Kysymys

Etuja olemassa oleville prepaid-asiakkaille (oli: Valitus)

  • 13 lokakuu 2009
  • 25 kommenttia
  • 1201 katselukerrat

Moi,
  Olen noin 10 vuotta ollut prepaid- asiakkaana ja haluaisin kysyä että koska SL noteeraa kaltaiseni asiakkaan?
  Prepaidin käyttö on ollut jouhevaa, enkä ole kokenut sitä häiritsevänä 'oikean' puhelimeni mukana.
  Pankaa ny6t jotain bonusta kaltaiselleni käyttäjälle!
        Janne Silvennoinen
050 92*****

Edit: Otsikko vaihdettu luettavuuden parantamiseksi

25 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos tuo mainitsemasi on puhelinnumerosi, kannattaa se poistaa täältä mikäli et halua että siihen tulee ei toivottuja puheluita.  😉
Tuolla tavalla numeroa laittamalla julkisiin foorumeihin saat aikaiseksi bonussoittoja itsellesi, siihen ne bonukset taitaa jäädäkin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Moi,
  Olen noin 10 vuotta ollut prepaid- asiakkaana ja haluaisin kysyä että koska SL noteeraa kaltaiseni asiakkaan?

        Janne Silvennoinen
050 92*****
Tuo on kyllä aiheellinen toivomus mutta tuskin sitä päivää nähdään että toteutuu. Toivon kanssa on hyvä elää, itse eläisin mieluummin Annan kanssa.... 😉
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Haluat hyvitystä siitä, että käytät operaattorin palveluja?

Suomalaiset on kyllä erikoista kansaa... ::)
Editoin hieman tuota numeroa piiloon, turha sitä tosiaan on julkisella foorumilla esitellä.

Mitä tulee prepaidiin, käsittääkseni siinä on viime aikoina ollut ihan hyviä lataustarjouksia, eikös siinä ole bonusta kun saa jopa puolet lisää puheaikaa kuin millä summalla lataa?

Tällä hetkellä tosin ei taida olla tarjous päällä, mutta eiköhän niitä vastaisuudessakin tule.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Mitä tulee prepaidiin, käsittääkseni siinä on viime aikoina ollut ihan hyviä lataustarjouksia, eikös siinä ole bonusta kun saa jopa puolet lisää puheaikaa kuin millä summalla lataa?

Juu juu.... 😮 Cidu ei ilmeisesti käsitä että nuo tarjoukset saa kuka tahansa eli ei VANHA asiakas saa niintä mitään erityistä bonusta.. 😎



Mitä tulee prepaidiin, käsittääkseni siinä on viime aikoina ollut ihan hyviä lataustarjouksia, eikös siinä ole bonusta kun saa jopa puolet lisää puheaikaa kuin millä summalla lataa?

Juu juu.... 😮 Cidu ei ilmeisesti käsitä että nuo tarjoukset saa kuka tahansa eli ei VANHA asiakas saa niintä mitään erityistä bonusta.. 8)


Vanha asiakas voi aina vaihtaa liittymänsä jonnekin muualle, ja tällä tavalla saa mahdollisesti jotain etuja.
Saunalahti jotenkin tätä toteutti kun kilpailua oli ja ääntä pidettiin kovaa. Edelleen operaattoreiden asiakkailla on tarve ja saunalahti voisikin olla edelläkävijä jossa olisi selvät edut vain vanhoille asiakkaille. Tarjotaan vaikka 50 puheaikaa kaikille 5 vuotta vanhoille asiakkaille. Tarjotaan esim. vain 8 vuotta vanhoille asiakkaille Nokia navigattori puhelin ilmasiksi ja yki maksuton kuukausimaksu kiitoksen kera ja pyydetään tarjouksen mukana sitoutuneisuutta ja yhteistyötä jatkossakin 2 vuoden verran. 🙂 Molemmat saa kiitosta. Saunalahti 2 vuoden varman asiakkaan ja samalla asiakas kiitoksen 8 vuodesta. 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


