Kysymys

Jonotusajat

  • 26 kesäkuu 2008
  • 70 kommenttia
  • 20804 katselukerrat

KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.

70 kommenttia


KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.


Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.

KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.


Minä olen joskus soitellut aspaan ja saanut suhteellisen nopeata palvelua mutta nykyään kun minulla on aspaan jotakin asiaa niin käytän vain ja ainoastaan yhteyottolomaketta ja odottelen vastausta kiltisti eli se tulee sitten kun se tulee, ei voi olla niin kiirettä etteikö jaksaisi odotella jonkun aikaa. Itsekkin odotan tällä hetkellä vastausta mm. laskutukseen ja mustaan wippiesboxiin liittyvistä asioista ja olen vastauksia odottanut parisen viikkoa mutta niinkuin sanoin kyllä ne vastaukset tulee kun tulee.

Varsinkin tällä hetkellä kun aspassa näyttää olevan aikas kiire mikä varmaankin johtuu lomista ym. seikoista niin vastausajat varmasti pitee jos kaikki  yrittävät puhelimitse selvittää kaikki pienetkin ongelmat.

Eli nautitaan kesästä (vaikkakin töissä) ja odotellaan nätisti.
Käyttäjätaso 2

Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.


Panu. Mielestäni voisit vähentää tuota oma.saunalahti-hehkutustasi kunnes siellä onnistuu myös palvelujen poiskytkeminen/irtisanominen. Nykyisellään se on torso!
Itse olen tänä vuonna jonottanut Saunalahden aspaan vain em. syistä.  >:(


Palveluiden irtisanominen ja poiskytkeminen onnistuu asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta täysin jonottamatta haluamanaan aikana.

/ Panu.

KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.
oma ennnätys on karvan päälle 4-tuntia. tosin soneralle ja silloin kuin oli 0800-17000 mutta kyllä siitäkin selvittiin. kunnon hf ja kerrankin hyvää aikaa odottaa. tuli vähän vanhoja lehtiä selattua läpi ja pienet torkutkin tuli otettua. sauniksella oma ennätys taitaa olla jotain 110-minuuttia. mutta siitä on jo aikaa. jos olet odottanut 2-tuntia niin olet rikkonut minun ennätykseni. herra p.lehti voisi samalla vastata että missä päin suomea toimii 5-mb mobiililaajakaista? elisan kartta kuin asiaa ei kerro ja sauna kuitenkin myy 5-mb.

Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.
/ panu.

On ikävää, että nykyään on menty siihen, että jokseenkin ainoa määräävä tekiä on se kuinka kova kate saadaan puristettua mistäkin toiminnosta. Otetaan nyt vaikka tämä asiakaspalvelu. Siirtämällä se asiakkaille itselleen voidaan aspassa tiputtaa resursseja. Tämä on lyhyellä tähtäimellä aivan toimiva konsepti, mutta pidemmän päälle ei tällä ole tulevaisuutta. Asiakkaat kyllästyvät ja/tai turhaantuvat eivätkä enää viitsi edes vaivautua ko. paikkaan yhteyttä ottamaan. Samalla yrityksen imago kärsii, mutta "kun kaikki toimivat näin ei sitä huomaakkaan ja saadaan nopeat voitot himaan." Jossain vaiheessa asiakkaiden pinna kuitenkin katkeaa. Kuinka pitkään siinä menee, jää nähtäväksi...toivottavasti.

Mahdollinen toinen tapa voisi olla se, että panostetaan aspan ja helpparin henkilökunnan kouluttamiseen ja ammattitaidon ylläpitämiseen. En missään nimessä kaada ongelmia näiden henkilöiden niskaan. He tekevät parhaansa. Ongelma on ylemmässä hallinnossa. Mikähän mahtaa esim. olla Elisan/Saunalahden koulutusbudjetti ko. henkilöryhmille? Myös lisäresurrsseja tulisi voida ottaa käyttöön. Tämä kaikki maksaa, mutta se tuo pitkässä juoksussa myös siihen panostetun takaisin hyvässä asiakastyytyväisuudessä >> lisätuloina. Vertailuna mainittakoon, että eräässä hyvin läheisesti tuntemassani yrityksessä myynti, osto ja asiakaspalvelu/käyttötuki tehtävissä toimiville koulutusbudjetti on n. 1000e/vuosi. Erikseen jotkin "spesiaali kurssit". Ko. henkilöryhmä on vain nelisenkymmentä, joten Saunalahdelta ei näin suurta panostusta voi odottaa, mutta idea varmaan tuli selväksi.

