Hei, puhelimeni ilmoittaa ettei verkkoyhteyttä. Lasku on maksettu. Muut saman talouden ja samassa paikassa olevat saunalahden liittymät toimivat. Nimissäni oleva internetyhteys toimii ja pystyn wifin kautta toimimaan.
Puhelin on iPhone 4s, juuri päivitin ohjelman.
Puhelimen olen nyt sulkenut pari kertaa.
Mitä seuraavaksi?
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Kokeile mahdollisuuksien mukaan sitä SIM-korttia jossain toisessa laitteessa, tai vaihtoehtoisesti jotain toista SIM-korttia siinä iPhonessa.
Tällöin saat rajattua vikaa joko siihen korttiin tai puhelimeen.
EDIT: Mitä tarkoitat "ohjelman juuri päivittämisellä"? Päivititkö puhelimeen iOS 9.2:n ja sen jälkeenkö heti lakkasi yhteydet puhelimessa toimimasta?
Tällöin saat rajattua vikaa joko siihen korttiin tai puhelimeen.
EDIT: Mitä tarkoitat "ohjelman juuri päivittämisellä"? Päivititkö puhelimeen iOS 9.2:n ja sen jälkeenkö heti lakkasi yhteydet puhelimessa toimimasta?
Käyttäjätaso 7
Toimiiko se puhelin muuten? Puhelut & tavalliset tekstiviestit?
Jos ongelma tuli päivityksestä, niin tehdasasetusten palautus on yleensä yksi keino... mutta sitä ennen varmista että kaikki tärkeä data on tallessa muualla.
Jos ongelma tuli päivityksestä, niin tehdasasetusten palautus on yleensä yksi keino... mutta sitä ennen varmista että kaikki tärkeä data on tallessa muualla.
Kiitos vastauksesta. Juuri laitoinkin vanhan puhelimen lataukseen.
Ei, kyllä 'ei verkkoa' ilmoitus oli jo ennen päivitystä. Ajattelin, että liittyykö kuitenkin päivitykseen. Oli automaattisesti ladannut sen jo puhelimeen.
Palaan kun kokeilen sim toisella laitteella.
Ei, kyllä 'ei verkkoa' ilmoitus oli jo ennen päivitystä. Ajattelin, että liittyykö kuitenkin päivitykseen. Oli automaattisesti ladannut sen jo puhelimeen.
Palaan kun kokeilen sim toisella laitteella.
No nyt kokeilin toisella puhelimella. Ei ota edelleenkään verkkoyhteyttä. Joten sim jotenkin mennyt rikki? Mikä juttu se sellainen on? Miten sellainen voi tapahtua?
Puhelinlaite toimii kyllä muuten. Wifillä saan yhteyden ja kaikki tiedostot ovat tallella. Ja tosiaan sim ei toimi toisessakaan puhelimessa.
Täällä ihan sama. Ja sen takia rekisteröidyin tänne palstalle, koska ajattelin ilmoitella asiasta. "Ei palvelua" sanoo minunki puhelin, vaikka miten yrittää laittaa toimimaan. Lasku on maksettu ja aina aikaisemmin toiminut normaalisti. Vissiin elisan omissa verkoissa ja yhteyksissä jonkinlaista häikkää??
Marikaisa kirjoitti:Jos SIM-kortti ei toimi muissakaan (toimiviksi todetuissa) puhelimissa, niin silloin vika mitä ilmeisimmin on siinä SIM-kortissa. Uuden SIM-kortin saat tilattua joko OmaElisan kautta postitettuna, tai sitten hakemalla uuden kortin suoraan Elisan myymälästä. Uuden kortin aktivoiminen maksaa 5e, mutta jos kortti itsestään on yht'äkkiä lakannut toimimasta, niin suattaapi olla, ettei myymälästä hakiessa uudesta kortista veloiteta..
