Kysymys

Ei sopivaa liittymää pojalle

  • 10 elokuu 2013
  • 82 kommenttia
  • 3280 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

82 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Huhtikuusta 2013 viimeinen lasku. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
^ Ei huhtikuusta 2013 oli yli kahta vuotta vielä.
hpguru kirjoitti:
Laskutusvirheitä varmasti on, mutta ei pidä yleistää, että ne olisivat kovin yleisiä.

Yleinen käytäntö on että laskutus ongelmista kärsivät purnaavat ja niillä joilla toimii ovat hiljaa.

Ja minulla ei muuten vieläkään ole laskua tullut eli huhtikuussa 2013 oli viimeisin lasku ja muut hyvittävät vieläkin itsensä.

Ei siinä ollut sen enempää yleistämistä, vaan kommentti https:///t5/Puheliittym%C3%A4t/Ei-sopivaa-liittym%C3%A4%C3%A4-pojalle/m-p/301388#M25399.

Ei sen takia olisi tarvinnut omaa  vain kahden vuoden kokemusta enää tähän kirjoitella.

Ps.

On sitä kokemusta useammalta vuodelta erilaisista sekoiluista.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:
Yleinen käytäntö on että laskutus ongelmista kärsivät purnaavat ja niillä joilla toimii ovat hiljaa.

Ja minulla ei muuten vieläkään ole laskua tullut eli huhtikuussa 2013 oli viimeisin lasku ja muut hyvittävät vieläkin itsensä.

Olisit sitten hiljaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Optio kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
Yleinen käytäntö on että laskutus ongelmista kärsivät purnaavat ja niillä joilla toimii ovat hiljaa.

Ja minulla ei muuten vieläkään ole laskua tullut eli huhtikuussa 2013 oli viimeisin lasku ja muut hyvittävät vieläkin itsensä.

Olisit sitten hiljaa.

Eikö olekin mukava kuulua vähemmistöön joka kertoo julkisesti positiivista palautetta? Operaattoria varmasti lämmittää pieni kiitos tai asiakaspalvelijan hyvä vastaus voisi kuitata Oma Saunalahdesta vaikka näin: "Oli kyllä hyvin selventävä vastaus, kiitos. Tervetuloa teekupposelle!" Lämmittää varmasti asiakaspalvelijaa. Sen sijaan että aina iänikuisesti purnaa että "ei teillä mikään toimi".
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:

 Operaattoria varmasti lämmittää pieni kiitos i".,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Lämmittäähän se on selvä,,,,, mutta epäkohdistakin on voitava avoimesti myös täällä kirjoittaa.

Silloin kun kehuminen ja kiitosten jako alkaa lähennellä "nuolemisen" rajaa niin ainakaan kaikki asiakaspalvelijat ei siitä välttämättä pidä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Saunalahti luopuu puhelinliittymistä?

Millä muuten voisi selittää selvän kilpailuedun antamisen kilpailijalle?

Nostakaa vaan reilusti kuukausimaksuja.

Osallistu keskusteluun