Vastattu

iPhone 6+ / MMS-viestit / 4G

  • 23 helmikuu 2015
  • 7 kommenttia
  • 1749 katselukerrat

Hoi!

Missähän mahtaa olla vika kun MMS-viestit ei lähde millään iPhone 6 Plussalla kun 4G on päällä. 4G-verkon alueella ollaan vahvasti. Netti ja muut toimii ok. 3G:llä kaikki toimii täysin ja MMS:tkin lähtee. Asiakaspalvelu nosti kädet pystyyn kun kysyin.

Asetuksethan pitäisi olla ok kun kerta 3G toimii.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 23 helmikuu 2015, 17:29

  • Laitahan mulle vielä puhelinnumero, niin tuplavarmistan, että täällä päässä kaikki OK. 🙂
  • Katso alkuperäinen viesti

    7 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Autetaan myös asiakaspalveluasioissa myös täällä palstalla 🙂
    läski kirjoitti:
    Kiitos soitin tunti sitten omaguruun ja he suostuivat uudelleenrekisteröimään liittymäni verkkoon ja ongelma katosi sen jälkeen.

    Itse asetukset olivat puhelimessa sekä liittämässä oikein. Sääli että olen ollut yli vuoden tämän ongelman uhrina ja kummallista on myös se että ainoa vaihtoehto on maksaa n.10€ palvelumaksu ja soittaa maksulliseen omaguruun kun ongelmana on itse elisan virhe.

    kiitos kumminkin. homma on nyt hanskassa ja vika ei ollut sampan softassa niin kuin omagurusta alunperin väitettiin :) 


    Kyllä tällaiset viat kuuluvat tavallisen asiakaspalvelun puolelle.

    Soita asiakaspalveluummeLaajakaistan vianrajaus onnistuu helpoiten kun soitat modeemin luota.

    Ilmoita häiriöistä asiakaspalveluumme:
    Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

    Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h
    Kiitos soitin tunti sitten omaguruun ja he suostuivat uudelleenrekisteröimään liittymäni verkkoon ja ongelma katosi sen jälkeen.

    Itse asetukset olivat puhelimessa sekä liittämässä oikein. Sääli että olen ollut yli vuoden tämän ongelman uhrina ja kummallista on myös se että ainoa vaihtoehto on maksaa n.10€ palvelumaksu ja soittaa maksulliseen omaguruun kun ongelmana on itse elisan virhe.

    kiitos kumminkin. homma on nyt hanskassa ja vika ei ollut sampan softassa niin kuin omagurusta alunperin väitettiin :) 
    Käyttäjätaso 5
    Laitahan myös puhelinnumerosi yksityisviestillä, niin päästään tarkistamaan liittymäsi täältä 🙂
    Mulla ollut täysin sama ongelma jo pidemmän aikaa.

    Alkoi kun otin sampan galaxy s5:n käyttöön ja siihen vaihdettiin kahdesti simmi sekä olin yhteydessä omaguruun, jossa sanottiin tilanteen korjautuvan firmware päivitysten myötä... näin ei käynyt ikinä.

    Nyt vaihdoin iPhone kutoseen ja sama juttu jatkuu taas eri simmin kanssa. Avopuolisolla sama liittymä sekä puhelin ja jossa toimii mms myös 4g alueella.

    eli voisitko korjata myös minun liittymääni 🙂
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tämä saatiin kuntoon, kun korjattiin liittymää verkon puolelle hieman 🙂
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • Laitahan mulle vielä puhelinnumero, niin tuplavarmistan, että täällä päässä kaikki OK. 🙂
  • Osallistu keskusteluun