Vastattu

Huonoa asiakaspalvelua

  • 22 toukokuu 2018
  • 1 kommentti
  • 279 katselukerrat

Ostin joku aika sitten uuden puhelimen Espoon Entressen myymälästä. Samalla vaihdoin liittymän nopeammaksi kun myyjä kertoi, että nopeampi liittymä on samanhintainen kuin nykyinen liittymäni. Myyjä tosin unohti mainita, että hinta on sama vain ensimmäiset 12 kk, jonka jälkeen hinta nousee. Lisäksi maksoin 10 euroa liittymätyypin vaihdosta myymälässä kun olisin voinut tehdä sen ilmaiseksi netissä. Omaa tyhmyyttäni saan toki syyttää, etten ottanut em. asioista itse selvää, mutta kyllä esimerkiksi kuluttajansuojalainsäädännön mukaan tällaisista seikoista pitäisi kaupantekotilanteessa kuluttajalle mainita.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 22 toukokuu 2018, 11:21

Moro Mariia2 ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Pahoittelut heti alkuun huonosta asiakaspalvelukokemuksesta! Liittymän normaalihinta tulee aina käydä läpi sekä nuo kertaveloitukset, voitaisiin laittaa tästä palautetta tuonne myymälälle jos laitat meille vaikka yksärillä omia tietojasi sekä tarkemman kuvauksen tuosta käynnistä. Saadaan palaute kohdennettua sitten oikein 🙂 Voidaan samalla sitten tarkistaa että onko noissa sopimuksissa vielä jotain mitä tarvitsee korjailla tai muuta
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro Mariia2 ja tervetuloa Palstalle! 🙂 Pahoittelut heti alkuun huonosta asiakaspalvelukokemuksesta! Liittymän normaalihinta tulee aina käydä läpi sekä nuo kertaveloitukset, voitaisiin laittaa tästä palautetta tuonne myymälälle jos laitat meille vaikka yksärillä omia tietojasi sekä tarkemman kuvauksen tuosta käynnistä. Saadaan palaute kohdennettua sitten oikein 🙂 Voidaan samalla sitten tarkistaa että onko noissa sopimuksissa vielä jotain mitä tarvitsee korjailla tai muuta

Osallistu keskusteluun