Erään toisen operaattorin palstalla jo (turhautuneena heidän palvelutasoon) julkaisemani epävirallisen operaattorivertailun tulokset:
Olen tässä lyhyen ajan sisällä käyttänyt kaikkien kolmen operaattorien verkkoja eri paikoissa tietyllä puhelimella ja yhteenvetona voisi todeta että Elisan toimintavarmuus on ihan huippua ja nopeudet ja kuuluvuus ja asiakaspalvelukin vaikuttaa pelaavan. Kakkosijaa ei nyt voi jakaa koska jäljelle jäävien operaattorien palvelutaso ei yllä tälle tasolle. Kolmannelle sijalle pääsee Telia. Tasoa pudottaa ongelmat liittymän avauksessa, surkea asiakaspalvelu, 4G-verkko ei kata kaikkia alueita ja verkko-ongelmat. Verkko-ongelmat esiintyvät ajoittain ja ratkeavat käyttämällä puhelinta lentotilassa. Verkossa ei kuulemma ole vikaa... 4. sijalle pääsee dna ja tähän nyt ei varmaan edes perusteluja tarvitse esittää - pohjanoteeraus.
Tällä hetkellä omassa puhelimessani ei ole Elisan liittymää, mutta työpuhelimessa on, joten vertailua on tehty monella eri tavalla. Yhteenvetona voisi todeta että kahden heikoiten menestyneen operaattorin asiakaspalvelu on kyllä jotain aivan kummaa. Legendaarinen Speden rautakauppa-sketsi pätee hyvin näille.