Vanha asiakas voi aina vaihtaa liittymänsä jonnekin muualle, ja tällä tavalla saa mahdollisesti jotain etuja.
Jokainen täysjärkinen tuon kyllä tietää ilman sinun näsäviisasta neuvoakin.... ;D

Aloittajalla oli kai lähinnä ajatuksena sama mitä IceColdJargo kirjoitti tuossa edellä > "....saunalahti voisikin olla edelläkävijä jossa olisi selvät edut vain vanhoille asiakkaille." ei nyt ehken aivan noin isoja etuja mutta jotain pientä kumminkin.... ::)



Vanha asiakas voi aina vaihtaa liittymänsä jonnekin muualle, ja tällä tavalla saa mahdollisesti jotain etuja.
Jokainen täysjärkinen tuon kyllä tietää ilman sinun näsäviisasta neuvoakin.... ;D

Aloittajalla oli kai lähinnä ajatuksena sama mitä IceColdJargo kirjoitti tuossa edellä > "....saunalahti voisikin olla edelläkävijä jossa olisi selvät edut vain vanhoille asiakkaille." ei nyt ehken aivan noin isoja etuja mutta jotain pientä kumminkin.... ::)


Mutta mistä sitä tietää onko kaikki palstaa lukevat täysijärkisiä 😉 :D

Ainahan sitä voi ehdottaa, ei siinä mitään, mutta kun Saunalahti meni ottamaan SaunaBonuksenkin pois vanhoilta asiakkailta, niin heikoltahan tuollaiset ideat näyttävät. Tämä oli yksi niitä syitä miksi meilläkin putosi laskut 0 /kk.
Ainahan sitä voi ehdottaa, ei siinä mitään, mutta kun Saunalahti meni ottamaan SaunaBonuksenkin pois vanhoilta asiakkailta, niin heikoltahan tuollaiset ideat näyttävät. Tämä oli yksi niitä syitä miksi meilläkin putosi laskut 0 /kk.


Kappas vain, en ole edes huomannutkaan, että vanhoilta asiakkailta otettiin Saunabonus pois. Kai tämä on kiitos siirtymisestä nettilaskuun paperilaskun sijasta, siinä ainakin näki omin silmin Saunabonuksen määrän. Ilmeisesti Saunalahti ei arvosta enää yhtään vanhoja asiakkaitaan. Eipä ole näkynyt mitään tarjouksia/bonuksia vanhoille asiakkaille.
Toinen vaihtoehto on maksaa puhelun aloitusmaksu ja saada leffalippu kaupan päälle. Se, että olet ollut vanha asiakas, niin varmaan olet säästänyt aika paljon. Jos "edut" on hinnoissa niin sinä se olet joka voitat eikä muut.
Käyttäjätaso 1
jotenkin tuntuu kyllä ihmeelliseltä tämä nykymeno operaattoreilla, missä uusi asiakas on kuningas ja itse tärkeys, niin vanhat asiakkaat ei kiinnosta ennenkuin ovat jo siirtyneet toiselle operaattorille. Luulisi tämmöisen maksavan paljon ainakin jonkinnäköisenä työnä operaattoreille. Ilmeisesti joku mittari mittaa uusien asiakkaiden määrää ja kokonaismäärä ei sitten niin merkittävä olekkaan.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
- Korva on oivaltanut hyvin asian nykytilan.... ;D
- antti2 taitaa olla uus nouseva tähti joka tarkkailee Saunalahtea värillisin lasein.... 😞 hänellä kai korvantaukset vielä märkänä... ;D
- Jampatus!!! ei se ole "saunalahden" vika jos etuja karsitaan 😠... kirjoitit: "Saunalahti meni ottamaan SaunaBonuksenkin pois vanhoilta asiakkailta" kyllä ne määräykset tulee "ylemmältä" taholta

- Jampatus!!! ei se ole "saunalahden" vika jos etuja karsitaan 😠... kirjoitit: "Saunalahti meni ottamaan SaunaBonuksenkin pois vanhoilta asiakkailta" kyllä ne määräykset tulee "ylemmältä" taholta


