Vastattu

Elisa ständi ITIS valehteli kahdelle!

  • 2 heinäkuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 937 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 12880 kommenttia
KANSALAISET! HUOMIO!

Käytiin aiemmin ystävän kanssa Itiksessä siirtämässä DNA Elisalle ja saatiin 19,90 euron hintaan. Koska se oli halvempi kuin DNA jatkossa, otettiin se, mutta vaadin myyjää hyvittämään avausmaksun. Hän sanoi, että "voin tehdä niin, mutta se tulostuu vasta laskulle hyvitettynä". Tilausvahvistuksessa se oli siis paikallaan ja kaksi henkilöä kuuli kuinka teidän myyjä lupasi hyvittää avausmaksun. Todella pettymys molemmille, uusi asiakas ja heti koijataan tiskillä?

Myyjänne yliviivasi paperisessa vahvistuksessa avausmaksun yli.

Laskussa sitä ei sitten jaksettukaan yliviivata.

Miten teidän myyjät kehtaa? Nyt tuli Elisan lasku ja avausmaksuhan on siellä 4,90, kuka maksaa? Pettynyt olo ja harkitsen todella siirränkö enää itsekään liittymää Elisalle... Myyjä sanoi että "liittymä siirtyy meille, me hyvitämme avausmaksun" ja kaikki on kunnossa ja kirjattu.

Niin kunnossa, että maksa se?

Korjatkaa järjestelmät, kouluttakaa myyntitykit, ja erityisesti ständimyyjät. Hymyillä osaavat, mutta myös rahaa ottaa, eivätkä pidä lupauksistaan. Pettynyt ja yllättynyt onko tämä Elisaa!

Pitäisikö jonkun Elisalla istua kahvipöytään ja miettiä onko tämä oikein.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 2 heinäkuu 2019, 08:56

No johan nyt... Pahoittelumme, nyt ei mennyt kuten piti 😞

Noissa tosiaan käytäntö menee siten, että avausmaksu muodostuu aina ja sitä ei päästä estämään, erikseen sovittuna voidaan tapauskohtaisesti tuo katsoa sitten että hyvitettäisiin tämä käsipelillä. Käsipelillä hyvittäminen ei vaikeakaan temppu ole, mutta valitettavasti tässä kohtaa on aina riski että sopimuspaperien tulostelun ja diilin kirjaamisen yhteydessä pääsee välillä käymään inhimillinen virhe jolloin tuo hyvitys jää kirjaamatta. Mikäli näin, niin tällöin tottakai tuo korjataan sitten jälkikäteen! Tätä varten toivoisinkin että ystäväsi olisi meihin itse yhteydessä joko tätä kautta tai sitten ihan asiakaspalveluun niin saadaan tuo korjatuksi! 🙂

Toinen tapaus mitä näiden suhteen on tullut vastaan on, että tuolla kyllä hyvitys löytyy, mutta koska kyseessä on ensimmäinen lasku (johon yleensä tulee tavallista enemmän muutenkin erittelyrivejä), jää tuolta välistä tuo hyvitys huomaamatta etenkin jos se on kirjattu vähänkään epäselvällä kommentilla laskulle. Näissä tapauksissa selkein tunniste tuohon on hyvityksen summa viimeisessä sarakkeessa 😕

Oma kokema on että harvinaisia nämä ovat, mutta molempia vaihtoehtoja valitettavasti aina silloin tällöin voi kohdalle tulla ja tästä syystä koitammekin kehittää toimintaa parempaa kohden jatkuvasti 🙂

OT: Taidampa lähteä kahvitauolle pohtimaan aihetta lisää 😉
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No johan nyt... Pahoittelumme, nyt ei mennyt kuten piti 😞

