu, jos sinne ei koskaan pääse jonottamatta. Ja minä jaksan rutistä kyllä täällä netissäkin, toista on 69 vuotiaalla äidilläni, joka ei jaksanut roikkua tuolla palvelulinjalla eikä oikein muutenkaan tiedä, mikä olisi hänelle edullisin liittymä. Hänen laisilleen vähän väliä toistuvat "voit myös muuttaa helposti tietojasi netissä" kuulostaa v****ilulta.

Ja edelleen: miksi on pakko kuunnella musiikkia, jota ei muutenkaan haluaisi kuunnella? Ei liene aivan mahdotonta saada vaikka jonotusäänellä toimiva linja.


Tuotaa... itseasiassa taitaa jopa nopeammin tulla jos tilaatte netistä ja varmistatte nettipankkitunnuksilla....  Muuten varmennus hoidetaan postin kirjatulla kirjeellä...
Ja mitäköhän gigantti tarkoitti että vaihtaa netistä tiedot? Ei sitä liittymätyyppiä tänään enää voi vaihtaa tarjoukseen jos esim hänelle myivät ykkösen tms..

-NRJ

[
Tuotaa... itseasiassa taitaa jopa nopeammin tulla jos tilaatte netistä ja varmistatte nettipankkitunnuksilla....  Muuten varmennus hoidetaan postin kirjatulla kirjeellä...
Ja mitäköhän gigantti tarkoitti että vaihtaa netistä tiedot? Ei sitä liittymätyyppiä tänään enää voi vaihtaa tarjoukseen jos esim hänelle myivät ykkösen tms..

-NRJ


No hän sen nyt joka tapauksessa haki ja sanoivat, etteivät muka voi myydä tuota liittymää. Se nyt tietysti on tyhmää uskoa myyjän sanaan.

Ilmeisesti täytyy käydä potkimassa myyjältä takalisto lapaluihin.


No hän sen nyt joka tapauksessa haki ja sanoivat, etteivät muka voi myydä tuota liittymää. Se nyt tietysti on tyhmää uskoa myyjän sanaan.

Ilmeisesti täytyy käydä potkimassa myyjältä takalisto lapaluihin.



Hyvin mahdollista että heillä sitä ei ole tarjolla... Eri jälleenmyyjillä eri kampanjat.. tosin aika ihme ettei noin "isoa" kampanjaa ole tarjolla..
Mutta tuosta selvitystä aspaan ja he korjannevat tilanteen ja mahdollisen jälleenmyyjän virheen...
Tai liittymän tilauksen peruutus ja uuden liittymän tilaus nyt heti netin kautta...
-NRJ

[
Hyvin mahdollista että heillä sitä ei ole tarjolla... Eri jälleenmyyjillä eri kampanjat.. tosin aika ihme ettei noin "isoa" kampanjaa ole tarjolla..
Mutta tuosta selvitystä aspaan ja he korjannevat tilanteen ja mahdollisen jälleenmyyjän virheen...
Tai liittymän tilauksen peruutus ja uuden liittymän tilaus nyt heti netin kautta...
-NRJ


Kiitoksia neuvoista. Laitoin asiakaspalveluun sähköpostia ja luotan siihen, että tilanne korjaantuu sitä kautta.

Verkkopankkitunnuksia ei voitu käyttää, koska poika on mässinyt edelliset tunnuksensa eikä uusia ole vielä tullut.
Jos asiakaspalveluissa on toistuvasti ruuhkaa, ei tämä liene ole selitettävissä "piikeillä", vaan asiakaspalvelun puutteellisuutena sekä kyvyttömyytenä vastata asiakkaiden tarpeeseen riittävän nopeatempoisella vasteella. Asiakaspalveluun tulisikin palkata enemmän henkilökuntaa hoitamaan "virkaansa" ja tämä tietysti ei sovi johtoportaalle, sillä sehän vähentää lafkan tuottoa. Mutta miten käy tuotolle jos asiakkaat vaihtavatkin operaattoria?

Jos asiakaspalveluissa on toistuvasti ruuhkaa, ei tämä liene ole selitettävissä "piikeillä", vaan asiakaspalvelun puutteellisuutena sekä kyvyttömyytenä vastata asiakkaiden tarpeeseen riittävän nopeatempoisella vasteella. Asiakaspalveluun tulisikin palkata enemmän henkilökuntaa hoitamaan "virkaansa" ja tämä tietysti ei sovi johtoportaalle, sillä sehän vähentää lafkan tuottoa. Mutta miten käy tuotolle jos asiakkaat vaihtavatkin operaattoria?


