Vastattu

Huono kenttä

  • 3 marraskuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 21203 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Saunalahden verkko on todella heikko, tulee ilmoituksia puhelimeen ei saa yhteyttä. Kentän voimakkuus elää koko ajan 1:stä pykälästä 3:n  pykälään. 3G puhelin toimii paremmin kuin 4G. Mainittakoon, että Soneran verkko antaa täydet pykälät.

Olemme saaneet neuvon eräältä saunalahden edustajalta vaihtakaa operaattoria. En tässä yleisessä keskustelussa viitsi mainita missä liikkeessä neuvo annettiin.

Onko tulossa parannusta Saunalahden verkon kattavuuksiin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 7 marraskuu 2014, 15:02

Edellisen vikailmoituksen osalta häiriötä oli tutkittu ja osoitteesi on valitettavasti katveessa. Asialle ei voida tehdä muuta, kuin laittaa verkonkehitykseen katveilmoitusta, mikä osoitteesi osalta on tehty. :(

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Jätä vikailmoitus tekniseen tukeen puhelimitse (01019 0230) niin voivat selvittää minkä tukiaseman alueella olet ja millainen verkkotilanne siellä on. Verkon parannuksista varmasti kukaan ei osaa sanoa mitään ellei tiedetä tarkempaa sijaintia. Tekninen tuki osaa vastata myös parhaiten tähänkin. Mikäli vikailmoituksia ei tehdä, ei välttämättä kukaan tiedä, että jollakin alueella on ongelma, sen takia vikailmoitusten jättäminen tekniselle tuelle on tärkeää.
Käyttäjätaso 1
Niitä vikailmoituksia olen tehnyt aiemmin useita, jostain syystä asia ei ole mennyt eteenpäin. Linkit luultavasti kaukana ja meiltä katsoen väärässä paikassa. Ongelmia esiintyy enemmän 4G puhelimen kanssa, on luvattu siihenkin parannuksia-mutta mitään ei ole tapahtunut.

Mitä tulee vikailmoitusten tekoon puhelimitse, ei innosta, sinne on niin pitkät jonotusajat, että täytyy varautua eväiden kanssa. 
Käyttäjätaso 5
Vääryys kirjoitti:
Niitä vikailmoituksia olen tehnyt aiemmin useita, jostain syystä asia ei ole mennyt eteenpäin. Linkit luultavasti kaukana ja meiltä katsoen väärässä paikassa. Ongelmia esiintyy enemmän 4G puhelimen kanssa, on luvattu siihenkin parannuksia-mutta mitään ei ole tapahtunut.

Mitä tulee vikailmoitusten tekoon puhelimitse, ei innosta, sinne on niin pitkät jonotusajat, että täytyy varautua eväiden kanssa. 

Mitä enemmin vikailmoituksia saadaan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä niistä on hyötyä. Mikäli vikailmoituksia ei tule, ei asialle välttämättä tehdä mitään, koska katsotaan verkon kapasiteetin ja tukiasemien peilien suuntausten nykyisellään riittävän. Ikävää näin, mutta totta. Vikailmoituksiahan voi jättää 24h/vrk, niin löytyy kyllä hetkiä kun pääsee suoraan läpi. Loogisesti ei kannata soittaa ruoka- tai kahvitaukojen aikana tai asiakaspalvelun juuri mentyä kiinni. Vikailmoituksen voi tehdä vain puhelmessa todennäköisesti sen takia, että tekninen tuki saa tällä tavoin kyseltyä asiakkaalta kaikki oleelliset tiedot, kuten mihin kellon aikoihin ongelma ilmenee, millä tietyllä alueella jne. Tämän jälkeen he voivat tutkia verkon puolelta minkä tukiaseman alueella olet mihinkin aikaan ollut jne. Kannattaakin ennen vikailmoitusta ottaa paperille ylös hetkiä milloin ongelma selkeästi on ilmennyt. Vikailmoituksen tekeminen ei ainakaan huononna tilannetta, siitä ei huonoimmillaan ole hyötyä, mutta parhaimmillaan  ongelma poistuu.

Saunalahti asiakaspalvelu
puh. 01019 0230
Avoinna ma-pe 8-19, la 10-16.30.
Vika- ja häiriöilmoitukset 24h/vrk.
http://asiakastuki.saunalahti.fi
Käyttäjätaso 3
Edellisen vikailmoituksen osalta häiriötä oli tutkittu ja osoitteesi on valitettavasti katveessa. Asialle ei voida tehdä muuta, kuin laittaa verkonkehitykseen katveilmoitusta, mikä osoitteesi osalta on tehty. 😞

Osallistu keskusteluun