Noissa tosiaan käytäntö menee siten, että avausmaksu muodostuu aina ja sitä ei päästä estämään, erikseen sovittuna voidaan tapauskohtaisesti tuo katsoa sitten että hyvitettäisiin tämä käsipelillä. Käsipelillä hyvittäminen ei vaikeakaan temppu ole, mutta valitettavasti tässä kohtaa on aina riski että sopimuspaperien tulostelun ja diilin kirjaamisen yhteydessä pääsee välillä käymään inhimillinen virhe jolloin tuo hyvitys jää kirjaamatta. Mikäli näin, niin tällöin tottakai tuo korjataan sitten jälkikäteen! Tätä varten toivoisinkin että ystäväsi olisi meihin itse yhteydessä joko tätä kautta tai sitten ihan asiakaspalveluun niin saadaan tuo korjatuksi! 🙂

Toinen tapaus mitä näiden suhteen on tullut vastaan on, että tuolla kyllä hyvitys löytyy, mutta koska kyseessä on ensimmäinen lasku (johon yleensä tulee tavallista enemmän muutenkin erittelyrivejä), jää tuolta välistä tuo hyvitys huomaamatta etenkin jos se on kirjattu vähänkään epäselvällä kommentilla laskulle. Näissä tapauksissa selkein tunniste tuohon on hyvityksen summa viimeisessä sarakkeessa 😕

Oma kokema on että harvinaisia nämä ovat, mutta molempia vaihtoehtoja valitettavasti aina silloin tällöin voi kohdalle tulla ja tästä syystä koitammekin kehittää toimintaa parempaa kohden jatkuvasti 🙂

OT: Taidampa lähteä kahvitauolle pohtimaan aihetta lisää 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Elisan asiakaspalvelu ratkaisi asian nopeasti ja ensi laskuun tulee hyvitys 4,90. Virheitä tulee jokaiselle, mutta pieni pettymyshän se on alkuun. Toki inhimillinen ja tosiaan myyjä lupasi asian.

Hyvä että meitä kuunneltiin.

Asiasta kolmanteen, löysin OmaElisasta mobiilista HUIPPUtarjouksen. Rajaton 10M 4G, rajaton puhe, rajattomat viestit 14,90 kk ja 30 EUR S-kortti - Otin saman tien aspan sanoessa noin.
  • Johanna: Tuo etuhinta on tosiaan saatavilla tekstiviestissä olevan osoitteen kautta. Tätä kautta en pysty antamaan vastaavaa etuhintaa valitettavasti.
  • Sinä: Eli mitä suosittelet minulle, kun määräaika päättyy 08.01.2020 DNA:lle.
  • Sinä: Voinko itse mennä linkin kautta ja tehdä sen tilauksen sisään tammikuussa alkavaksi?
  • Johanna: Voit tehdä tilauksen sitä kautta ja kun saat vahvistuksen, että siirto ei onnistu määräajan vuoksi ole uudelleen meihin yhteydessä niin saamme siinä kohtaa laitettua pyynnön eteenpäin,että siirtoajankohtaa muutetaan.
Eli saan S-lahjakortin silloin kun tammikuusta on liittymä ollut auki johonkin huhtikuuhun? Ei siitä ainakaan nopeasti vilkaistuna ollut mainintaa siitä S-lahjakortista tilauksen jälkeen?

Maksan nyt DNA:lle 6,90 (12,90) ja 1M 4G, 5 Gt EU. Tulee puhe ja viestit 0,07 n. 10 viime kuussa. Eli lasku on 16,90 jo... Ja jotten vaan Elisaa moiti, niin osaa se DNA:kin: MMS maksaa 0,40!!! Törkyhintaista ja 2020 tulossa. Pakko se on Elisalle takaisin lähteä vuosien DNA-asiakkuuden jälkeen, kun SURKEAKSI mennyt DNA-liittymävalikoima ja määräaikaa vaan tarjotaan joka asiaan. Jos tulee jotain ongelmaa tuon tilauksen kanssa, olen yhteydessä teihin, ratkaisu löytyy.

Kiitos.

Osallistu keskusteluun