Mitä taasen tulee tähän lomakkeella toimimiseen, niin alla yksi esimerkki. Myönnän, että olisin voinnut antaa tarkempaa tietoa käyttämästäni kokoonpanosta, mutta tästä huolimatta vastauksessa olisi voinut olla jo valmiiksi tiedot mahdollisista ongelmista FF-selaimella tai jopa kenties se, että ongelma aikanaan (2 kk sitten) tiedostettiin ja korjattiin. Eikä pelkästään kysymys "Koititko toista..."

*******************************************************************************************************
vastaanottaja web.internet@saunalahti.com
date 5. toukokuuta 2008 13:32
aihe WebSpeed error

Hei,

Kun yritän mennä "oma.saunalahdessa" selaaman laskuja tai tiliotteeseen saan alla olevan herjan.
Käytössä FF 2.0.0.14

WebSpeed error from messenger process (6019)
Msngr: Failed to connect to the specified WebSpeed named service. Verify that the service has been started. Verify the configuration for the service is correct. (5804): Error -66

********************************************************************************************************

Seuraava vastaus tuli 24. kesäkuuta

tuki@saunalahti.fi

date 24. kesäkuuta 2008 4:30

Hei,
pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.
Oletko kokeillut aukeaako laskutustiedot tai tiliotteet oikein eri selaimella?
--
Ystävällisin terveisin,
xxxxxxxxxxxx
Saunalahti Käyttötuki

********************************************************************************************************

Itse olen tänä vuonna jonottanut Saunalahden aspaan vain em. syistä.  >:(


Palveluiden irtisanominen ja poiskytkeminen onnistuu asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta täysin jonottamatta haluamanaan aikana.

/ Panu.


niin eihän palveluun olekaan koskaan jonoa mutta jonottaa saa sitten vastausta:)
ei taida Panu kehdata paljastaa montako palvelupyyntöä on päivittäin jonossa..

Itse olen tänä vuonna jonottanut Saunalahden aspaan vain em. syistä.  >:(


Palveluiden irtisanominen ja poiskytkeminen onnistuu asiakaspalvelun yhteyssivuston kautta täysin jonottamatta haluamanaan aikana.

/ Panu.


Jos joku viitsii vastata edes sähköposteihin! Itse odottanut jo kolmattapäivää Vastausta asiaan!
Käyttäjätaso 1
Käsittämätöntä, että pitäisi laittaa sähköisesti palvekupyyntöjä, mutta niihin vastaaminen kestää viikkotolkulla. Lisäksi sivuilla on kohta, josta pitäisi tekstin mukaan nähdä vanhat viestit? Onko se joku vitsi vai toimiiko muilla?


KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.


Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.


Joo-o itsepalvelu säästää ehkä operaattorin kuluja, mutta jos aspa ei toimi niin tolla kommentilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Kuten tässä viesti ketjussakin on jo mainittu niin turha sitä itepalvelua on hehkuttaa kun et voi edes irtisanoa palvelua ilman aspaa.

Mulla on myös hyviä kokemuksia siitä kun laittaa aspaan sähköpostia viimeksi (viikko sitten) aspalla meni 10 päivää vastava mun esittämään kyselyyn. Vastaus oli sellaista luokkaa että sen viestin sai poistaa samantien..liekö ammattitaidossa puutetta??? Miksi copy pastetaan saunalahden sivulta sellaista mitä itse sieltä voi myös lukea... ehkä pieni koulutus siellä aspassa olisi paikallaan. Saatika se, että sinne aspaan kentis olisi hyvä palkata lisää väkeä ettei maksavien asiakkaiden tarvitse 3h odottaa pääsemättä läpi. eilen alotin 17.44 ja lopetin kun puhelu katkes klo 20.20 aikaan. Ja sitä miksi soitin ei oikein voi itse palvelua hoitaa! Paitsi jos teette automaattisen robotin joka osaa vastata kysymyksii....

Käsittämätöntä, että pitäisi laittaa sähköisesti palvekupyyntöjä, mutta niihin vastaaminen kestää viikkotolkulla. Lisäksi sivuilla on kohta, josta pitäisi tekstin mukaan nähdä vanhat viestit? Onko se joku vitsi vai toimiiko muilla?


Ei taida toimia kellään... eli vitsi tai hyvinkin pitkään vaiheessa ollut toiminto....


KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.


Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.


Vaikka nyt itse henkilökohtaisesti ei ole ollut pahemmin asiaa asiakaspalveluun ja nekin jonotukset ja asiat ovat menneet melko kiitettävästi aikoinaan, niin täytyy kyllä sanoa, että alkaa välillä naurattamaan ja jopa pistää vihoiksi toi teidän levy, kun on jäänyt päälle:"Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta". Väärä tapa säästää. Mun puolesta voisitte vaikka vähän nostaa hintoja ja pistää palvelu paremmaksi. Laittakaa asiakaspalvelu maksulliseksi, siinä on ratkaisu!



KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.


Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.


Vaikka nyt itse henkilökohtaisesti ei ole ollut pahemmin asiaa asiakaspalveluun ja nekin jonotukset ja asiat ovat menneet melko kiitettävästi aikoinaan, niin täytyy kyllä sanoa, että alkaa välillä naurattamaan ja jopa pistää vihoiksi toi teidän levy, kun on jäänyt päälle:"Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta". Väärä tapa säästää. Mun puolesta voisitte vaikka vähän nostaa hintoja ja pistää palvelu paremmaksi. Laittakaa asiakaspalvelu maksulliseksi, siinä on ratkaisu!
ASIAKASPALVELU MAKSULLISEKSI??? ei ei ei. jos se menee sauniksessa läpi niin ainakin minä siirrän toiseen operaattoriin. se on varma. olkoon sitten reviiri tai ei. isoisäni oli 60 ja 70-luvulla töissä telellä puhelinlinja asentajana hangossa. silloin tele (nykyinen telia-sonera) oli 100% valtion omistuksessa. ei ollut mitään jonotus aikoja ei. heti joku vastasi ja todella kuunteli asiakkaan ongelmaa ja teknikko tuli heti seuraavana päivänä paikalle. isoisäni naapurissa salama iski puhelintolppaan joskus kesäkuussa -69 tolppa sekä tolpassa oleva peltinen laattikko sekä puhelinlanka ja talossa oleva lankapuhelin joka oli viellä ericssonin musta bakeliitti menivät epäkuntoon. isoisäni joka oli asentaja sai työmääräyksen kyseiseen hommaan. kerta uusi puhelintolppa piti laittaa niin hommaan meni 3-päivää. mutta heti aloitettiin hommat ja tele maksoi kaiken. uutta mustaa ericssonia ei enää silloin ollut antaa mutta varaosia sai viellä vanhaan ja kerta naapuri halusi säästää ericssoninsa niin hangon telestä tuli toinen asentaja joka laittoi vanhan erkin kuntoon tunnissa. kaikki meni telen piikkiin. tämä siis vuonna -69 mitenköhän tilanne olisi tänä päivänä????
Luuletkos Mr.C, että aspa nyt on ilmainen? Jostain se rahoitetaan eli puheluhinnoilla. Jos asiakaspalvelun parantaminen vaatii lisää rahaa, pitäisin mieluummin puhelut halpoina. Ne maksaa jotka käyttää.
Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.


Tätä mallia minäkin voisin kannattaa. Puhelut kertamaksulliseksi ja hinta 2-5e. Tämä kuitenkin sillä edellytyksellä, että helppari tosiaan aktiivisesti yrittää selvittää ongelmaa. Ei kuten itselleni on pari kertaa tapahtunut, että vastapää on käytännössä hiljaa ja etsiskelee ehkä manuaaleja ja lopuksi kiittää soitosta. Sainhan tosin kuuntelukumppanin ja selvitin itse ongelman samalla. 🙂 Mikäli ongelma ei ratkeasi lyhyehkön puhelun kuluessa, tulisi helpparin soittaa tarvittaessa takaisin, koska asiakasta ei voi pitää langalla koko aikaa roikkumassa. Jonotuksesta ei missään tapuksessa saisi laskuttaa!
Käyttäjätaso 4


Käsittämätöntä, että pitäisi laittaa sähköisesti palvekupyyntöjä, mutta niihin vastaaminen kestää viikkotolkulla. Lisäksi sivuilla on kohta, josta pitäisi tekstin mukaan nähdä vanhat viestit? Onko se joku vitsi vai toimiiko muilla?


Ei taida toimia kellään... eli vitsi tai hyvinkin pitkään vaiheessa ollut toiminto....


Olisi hyvä jos tämä toiminto toimisi, jotta näkisi missä vaiheessa asian käsittely on. Ehdotin tätä käsittelynseuraustoimintoa pari vuotta sitten, mutta eipä siihen kukaan kommentoinut mitään.

Yhteissivuilla tosiaan vastaus on tulut parhaimmillaan 3 päivän kuluttua, mutta joskus on mennyt jopa lähemmäs kuukausi vastaukseen, pääasiassa kuitenkin on vastaus tullut parissa viikossa... Kyllä siinä oli kuitenkin havaittavissa priorisointia asian suhteen, eli palvelunkäyttöä häiritsevät asiat on hoidettu nopeammin, mutta muihin asioihin on voinut mennä todella pitkä aika.