Nyt pitää kyllä entisenä asiakaspalveluagenttina ja pitkäaikaisena saunalahden asiakkaana mainita, etten ikinä ole joutunut mitään kohtuuttomia aikoja jonottamaan saunalahden aspaan. Pisin jonotus on juurikin ollut 45minuutin luokkaa, ja sekin vain kerran. Yleensä pyörinyt siinä 15minuutin paikkeilla. Ja saunalahdella on pääsääntöisesti aina asiantuntevia asiakaspalvelijoita. Vertailuksi vaikkapa sonera, jonka tekniseen aspaan en ole kertaakaan pääsyt läpi alta 50 minuutin, ja jonne soittaessa on ihan arpapeliä tiedetäänkö toisessa päässä yhtään mistään mitään.

En tiedä miten saunalahti on hoitanut aspansa, mutta suurin osa suomalaisista firmoista on ulkoistanut asiakaspalvelunsa useammalle eri firmalle, joista osa valitettavasti on hävyttömän kehnoja.

Ja kuten jo aiemmin mainittiin, ihmiset ovat kummia laumaeläimiä, puhelut tulevat ihme sykäyksinä hieman tasatuntien jälkeen ja puolenpäivän ympärillä. Illat pyörittelee sitten ylimiehitetty aspatiimi peukaloitaan.


Ja kuten jo aiemmin mainittiin, ihmiset ovat kummia laumaeläimiä, puhelut tulevat ihme sykäyksinä hieman tasatuntien jälkeen ja puolenpäivän ympärillä. Illat pyörittelee sitten ylimiehitetty aspatiimi peukaloitaan.


Nyt kyllä pomppas!

Poika haki liittymänsä töistä päästyään! Aika moni ihminen on täällä Suomessa päivisin töissä, jotkut jopa iltaisin ja öisin. Keskipäivän ruuhkahuipun selittänee päivätyössä olevien ruokatunti: silloin yritetään soittaa yksityisasiat. Me kaikki kun emme istu toimistossa, jossa voisimme leikkiä, että hoidamme firman asioita.

Illan yritin soittaa klo 20 asti, jolloin kuulemma ei enää voi soittaa. Olisivat sitten vastanneet, jos pelkästään peukaloitaan pyörittivät.

On aivan selvää, että jos on jotain kampanjoita menossa, niin on odotettavissa kampanjan päättymispäivälle kyselyitä.

Se, että nyt kirjoittelen tänne tähän aikaan, johtuu siitä, että olen sairaslomalla. Muuten olen sorvin ääressä. Kirjaimellisesti.

Nyt pitää kyllä entisenä asiakaspalveluagenttina ja pitkäaikaisena saunalahden asiakkaana mainita, etten ikinä ole joutunut mitään kohtuuttomia aikoja jonottamaan saunalahden aspaan. Pisin jonotus on juurikin ollut 45minuutin luokkaa, ja sekin vain kerran. Yleensä pyörinyt siinä 15minuutin paikkeilla. Ja saunalahdella on pääsääntöisesti aina asiantuntevia asiakaspalvelijoita. Vertailuksi vaikkapa sonera, jonka tekniseen aspaan en ole kertaakaan pääsyt läpi alta 50 minuutin, ja jonne soittaessa on ihan arpapeliä tiedetäänkö toisessa päässä yhtään mistään mitään.
En tiedä miten saunalahti on hoitanut aspansa, mutta suurin osa suomalaisista firmoista on ulkoistanut asiakaspalvelunsa useammalle eri firmalle, joista osa valitettavasti on hävyttömän kehnoja.
Ja kuten jo aiemmin mainittiin, ihmiset ovat kummia laumaeläimiä, puhelut tulevat ihme sykäyksinä hieman tasatuntien jälkeen ja puolenpäivän ympärillä. Illat pyörittelee sitten ylimiehitetty aspatiimi peukaloitaan.