Juu, voihan se olla noinkin, mutta minulle ja varmaan aika monelle muullekin se on ihan sama kuka määräyksen antaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki


- Jampatus!!! ei se ole "saunalahden" vika jos etuja karsitaan 😠... kirjoitit: "Saunalahti meni ottamaan SaunaBonuksenkin pois vanhoilta asiakkailta" kyllä ne määräykset tulee "ylemmältä" taholta


Juu, voihan se olla noinkin, mutta minulle ja varmaan aika monelle muullekin se on ihan sama kuka määräyksen antaa.
Olen samaa mieltä kanssasi, yritinkin vain ilmaista sen tosiasian että Saunalahdella aikanaan hommat toimi kun itse päätti asioista. Nyt kun Elisalta määrätään mitä tehdään niin asiat menee koko ajan huonompaan suuntaa, ilmeisesti alasajo on käynnissä hyvää vauhtia ja jossain vaiheessa kaikki hyvä on Elisan toimintoihin sulautettu.
Johto koostuu Elisassa jonkin verran eri tavalla kuin SL:lla, mutta mm. Panu Lehti on Elisassa päättävissä pöydissä ja toteuttaa mm. Elisan kanssa kannattavuusohjelmaa, johon kuuluu paperilaskun muuttaminen maksulliseksi (HUOM. posti vähentää työntekijöitä), saunabonus pois, vastaaja maksulliseksi (peruspalvelu). Tehdään muutoksia, jolla on suora vaikutus vanhojen asiakkaiden tyytyväisyyteen. Yleisesti asiakas on tyytyväinen kuten minäkin, mutta selvää romahdusta ja arvon alennusta koen palvelussa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
En tiedä ketä on kiittäminen siitä, että Reviiri-lisäpalvelu korvattiin AlleEuronPäivät-lisäpalvelulla. Käytännössä tarjolla vastaaviin liittymätyyppeihin, mutta palvelu on tarjolla koko maassa entisten ns kasvukeskusten sijaan.

ViestiX 3G -liittymätyyppi on tullut takaisin, Puhepaketti-liittymä lisättynä 5 Megan yhteysnopeudella on loistava yhdistelmä hinnoiteltuna. Vanhana asiakkaana olen tyytyväinen käytössäni oleviin TuplaPaketti+ ja Eliitti+ liittymiin.

Tässä esimerkit, jotka juuri minulle ovat entisiä kokonaisuuksia parempia.
Käyttäjätaso 3
Jottei viestiketjun alkuperäinen aihe aivan unohtuisi, vielä ehtii tähän mukaan:

-----

Mainio lataustarjous 16.10. - 26.11.2009 - voimassa kaikissa latauspalveluissa!

    * Väh. 20 kertalatauksella netissä extrapuheaikaa +50 %, muilla lataustavoilla +30 %
      (puheluina Saunalahden, Elisan ja Kolumbuksen matkapuhelinliittymiin)


Lisäksi pari muuta tärppiä Prepaid-asiakkaillemme:

-----

Uutta! Saunalahti Latausextra!

    * Nyt kannattaa ladata säännöllisesti netissä tai Otto. -automaatilla. Saat joka neljännen latauksen yhteydessä 10 Latausextraa (normaalina puheaikana) kulloinkin voimassa olevan latausedun lisäksi.
      Saunalahti Latausextra on voimassa toistaiseksi ja koskee Saunalahti Prepaid ja Prepaid Plus -liittymiä. Minimikertalataus on 10 .

    * Aloituspakkaus 4,90 , sis. 6 puheaikaa!
      (norm. 6,70 , web-tarjoushinta voimassa toistaiseksi.)
Olen noin 10 vuotta ollut prepaid- asiakkaana ja haluaisin kysyä että koska SL noteeraa kaltaiseni asiakkaan?


Tarjoamme prepaid-asiakkaille säännöllisesti erilaisia latausetuja, joiden avulla he pystyvät puhumaan puhelunsa ja lähettämään tekstiviestejä jopa huomattavasti edullisemmin kuin esim. postpaid-asiakkaat. Latausedut koskevat nimenomaisesti vain olemassaolevia vanhoja prepaid-asiakkaita. Tiedotamme kampanjoista säännöllisesti mm. tekstarilla asiakkaita, joita kampanjaedut koskevat.

