Vastattu

Ei pysty aktivoimaan SIM-korttia

  • 24 tammikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 717 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
En pääse aktivoimaan tyttäreni uutta sim-korttia oma saunalahdessa, vaan saan ilmoituksen "Sinulla ei ole GSM-liittymiä käytössäsi" -ilmoituksen. Nimeni alla on 3 käytössä olevaa Saunalahden liittymää. Olen ulkomailla, enkä pääse edes soittamaan toisellakäytössäni olevalla  liittymälläni jostain syystä. Elisan sivujen mukaan kaikki liittymät käytössä, eikä estoja ulmomaan puheluille. Näin ollen en pysty soittamaan Elisaan tai Saunalahteen kysyäkseni, miten aktivoin uuden simin ja miten saan liittymäni toimimaan.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 26 tammikuu 2015, 12:23

Tervetuloa Palstalle
  • !

    Jos SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu, sinun kannattaa laittaa minulle liittymän numero sekä uuden SIM-kortin numero profiilistani yksityisviestillä, niin saadaan vaihdettua kortti käyttöön. :)

    Kannattaa tehdä manuaalinen verkonhaku omaan puhelimeen, että verkko puhelimeen löytyy, jos liittymällä ei ole mitään estoja ulkomaiselle käytölle.
  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • !

    Jos SIM-korttia ei ole vielä aktivoitu, sinun kannattaa laittaa minulle liittymän numero sekä uuden SIM-kortin numero profiilistani yksityisviestillä, niin saadaan vaihdettua kortti käyttöön. :)

    Kannattaa tehdä manuaalinen verkonhaku omaan puhelimeen, että verkko puhelimeen löytyy, jos liittymällä ei ole mitään estoja ulkomaiselle käytölle.
  • Osallistu keskusteluun