HEH 🙂, ilmiö käy toteen. Asiakaspalvelijat vetävät hyvin herkästi herneen nenään kun heidän toimiaan arvostellaan. Et suinkaan ole ainoa joka näin tekee vaan tälläisiä löytyy jopa omasta tuttava piiristäkin 🙂 Jos kerta turhautuu aspassa tai puhelinmyyjänä, kannattaa varmaan harkita alanvaihtoa?
Ja kuten jo edellinen kirjoittaja mainitisikin, kaikki eivät tosiaankaan voi soittaa "asiakaspalveluun" kuin esimerkiksi juuri ruokatunnilla. Tuskinpa edes saunalahdella annetaan mahdollisuutta hoitaa omia asioita työnantajan ajallla?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Nyt pitää kyllä entisenä asiakaspalveluagenttina ja pitkäaikaisena saunalahden asiakkaana mainita, etten ikinä ole joutunut mitään kohtuuttomia aikoja jonottamaan saunalahden aspaan. Pisin jonotus on juurikin ollut 45minuutin luokkaa, ja sekin vain kerran. Yleensä pyörinyt siinä 15minuutin paikkeilla. Ja saunalahdella on pääsääntöisesti aina asiantuntevia asiakaspalvelijoita. Vertailuksi vaikkapa sonera, jonka tekniseen aspaan en ole kertaakaan pääsyt läpi alta 50 minuutin, ja jonne soittaessa on ihan arpapeliä tiedetäänkö toisessa päässä yhtään mistään mitään.
En tiedä miten saunalahti on hoitanut aspansa, mutta suurin osa suomalaisista firmoista on ulkoistanut asiakaspalvelunsa useammalle eri firmalle, joista osa valitettavasti on hävyttömän kehnoja.
Ja kuten jo aiemmin mainittiin, ihmiset ovat kummia laumaeläimiä, puhelut tulevat ihme sykäyksinä hieman tasatuntien jälkeen ja puolenpäivän ympärillä. Illat pyörittelee sitten ylimiehitetty aspatiimi peukaloitaan.

HEH 🙂, ilmiö käy toteen. Asiakaspalvelijat vetävät hyvin herkästi herneen nenään kun heidän toimiaan arvostellaan. Et suinkaan ole ainoa joka näin tekee vaan tälläisiä löytyy jopa omasta tuttava piiristäkin 🙂 Jos kerta turhautuu aspassa tai puhelinmyyjänä, kannattaa varmaan harkita alanvaihtoa?


Tähän kommentoisin kyllä niin, että mikäli hoitaa työnsä 110 prossaa lasissa ja silti tulee haukkuja, usealla on herkästi papuja poskiontelossa. Asiakaspalvelijakin on ihminen.
Jonotin eilen 1h 25 min asiakaspalveluun, jonka jälkeen luovutin. Siinä alussa olisi kyllä ihan kiva saada jonkinlainen arvio jonotusajasta (kuten internet-puolella taitaa olla?). Mutta ehkä kaikkein ärsyttävintä on tämä yhdistämisäänen jälkeen tuleva tiedote "...palvelemme sinua mahdollisimman pian. Voitte hoitaa liittymän asioita myös internetissä osoitteessa oma.saunalahti.fi". A) miksi sen pitää tulla niin usein, vähänkään pidemmän jonotuksen aikana asiakas tajuaa kyllä, että tällainenkin kanava kuin oma.saunalahti.fi on olemassa. 😎 Miksi tämän tiedotteen alussa pitää kuulua yhdistämisääni? Joka kerta luulin, että puhelu on yhdistynyt asiakaspalvelijalle. Mutta ei. Tässä pari pientä, mutta luultavasti ei toteuttamisen kannalta mahdotonta kehittämisehdotusta.
Asiaa olisi kyllä arvio jonotus ajasta. Itse olen onneksi päässyt melkein aina 25-30 minuutin jonotuksella. Jonottaminen on ikävää aina asiakkaalle.
Toinen mikä ärsyttää on juuri tuo että asiat voit hoitaa oma.saunalahti.fi, joo, muuten kiva sivu mutta kaikkea ei kuitenkaan voi hoitaa.
Esim: Tilasin Mobiililaajakaista+ mutta tilauksen esteenä oli GPRS 25 paketti. Ensin tuo aikaisempi paketti piti saada pois jotta pystyi tilaamaan tuon mobiililaajakaista+ palvelun. Sen poistaminen ei oma.saunalahti.fi onnistu. Toinen asia koski laskutusta, kun oli veloitettu kuukausimaksu vaikka 6 ekaa piti olla ilmaisia. No , eihän se selviä kuin aspasta (siis laskutuspuolelta). Laitoin sinne sitten viestiä reilu viikko sitten, vastausta edelleen odottaen. Laskun parasta ennen päiväys on onneksi 9.6 mutta olisi kiva saada vastaus ennenkuin tulee eräpäivä.