Luuletkos Mr.C, että aspa nyt on ilmainen? Jostain se rahoitetaan eli puheluhinnoilla. Jos asiakaspalvelun parantaminen vaatii lisää rahaa, pitäisin mieluummin puhelut halpoina. Ne maksaa jotka käyttää.
kyllä se on mielestäni ilmainen. ei ainakaan ykkösen hinnat ole muuttuneet.

Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.
jaha ja mitä siitä netistä ja s-postien lähettelystä aspaan on hyötyä kuin joskus saa odotella 2-viikkoa vastausta ja noin 50% maileista ei ikinä tule vastausta. se ei ole hyvää asiakaspalvelua se.


Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.


Tätä mallia minäkin voisin kannattaa. Puhelut kertamaksulliseksi ja hinta 2-5e. Tämä kuitenkin sillä edellytyksellä, että helppari tosiaan aktiivisesti yrittää selvittää ongelmaa. Ei kuten itselleni on pari kertaa tapahtunut, että vastapää on käytännössä hiljaa ja etsiskelee ehkä manuaaleja ja lopuksi kiittää soitosta. Sainhan tosin kuuntelukumppanin ja selvitin itse ongelman samalla. 🙂 Mikäli ongelma ei ratkeasi lyhyehkön puhelun kuluessa, tulisi helpparin soittaa tarvittaessa takaisin, koska asiakasta ei voi pitää langalla koko aikaa roikkumassa. Jonotuksesta ei missään tapuksessa saisi laskuttaa!

WOW... kaverilla taitaa olla iso rahapussi.


Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.
jaha ja mitä siitä netistä ja s-postien lähettelystä aspaan on hyötyä kuin joskus saa odotella 2-viikkoa vastausta ja noin 50% maileista ei ikinä tule vastausta. se ei ole hyvää asiakaspalvelua se.


Ehkä ne vastaukset tulisi nopeammin, kun loppuu ne turhat soitot sinne aspaan maksullisuuden myötä. Monet soittavat ja kyselevät e-maililla kysymyksiä, jonka näkisi jo suoraan netistä ym. Ei muakaan huvittais vastata kahteenkymmeneen samaan kysymykseen päivän aikana, vaikka "mitä maksaa soittaa ruotsiin?" Tällaisiakin kysymyksiä varmasti tulee paljon.
Kannattaa muuten lukea myös teknisiä tiedotteita: https://oma.saunalahti.fi/settings/Bulletins?id=2846

Asiakaspalvelunumeroissa tekninen häiriö


Saunalahden asiakaspalvelunumeroissa on tekninen häiriö. Numeroon soitettaessa soittaja ei aina kuule nauhoitettuja tiedotteita. Ongelmaa tutkitaan parhaillaan.

Jos asiakaspalvelunumeroihin soitettaessa ei kuulu nauhoitettua tervehdystä niin puhelu kannattaa katkaista ja soittaa uudestaan. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös sähköpostilla.

Saunalahden asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8 - 20 ja lauantaisin klo 10 - 18. Ilmoitukset kadonneista liittymistä ja PUK-koodi kyselyt voi aukioloaikojen ulkopuolella soittaa päivystysnumeroon.
4 TUNTIA JONOTIN KUN AUKESI NUMSINA SAUNALAHTEEN JA TULI ONGELMIA...EI minusta kyllä nyky päivänä kenenkään tarvii palvelua jojotella tunti tolkulla
Kyllä se valinta toimi ihan ok ja sitä hirveää musiikkia pääsi kuuntelemaan useita tunteja...nii en kyllä oikein jaksa uskoa että syy on tossa mihin koitetaan vedota. Koska se o se jonotus aika on kohtuuton olltu aikaisemmin kun olen sinne joutunut erinäisistä syistä soittamaan ja selvittämään. Syitähän voi aina keksiä, mutta luulisi heitä myös kiinnostavan asiakaspalvelun laatu... eikös elisa ja sonera saaneet juuri selvityspyynnön jostain virastossa tästä samasta syystä? Ei tainut se pyyntö koskea saunalahtea...mikäs virasto se oli?


Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

siis jos  asiakaspalvelu   tulis maksulliseksi  niin  ongelmaksi tulis    se että   oikeitten asioitten hoitaminenkin tulis   kalliiksi  ja    virheitten  korjaushan ei sais maksaa  ylimääräistä
eikä   palautelomakkseen  kautta  asioitten hoito ole mitenkään   nipeeta
varsinkaan  jos ei  osaa  tarkkaan selvittää   ongelmaa 
kun asiakaspalvelioiden   on tapana  ymmärtää kysymys  väärin    kun kysyy sähköpostilla  ja lomakkseilla
on kokemusta
  monen firman   palveluista

Niin tietysti, jos on niin käsi, ettei osaa ilmaista tarpeeksi sekeästi ongelmaansa.

Osallistu keskusteluun