/ Panu.
Johto koostuu Elisassa jonkin verran eri tavalla kuin SL:lla, mutta mm. Panu Lehti on Elisassa päättävissä pöydissä ja toteuttaa mm. Elisan kanssa kannattavuusohjelmaa, johon kuuluu paperilaskun muuttaminen maksulliseksi (HUOM. posti vähentää työntekijöitä), saunabonus pois, vastaaja maksulliseksi (peruspalvelu).


Teemme uudistuksia jotta voisimme tarjota asiakkaillemme entistä edullisempia palveluita tässäkin viestiketjussa mainittu AlleEuronPäivät on erinomainen esimerkki tällaisesta lisätuotteesta, jota ei ole kenelläkään muulla operaattorilla tarjolla. Tavoitteenamme on tarjota toimivia liittymiä markkinoiden edullisimpaan hintaan.
    Paperiton lasku on täysin veloitukseton ja luontoa säästävä tapa maksaa laskut. Lisäksi paperi ja sen kuljetus ympäri maata maksaa kasan paperirahaa vuosittain Saunabonus ei välttämättä palkinnut kaikkia asiakkaita tasavertaisesti verrattuna esimerkiksi AlleEuronPäivät -lisätuotteen tarjoamaan etuun Vastaaja on esimerkki palvelusta, jonka ylläpito on varsin kallista ottaen huomioon, että ainoastaan muutama prosentti käyttäjistä käyttää kyseistä palvelua. On epäreilua, että käyttäjät, jotka eivät palvelua käytä, joutuvat maksamaan siitä

Mainitsemasi muutokset ovat omalta osaltaan mahdollistaneet mm. AlleEuronPäivät-tuotteen erittäin edullisen hinnoittelun samoin kuin monet muutkin edistykselliset lisätuotteet, joita on tarjolla vain Saunalahdella.

/ Panu.
Millonkas prepaidin käyttö ulkomailla tulee mahdolliseksi? Kilpailijallanne on toiminut kohta jo 3 vuotta. Entäpä numeronsiirron mahdollisuus sauniksen ladattavaan liittymään?
Millonkas prepaidin käyttö ulkomailla tulee mahdolliseksi? Kilpailijallanne on toiminut kohta jo 3 vuotta. Entäpä numeronsiirron mahdollisuus sauniksen ladattavaan liittymään?


Yritetään pysyä otsikon mukaisessa aiheessa. Prepaid-puolelle on tulossa uusia liittymätyyppejä tulevana vuotena ja saattaa olla, että tuomme myöskin markkinoille rekisteröitävän prepaid-liittymän, joka mahdollistaa numeronsiirrot. Saas nähdä mitä uusi vuosi tuo tämän osalta tullessaan.

/ panu.
Sen verran Panu noista postikulujen säästämisestä. Palautin juuri kaikki postini tulemaan myös luukusta NePostin rinnalle. Posti laajenti jakelupiirejä palkkaa nostamatta. Posti myös irtisanoi työntekijöitä. Sain juuri kuulla postin työntekijältä valittelua siitä, että ihmiset menevät nettilaskuihin ja se heijastuu isompina jakelupiireinä ja irtisanomisina Postissa.
Käyttäjätaso 2

Sen verran Panu noista postikulujen säästämisestä. Palautin juuri kaikki postini tulemaan myös luukusta NePostin rinnalle. Posti laajenti jakelupiirejä palkkaa nostamatta. Posti myös irtisanoi työntekijöitä. Sain juuri kuulla postin työntekijältä valittelua siitä, että ihmiset menevät nettilaskuihin ja se heijastuu isompina jakelupiireinä ja irtisanomisina Postissa.


No yllätys, yllätys?

Mitä luulit tapahtuvan paperipostin vähentyessä? Lisää postinjakajia?

Osallistu keskusteluun