Pienillä parannuksilla saisi VIELÄ TYYTYVÄISEMPIÄ ASIAKKAITA. ;D

P.S. Jos Aspaan tarviis työntekijää niin vaimo etsii töitä---- eli osoitetta johon työnhaku ilmoituksen voi laittaa  😉 😉 😉

Tähän kommentoisin kyllä niin, että mikäli hoitaa työnsä 110 prossaa lasissa ja silti tulee haukkuja, usealla on herkästi papuja poskiontelossa. Asiakaspalvelijakin on ihminen.

Mutta jos samasta asiasta soittaa usemman kerran, jonottaa jokakerralla 30min -> yli tunnin ja loppu tulos on se että saa jokaisella kerralla eri vastauksen joista jokainen on lisäksi väärä. Eli etsitään syitä sieltä mistä niitä ei löydy (asiakas, asetukset ym?).  Niin kyllä se silloin on "asiakaspalvelijan" velvoite ilmoittaa tälläisistä asioista ylemmälle taholle ja kysyä neuvoa että miten tälläisessa tilanteessa pitäisi toimia (tämän olen jopa yhdelle asiakaspalvelijalle ystävällisesti neuvonutkin). 
Ihmettelen myös suuresti miksi EDELLEENKÄÄN SAUNALAHTI EI OLE JULKAISSUT SIVUILLAAN TIEDOITETTA missä kerrottaisiin asiakkaille että pikayhteys on poissa käytöstä? MIKÄ TÄSSÄ ON NIIN HEMMETIN VAIKEAA?. Ilmeisesti täytyy ruveta avautumaan enemmänkin täällä foorumilla ja myös muilla netin keskustelupalstoilla, kun kerta asiaan ei tunnu tulevan selkeää vastausta vaan "asiakaspalvelussa" edelleenkin yritetään korjata vikaa mitä he eivät yksinkertaisesti pysty korjaamaan (eli operaattorin laittestolleen tekemä ja pieleenmennyt ohjelmistopäivitys).Vaikka vika on "ilmeisesti" asiakaspalvelijoidenkin tiedossa, tätä ei kuitenkaan haluttaisi ilmeisesti kertoa asiakkaalle mahdollisten korvausvaateiden pelossa.
Ei tuo itse jonotus niinikään harmita mutta hukkaanheitetty aika turhauttaa........

Olen nyt jonottanut puhelimella tunnin asiakaspalveluun kuunnellen järkyttävää musiikkia. Juu, netissä ei pysty asioimaan kun siitä pitäisi kysyä.

Ehkei kannattaisi käyttää nimitystä asiakaspalvelu.

Voitteko lisätä tähän ns "palveluunne" jokin näppylän, jolla musiikin voisi mykistää. 


Juu, itse taas laitoin tuossa joku kuukausi sitten kysymyksen saunalahdelle jonnekkin tukeen. Vastaus tuli vasta joskus kuukauden päästä.
Tänään koitin kysyä nettitikku asiaa ja myös sen palauttamisesta mutta vastaaja kertoi että odotusaika on ainakin 10minuuttia..

Mutta voi kai asian jotenkin kuvitella jos ajattelee paljonko asiakkaita saunalahdellakin on + elisa? Niin aika paljon saa olla puhelinvastaajia että olisi aina kohtuulliset vastausajat. Toisaalta miksi niin paljon on kysyttävää ihmisillä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Toinen mikä ärsyttää on juuri tuo että asiat voit hoitaa oma.saunalahti.fi, joo, muuten kiva sivu mutta kaikkea ei kuitenkaan voi hoitaa.
Esim: Tilasin Mobiililaajakaista+ mutta tilauksen esteenä oli GPRS 25 paketti. Ensin tuo aikaisempi paketti piti saada pois jotta pystyi tilaamaan tuon mobiililaajakaista+ palvelun. Sen poistaminen ei oma.saunalahti.fi onnistu. Toinen asia koski laskutusta, kun oli veloitettu kuukausimaksu vaikka 6 ekaa piti olla ilmaisia. No , eihän se selviä kuin aspasta (siis laskutuspuolelta). Laitoin sinne sitten viestiä reilu viikko sitten, vastausta edelleen odottaen. Laskun parasta ennen päiväys on onneksi 9.6 mutta olisi kiva saada vastaus ennenkuin tulee eräpäivä.

Tuommoisten palvelujen pois- ja päällekytkemiset sekä laskujen selvittämiset olen itse hoitanut Asiakaspalveluun yhteyssivujen kautta. Ja kaikki ovat hoituneet riittävän ajallaan kunhan viestin on lähettänyt  mahdollisimman ajoissa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


Tähän kommentoisin kyllä niin, että mikäli hoitaa työnsä 110 prossaa lasissa ja silti tulee haukkuja, usealla on herkästi papuja poskiontelossa. Asiakaspalvelijakin on ihminen.

Mutta jos samasta asiasta soittaa usemman kerran, jonottaa jokakerralla 30min -> yli tunnin ja loppu tulos on se että saa jokaisella kerralla eri vastauksen joista jokainen on lisäksi väärä. Eli etsitään syitä sieltä mistä niitä ei löydy (asiakas, asetukset ym?).  Niin kyllä se silloin on "asiakaspalvelijan" velvoite ilmoittaa tälläisistä asioista ylemmälle taholle ja kysyä neuvoa että miten tälläisessa tilanteessa pitäisi toimia (tämän olen jopa yhdelle asiakaspalvelijalle ystävällisesti neuvonutkin). 

Oletkos varma, etteivät asiakaspalveluhenkilöt ole kertoneet asiasta eteenpäin? Entäs jos asiakaspalvelijalle on kaikesta huolimatta annettu ohje, joka ei aina toimi? Entä jos Asiakaspalvelua on ohjeistettu tietyllä tavalla, vaikka joissakin tapauksissa toinen tapa EHKÄ toimisi?

Tuommoisten palvelujen pois- ja päällekytkemiset sekä laskujen selvittämiset olen itse hoitanut Asiakaspalveluun yhteyssivujen kautta. Ja kaikki ovat hoituneet riittävän ajallaan kunhan viestin on lähettänyt  mahdollisimman ajoissa.


Jo yksi virheellinen sopimus pitäisi poistaa, lähetin viestiä viime perjantaina yhteyssivujen kautta, huomenna on jo viikko siitä, eikä vieläkään minkäänlaista vastausta ja sopimus näkyy edelleen oma.saunalahti sivuilla.

Edit: Äsken tuli ilmoitus että sopimus on poistettu! Yes, ei mennyt viikkoakaan 🙂
olen myös soittanut nyt asiakaspalveluun 2 viikkoa, haluaisin vähän selvyyttä laskuihin jne. mitta alkaa olla kyllä jo sen verran täynnä ettei varmaan kovin kauaa meidän liittyminä ole saunalahti, omistetaan kuitenkin 3 liittymää. eikä netissä todellakaan saa suoraa eikä nopeaa vastausta. jospa tuo asia hoituisi pian niin ei tarvis vaihtaa liittymää.
Piti yks ilta testaa pitääkö lehden ja muiden väittämät paikkansa että saunalahti on parantanut asiakaspalveluaa...

http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,10204.0.html

Tosta voitte todeta että PASKANMARJAT ole! - jotta jäisi rahaa myös jonotteluun -

täysin normaalia toimintaa :P

LUKOT PÄÄLLE...

"Jatketaan tätä keskustua jo ennestään avatuissa keskustelusäikeissä" (c) saunalahti
Käyttäjätaso 4
Emoyhtiö Elisassa aspa vastasi pari viikkoa sitten todella nopeasti. Arvioitu jonotusaika 3 minuuttia, todellisuudessa alle 5 sekuntia. No, eiväthän ne mitään osanneet tehdä, vaan ohjasivat tukeen, joka vastasi alle 3 sekunnin. Ilmeisesti minulla oli vain tuuria, vai onko emoyhtiössä asiat paremmin kuin tytäryhtiössä?

Soneraan olen joutunut jonottamaan jotain 20-50 minuuttia niinä kolmena kertana, kun sinne on joutunut soittamaan.

Onneksi Saunalahteen ei ole tarvinnut soitella. Tällä hetkellä pari kysymystä sähköpostin kautta sisällä, katsotaan kauanko kestää vastata. 4.8. lähetetty nuo kysymykset.
taitaa tää asiakaspalvelun huonontuminen tarkottaa  vain sitä 
että kohta  saunalahti poistuu markkinoita kokonaan


Asiakaspalvelun vasteajasta ei voi vetää mitään johtopäätöksiä, meillä ei ole suunnitelmia lopettaa Saunalahden toimintaa tai brandiä millään muotoa.

/ Panu.

P.s. Naksuu on oikeassa, jatketaan keskustelua aikaisemmin avatussa keskustelusäikeessä asiakaspalveluasian osalta.