Vastattu

elisa s-ryhmän lahjakortit

  • 18 huhtikuu 2019
  • 4 kommenttia
  • 2661 katselukerrat

liittymä otettu 17,10,2018 ja lahjakorteista ei ole kuulunut mitään TAITAA OLLA UREATUSTA. KYLLÄ LASKUT TULEE AJALLAAN.

Edit // Siistitty sanavalintaa -Patomiäs
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 18 huhtikuu 2019, 19:48

Hei.

Elisa on normaali yritys, jolle sattuu virheitä. Toki olen samaa mieltä, että luvatusta saa pitää, mutta oletko itse ollut yhteydessä Elisaan päin? Vai tulitko vain tänne avautumaan. Minun tietääkseni lahjakorttien tulo vaatii, että liittymä on ollut jonkun aikaa käytössä, ilmeisesti 3 kk.

Pitäisi olla jo tullut, ja jos et ole mitään saanut, niin pyydäpä Elisalta ratkaisua.

Siellä on rehellisiä ihmisiä, minunkin laskutusasiaa selvitettiin Aition kokeilun jälkeen perinpohjaisesti ja hyvitettiin tuplasti kuin piti - kun käyttökuukausi ei ollutkaan ilmainen ja pikkusumma tulostui laskulle. Kyllä Elisa lupauksissaan pysyy, jos luvattu jotain ilmaiseksi, se tulee ilmaiseksi. Minun tapauksessa Elisa ainakin korjasi virheensä.

Enkä usko, että Elisa olisi lunastamatta sinulle luvattua S-lahjakorttia.

Elisaan voi ottaa yhteyttä chattaamalla OmaElisassa, soittamalla tai laittamalla viestiä Omayhteisö-tiimille täällä foorumilla. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Nyt soi Rebelion - Uprising (Radio Edit).

Parempaa viikon jatkoa ja muista juoda vettä!
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Elisa on normaali yritys, jolle sattuu virheitä. Toki olen samaa mieltä, että luvatusta saa pitää, mutta oletko itse ollut yhteydessä Elisaan päin? Vai tulitko vain tänne avautumaan. Minun tietääkseni lahjakorttien tulo vaatii, että liittymä on ollut jonkun aikaa käytössä, ilmeisesti 3 kk.

Pitäisi olla jo tullut, ja jos et ole mitään saanut, niin pyydäpä Elisalta ratkaisua.

Siellä on rehellisiä ihmisiä, minunkin laskutusasiaa selvitettiin Aition kokeilun jälkeen perinpohjaisesti ja hyvitettiin tuplasti kuin piti - kun käyttökuukausi ei ollutkaan ilmainen ja pikkusumma tulostui laskulle. Kyllä Elisa lupauksissaan pysyy, jos luvattu jotain ilmaiseksi, se tulee ilmaiseksi. Minun tapauksessa Elisa ainakin korjasi virheensä.

Enkä usko, että Elisa olisi lunastamatta sinulle luvattua S-lahjakorttia.

Elisaan voi ottaa yhteyttä chattaamalla OmaElisassa, soittamalla tai laittamalla viestiä Omayhteisö-tiimille täällä foorumilla. https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Nyt soi Rebelion - Uprising (Radio Edit).

Parempaa viikon jatkoa ja muista juoda vettä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Oheisessa aiheessa on myös puitu tätä asiaa.
https://yhteiso.elisa.fi/puheliittymaet-7/en-ole-saanut-minulle-luvattua-s-ryhmaen-lahjakorttia-mitae-teen-509335

Eli yhteyttä Elisan asiakaspalveluun tai yksityisviestillä tarkempia tietoja @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjälle. Asiaan tulee kyllä varmasti selvyys ja saat sinulle luvatut lahjakortit.

Hei! Minulle kävi seuraavasti. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote on helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä. Keskusteluita lukiessani huomaan, että en ole ollut ainoa jonka lahjakortti muutettu tilausvahvistukseen. En ole henkilökohtaisesti koskaan törmännyt vastaavaan muiden operaattoreiden taholta, joten en huomannut olla tarpeeksi tarkkana siitä mitä tilausvahvistuksessa lukee lahjakortin osalta.

Käyttäjätaso 4

Hei! Minulle kävi seuraavasti. Sain puhelimeeni tarjouksen, jossa luvattiin liittymän siirrosta Elisalle 50 euron S-Ryhmän lahjakortti. Liittymän vaihdon kerrottiin onnistuvan netissä. Netissä ei liittymän tilaukseen kuitenkaan saanut luvattua lahjakorttia, joten menin avamaan liittymän Elisan myymälään. Nyt, useampi kuukausi myöhemmin sain lahjakortin. 50 euron arvoinen S-Ryhmän lahjakortti oli vaihtunut samanarvoiseen Elisan lahjakorttiin. Tilaukseen oli Elisan myymälässä vaihdettu S-Ryhmän lahjakortin tilalle Elisan lahjakortti, vaikka asiakaspalvelijan kanssa oli nimenomaan puhe S-Ryhmän lahjakortista. En huomannut tarkistaa asiaa tilausvahvistukselta, tarkistin ainoastaan, että liittymän tiedot ovat oikein. Jälkikäteen on selvää miksi liittymän vaihto ei onnistunut netissä. Myymälässä luvattu tuote on helpompi vaihtaa toiseen asiakkaan huomaamatta. Olisin saanut toiselta teleoperaattorilta 30 euron arvoisen S-Ryhmän lahjakortin Elisan tarjouksen kanssa samaan aikaan, mutta jätin tuon tarjouksen käyttämättä. Keskusteluita lukiessani huomaan, että en ole ollut ainoa jonka lahjakortti muutettu tilausvahvistukseen. En ole henkilökohtaisesti koskaan törmännyt vastaavaan muiden operaattoreiden taholta, joten en huomannut olla tarpeeksi tarkkana siitä mitä tilausvahvistuksessa lukee lahjakortin osalta.

Moi @Christina ! Eihän tuo kyllä minunkaan korvaan hyvältä tai oikealta kuulosta 😓 Jos puhe on ollut kokoajan S-ryhmän lahjakortista niin ei siinä kyllä tuollaista muutosta pitäisi tapahtua ilman että myyjä asian ilmaisee muullakin kuin jälkikäteen paperilla. Laitatko meille vielä yksityisviestiä , niin voidaan tarkemmin katsoa tuota tilausta sekä sen tietoja ja tarvittaessa vaihtaa tullut kortti oikeaksi. Selvitystä nopeuttaa myös jos lisäilet asiakasnumerosi profiiliisi täältä 👍

Osallistu keskusteluun