Vastattu

En pysty poistamaan netin kautta alle euron päivä palvelua??

  • 24 heinäkuu 2015
  • 7 kommenttia
  • 1598 katselukerrat

Hei miten voi olla mahdollista että netin kautta ei onnistu irtisanominen/poisto?Koko palvelua ei näy edes missään listoilla.Ainoastaan näkyy toisessa liittymässä että voisi lisätä mutta tässä mistä olen poistamassa kyseistä palvelua ei voi poistaa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 24 heinäkuu 2015, 09:10

  • ? Mitä nopeasti kävin liittymiäsi läpi niin alle euron päiviä ei enää näy. On ollut kyllä aiemmin liittymällä, mutta olet tehnyt liittymätyypin vaihdoksen 2 päivää sitten ja silloin se on automaattisesti poistunut ominaisuutena liittymältä. Toivottavasti tämä selvensi tilannetta 🙂 Lisään vielä että alle euron päivät voi poistaa myös vanhan omasaunalahden kautta kohdasta: yleiset> Sopimukset > Sulje sopimus (alle euronpäivät)

  • Katso alkuperäinen viesti

    7 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Käyttäjä45 kirjoitti:
    Hei miten voi olla mahdollista että netin kautta ei onnistu irtisanominen/poisto?Koko palvelua ei näy edes missään listoilla.Ainoastaan näkyy toisessa liittymässä että voisi lisätä mutta tässä mistä olen poistamassa kyseistä palvelua ei voi poistaa?
    Sen alle euron päivät voi poistaa vain soittamalla aspaan.

    Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

    Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

    Toinen mahdollisuus on lähettää yksityisviesti jollekin palstan modelle.

    http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Moderaattorit-palstatiimi/m-p/451762#U451762

    Ja kolmas on sähköinen yhteydenotto  , jossa kerrot mitä haluat

    https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=317959323&_k=sCwTlCzbnJqj0ZhDRXzWKA49uOOQZZQUzJqjrfsWCe8cVR1TAC5s4a-vVtx-6RJ9&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Mitä nopeasti kävin liittymiäsi läpi niin alle euron päiviä ei enää näy. On ollut kyllä aiemmin liittymällä, mutta olet tehnyt liittymätyypin vaihdoksen 2 päivää sitten ja silloin se on automaattisesti poistunut ominaisuutena liittymältä. Toivottavasti tämä selvensi tilannetta 🙂 Lisään vielä että alle euron päivät voi poistaa myös vanhan omasaunalahden kautta kohdasta: yleiset> Sopimukset > Sulje sopimus (alle euronpäivät)
  • Urhokas kirjoitti:
    @Käyttäjä45 Mitä nopeasti kävin liittymiäsi läpi niin alle euron päiviä ei enää näy. On ollut kyllä aiemmin liittymällä, mutta olet tehnyt liittymätyypin vaihdoksen 2 päivää sitten ja silloin se on automaattisesti poistunut ominaisuutena liittymältä. Toivottavasti tämä selvensi tilannetta 🙂 Lisään vielä että alle euron päivät voi poistaa myös vanhan omasaunalahden kautta kohdasta: yleiset> Sopimukset > Sulje sopimus (alle euronpäivät)

    Lisään minäkin vielä, että vanhojen Elisan liittymien osalta tuon poiston pitäisi voida tehdä vanhassa Oma Elisassa OmaSaunalahden sijaan. 😉
    Sama ongelma vaimon puhelimessa, jota hallinnoin. Juuri yritin hoitaa AlleEuronPäivät -lisäpalvelun poiston Elisan Chatin kautta, mutta siellä valtuudet eivät ulottuneet Elisan liittymiin. :smileyshocked:  Toinen hoidettava olisi paperilaskusta luopuminen Elisan puhelimissamme. Kumpaankaan ei OmaElisan toimivuus ole useasti yrittämälläkään riittänyt.

    Ymmärsin edeltävistä ohjeista niin, että tarvitaan yksityisviesti Moderaattorille, mutta kai aloitetaan näin?
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Hmm olisi kyllä pitänyt chatin kautta normaalisti onnistua tuo operaatio. Olet siis liittymän omistaja kuitenkin? Laitappa minulle yksityisviestillä liittymän numero ja sinun täydet yhteystiedot ja mieluiten tunnistukseen jo ennakkona vaikka henkilötunnuksen loppuosa. Voidaan se sitten ottaa pois jos ei mitään yllättävää tule 🙂
  • Kiitos vastauksesta. Ilona vastasi jo Mikolle lähettämääni yksityisviestiin, ja asia hoitunee sitä kautta. Hänkin ihmetteli, miksi ei sujunut chatissa. Vastaaja ei siellä päässyt "muokkaamaan Elisan puhelinliittymää". 
    Kuten tapahtui - siis asia(t) hoitui(vat). Kiitos @iltsinen ja onnittelut Palstalle.

    Osallistu keskusteluun