ELISAN LUPAAMAT S-ryhmän lahjakortit

  • 3 toukokuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 3331 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Minulle luvattiin lahjakortit jos siirryn Soneralta Elisaan. Siirrettiin meidän perheen liittymiä yhteensä 3, ja myyjä lupasi minulle 70€ arvoisen lahjakortin. Kun luvattuja lahjakortteja ei tullut 7 päivän kokeilun jälkeen soitin asiakspaleöveluun ja sieltä kävi ilmi että pitää maksaa se eka lasku. Noo me maksettiin ja odoteltiin, ei mitää. Sitten soitettiin ja jonotettiin jälleen niin toisella kertaa kävi ilmi että lahjakortin summa olisi VAIN 20€! Koska toiset liittymät olivat mieheni omistuksessa jne...asiasta keskusteluamme asiakaspalvelija lupasi että se olisi se luvattu MUTTA 60€ eikä se 70€ koska myyjä on puhunut läpiä päänsä! Noo taas odoteltiin, kunnes törmäsin maaliskuussa siihen samaan myyjään kauppareissun yhteydessä! Ja se pahoitteli ja lupasi henkilökohtaisesti hoitaa asiaa jne...Nyt on jo toukokuu ja laskuja tässä on makseltu jo useampi ja edelleen ei ole tullut mitään lahjakortteja heiltä. Vaikuttaa siltä että koko juttu taisi olla pelkkää puhetta. Katson vielä tämän kuukauden ja aion siirtää kaikki 3 liittymät muualle. Muutaman kaverin kanssa tuli puheeksi tämä asia, ja hekin ovat olleet tyytymättömiä Elisan toimintaan. Kaverien mukaan paljon sotkuja laskujen kanssa eikä sähköpostiin vastata, eikä soittopyyntöjä hoideta. Joka kerta jokainen on joutunut soittamaan sinne ja jonottamaan eikä ole hoitunut yhden puhelun jälkeen vaan on joutunut soittamaan useamman kerran. Oltuani Soneran asiakkaana 10v. (ja ex työntekijänä) en ole siellä törmännyt tällaiseen. Tulipahan taas muistutus miksei kannata siirtyä heille. Terkuin , kohta ex asiakas. PS:Suuri pettymys, en tulisi rikkaaksi 60€, mutta itsekin tein tuota samaa duunia muutaman vuoden ja tiedän että jos jotain on oikeasti luvattu asiakkaalle antaa niin se pitää hoitaa!

2 kommenttia

Älä ikinä usko myyjän kaikkiin puheisiin puheisiin noissa asioissa, he vaan koittavat tavalla tai toisella saada asiakkaan. Sun olisi pitänyt pyytää mustaa valkoisella eli jossa myyjä ilmoittaa paperilla antavasi 70e lahjakortin ja sekä mistä selviää myyjätunnus.

Ja vaikka suullinen sopimus pitäisi olla yhtä pätevä, sitä on vaikea todistaa jälkikäteen oikeaksi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Olitkin jo kommentoinut toiseen ketjuun samasta asiasta, johon juuri vastailin. Tosi kurjaa, ettei lahjakortit ole sinulle vieläkään tullut vaikka sellaiset on luvattu. 😞 Pahoittelut omasta puolestani tilanteesta! Jos laitat asiakastietojasi meille yksityisviestitse, pääsemme selvittelemään asiaa lähemmin. Yksityisviestiä pääset lähettämään täältä: http://elisa.fi/palstatiimi

Osallistu keskusteluun