No nyt kokeilin toisella puhelimella. Ei ota edelleenkään verkkoyhteyttä. Joten sim jotenkin mennyt rikki? Mikä juttu se sellainen on? Miten sellainen voi tapahtua?
Hei mikä puhelin sinulla on? Liittyisikö jotenkin tosiaan tuohon päivitykseen? Onkohan laajempikin ongelma? Täytyy selvittää tuttavapiirissä
Jotakin vikaa on, omakin luuri tippui verkosta nyt illalla eikä enää pääse takaisin. Verkonhaku kyllä verkon löytää mutta sisään ei pääse.
96910 alueesta kyse.
edit: Surinan LTE onneksi toimii että sa tämän raapistrttua
96910 alueesta kyse.
edit: Surinan LTE onneksi toimii että sa tämän raapistrttua
jaska915 kirjoitti:Kannattaa soittaa vikailmoitusta Elisalle: 010 190 262 päivystää 24/7 vikailmoitusasioissa. Odota vain nauhoitteiden "asiakaspalvelu on suljettu", niin pitäisi yhdistyä päivystykseen.
Jotakin vikaa on, omakin luuri tippui verkosta nyt illalla eikä enää pääse takaisin. Verkonhaku kyllä verkon löytää mutta sisään ei pääse.
96910 alueesta kyse.
edit: Surinan LTE onneksi toimii että sa tämän raapistrttua
Ei muuten ole edelleenkään kuin hätäpuhelut käytössä.
Pitää soittaa toisen oper. liittymästä nyt aamulla ellei pikapuoliin tokene.
edit: taas toimii, uudelleenkäynnistyksiä yms. kun aikansa hakkasi niin pääsi takaisin linjoille. Ei ollut tukarivika kun ei toiminut missään päin kaupunkia. Mikä sitten lie ollutkaan ongelma, katsotaan toistuuko.
Pitää soittaa toisen oper. liittymästä nyt aamulla ellei pikapuoliin tokene.
edit: taas toimii, uudelleenkäynnistyksiä yms. kun aikansa hakkasi niin pääsi takaisin linjoille. Ei ollut tukarivika kun ei toiminut missään päin kaupunkia. Mikä sitten lie ollutkaan ongelma, katsotaan toistuuko.
mulla on täysin sama ongelma kuin iiidalla. eilen ihan yllättäen lähti päivällä itestään niin netti kuin normaalit tekstiviestit ja puhelutkin ja mikään ei tule läpi tai lähde. kaikki temput oon koittanut sim-kortin irrottamisesta, tehdastietojen palauttelusta ja uudelleenkäynnistelyistä alkaen mutta ihan mykkänä on koko luuri. Elisan 3G ja muilla perheenjäsenillä samaan sarjaan kuuluvat liittymät pelittää ihan normisti. laskut maksettu ajallaan eli ei pitäis siitäkään olla kiinni.
Täällä ihan sama! Yhtään ei auta ettei Elisa tiedosta ongelmaa koska mulla tää ko. liittymä aivan ainoa laatuaan, ei mulla muita ole!! Eli yhtään ei auta nää sivujen ohjeet, että soita asiakaspalveluumme.. Mitä tulee chattiin, mun sivuilta puuttuu koko nappula! 😢
Minulla kävi sama. Oli eilen tippunut pois linjoilta. Ihmettelin kun oli töissä niin rauhallista... 😃 Huomasin vian kun yritin itse soittaa. Ei pystynyt. Sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan, ei ensin mitään, sitten alkoi tulla eilisiä viestejä ja vastaajan viestejä kun ihmiset eivät olleet saaneet minua kiinni. Häiriökartalla ei näkynyt mitään Oulun korkeudella.. Olen uusi Elisan asiakas/tämä oli uusi kokemus matkapuhelimen käyttäjänä.
Mulla kans ongelma. Ostin iphone 6s ja se ei löydä verkkoa. Muissa puhelimissa toimii mutta heti kun laitan kortin iPhoneen, se ei yksinkertaisesti löydä verkkoa.. mitä teen?
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi