Elisan tarjous

  • 3 huhtikuu 2018
  • 5 kommenttia
  • 741 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
No nyt haluan valittaa koska potuttaa. Sain kyseisen tarjouksen. Ei kuulema ole tälläista olemassakaan. Eli edes Chat työntekijä ei tämmöistä tarjousta löytänyt. Oon oikeasti aina saanut hyvää palvelua mut nyt jotenkin tökki. Jos ei itse osaa asiaa hoitaa niin se siirretään asian osaavalle ;):? Nyt käskettiin Elisa myymälään.


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Mulle tarjottiin tuota pakettia toissapäiväna Iso Omenan Elisa-standylla. Olisi vielä tullut 20 €:n S-ryhmän lahjakortti ja ilmaisia leffoja.

Eipä ole eka kerta, kun Elisan sisällä tieto ei kulje.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Mulle tarjottiin tuota pakettia toissapäiväna Iso Omenan Elisa-standylla. Olisi vielä tullut 20 €:n S-ryhmän lahjakortti ja ilmaisia leffoja.

Eipä ole eka kerta, kun Elisan sisällä tieto ei kulje.


Sehän mua tässä just ihmetyttää kun aina on mun kohdalla kulkenut, nyt tuli katkos. Mut ei siinä mitään 🆒
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Pahoittelut aiheutuneesta harmista 😞 Noissa etuuksissa on välillä tilanteita, että niitä voi vain määritetyistä paikoista hyödyntää. Eli tuossakin kun on mainittuna chat, niin se tarkoittaa nimenomaan tuota verkkokaupan puolelta löytyvää chattia, eikä esimerkiksi asiakaspalveluchattia mikä on OmaElisan kautta tarjolla. Eli ota yhteyttä johonkin tuossa kirjeessä mainittuun paikkaan niin tuo pitäisi kyllä löytyä 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Pahoittelut aiheutuneesta harmista 😞 Noissa etuuksissa on välillä tilanteita, että niitä voi vain määritetyistä paikoista hyödyntää. Eli tuossakin kun on mainittuna chat, niin se tarkoittaa nimenomaan tuota verkkokaupan puolelta löytyvää chattia, eikä esimerkiksi asiakaspalveluchattia mikä on OmaElisan kautta tarjolla. Eli ota yhteyttä johonkin tuossa kirjeessä mainittuun paikkaan niin tuo pitäisi kyllä löytyä :)

Mielestäni kaikkien asiakaspalvelukanavien pitäisi olla tavalla tai toisella tietoisia käynnissä olevista kampanjoista. Siitäkin huolimatta, että kampanjan voi hyödyntää vain osassa asiakaspalvelukanavista.

Esimerkiksi tällaisessa kampanjassa, jossa tarjous on saatavilla nimenomaan Elisan verkkokaupan chatin kautta myymälän ja puhelinpalvelun lisäksi, pitäisi OmaElisan chat -henkilön olla tietoinen asiasta ja osata auttaa asiakasta, mikäli asiakas ottaa OmaElisan chatin kautta yhteyttä. Tällöin chat -henkilön pitäisi tietää, mistä kampanjasta on kyse ja osata ohjata asiakas oikeaan asiakaspalvelukanavaan.

Jos asiakas on tiedustellut kampanjaa nimenomaan OmaElisan chatin kautta, eikä asiakaspalvelijalla ole ollut minkäänlaista tietoa koko kampanjasta, ei hän tietenkään osaa asiakasta auttaa. Tällaisissa tilanteissa chat -henkilö saattaa "tökerösti" ohjata asiakkaan liikkeeseen. Jos kaikilla asiakaspalvelukanavilla olisi tieto käynnissä olevista kampanjoista, olisi tällaisessa tilanteessa OmaElisan chat -henkilö osannut opastaa asiakkaan verkkokaupan chat -henkilön pakeille tai vinkannut mahdollisuudesta soittaa tuonne myyntipalveluun sen sijaan, että olisi juoksuttanut asiakasta liikkeeseen.
Käyttäjätaso 1
Aina ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. Itselläni päättyy edullinen Telia liittymä kuukauden sisällä ja tässä olisi ollut sopiva vaihtoehto, mutta vaikeaksi on liittymän hankkiminen tehty täälläkin :)) Eipä se ole helppoa Teliallakaan päästä juttuun kenekään kanssa. Olisin kysäissyt ensin heiltä josko olisi ollut heidän puolellaan mitään vastatarjousta, mutta chat oli niin täynnä ettei päässyt edes jonoon. Puhelimessa odotin asiakaspalveluun 30 min, mutta käsi väsyi ja lopetin odottelun. Oliskohan MOIn kanssa helpompaa....

Osallistu keskusteluun