Kysymys

Jonotusajat

  • 26 kesäkuu 2008
  • 70 kommenttia
  • 20806 katselukerrat

KYLLÄPÄS ON SAUNALAHDELLA KOHTUULLISET JONOTUS AJAT, OLEN TÄNÄÄN JONOTTANUT KLO 17,44 ASTI ELI NYT TULI 2H TÄYTEEN JA SINÄKÄÄN AIKANA KUKAAN EI VASTANNUT! ONKO MUILLA VASTAAVIA "HYVIÄ" KOKEMUKSIA SAUNALAHDEN ASIAKASPALVELUSTA?

Ensin ryssitään aspassa hommat laskutetaan tuplana yms yms sitten kun haluat selvittää niin et saa ketään kiinni

kyllä on syvältä hanurista saunalahden toiminta.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Mikäli tarvitset neuvoja, kokeile ensin löytyisikö haulla toinen keskustelu samasta aiheesta. Haku löytyy kaikkien sivujen ylälaidasta. Jos vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

70 kommenttia





Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

siis jos  asiakaspalvelu   tulis maksulliseksi  niin  ongelmaksi tulis    se että   oikeitten asioitten hoitaminenkin tulis   kalliiksi  ja    virheitten  korjaushan ei sais maksaa  ylimääräistä
eikä   palautelomakkseen  kautta  asioitten hoito ole mitenkään   nipeeta
varsinkaan  jos ei  osaa  tarkkaan selvittää   ongelmaa 
kun asiakaspalvelioiden   on tapana  ymmärtää kysymys  väärin    kun kysyy sähköpostilla  ja lomakkseilla
on kokemusta
  monen firman   palveluista

Niin tietysti, jos on niin käsi, ettei osaa ilmaista tarpeeksi sekeästi ongelmaansa.


Valitettavasti, kun asian ilmoittaa lomakkeen kautta, on vastaus useimmiten sellainen että se ei asiakasta auta. Käy siinä sitten keskustelua asiasta, kun saat taas odottaa vastausta ties kuinka kauan.

Totuus on se, että Saunalahden asiakaspalvelu on heikentynyt luvattoman huonoksi.


Kokemuksia nähneenä on todella mennyt huonoksi asiakapalvelu, mutta itse kyllä olen saanut yleensä seuraavana päivänä vastauksen nettilomakkeen kautta, viimeistään viikon sisällä. Ehkä mulla on ollut tuuria, ehkä selittänyt asian paremmin, ehkä tärkeämpi asia ollut tai jotain muuta...En tiedä.

Helpoiten ja täysin jonottamatta asiat hoituvat olemalla yhteydessä asiakaspalvelun yhteyssivustojen kautta tai hoitamalla asiat itse oma.saunalahti.fi:n kautta. Itsepalvelu säästää kulujamme ja mahdollistaa entistä edullisemmat palvelut. Me säästämme = sinä säästät.

/ panu.


Kerrotko millä lomakkeella olisin saanut nopean avun jonottamatta viivin (alla) kanssa numeronsiirto-ongelmaan? Hänen ongelmastaan en tiedä, mutta mulla pimeni edellisen operaattorin kortti mutta SL ei auennut. Seuraavaan aamuun asti numeroni vastasi "numero ei käytössä".

Kiireettömät tapaukset voikin hoitaa lomakkeella, mutta teillä pitäisi olla lomakkeella valinta "nyt on tosi hätä!" johon todellakin reagoitaisiin nopeasti tai nopeampi puhelintuki. Jos siihen tulisi kiireettömiä pyyntöjä deleteä käyttöön.


4 TUNTIA JONOTIN KUN AUKESI NUMSINA SAUNALAHTEEN JA TULI ONGELMIA...EI minusta kyllä nyky päivänä kenenkään tarvii palvelua jojotella tunti tolkulla
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3





Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

siis jos  asiakaspalvelu   tulis maksulliseksi  niin  ongelmaksi tulis    se että   oikeitten asioitten hoitaminenkin tulis   kalliiksi  ja    virheitten  korjaushan ei sais maksaa  ylimääräistä
eikä   palautelomakkseen  kautta  asioitten hoito ole mitenkään   nipeeta
varsinkaan  jos ei  osaa  tarkkaan selvittää   ongelmaa 
kun asiakaspalvelioiden   on tapana  ymmärtää kysymys  väärin    kun kysyy sähköpostilla  ja lomakkseilla
on kokemusta
  monen firman   palveluista

Niin tietysti, jos on niin käsi, ettei osaa ilmaista tarpeeksi sekeästi ongelmaansa.


Valitettavasti, kun asian ilmoittaa lomakkeen kautta, on vastaus useimmiten sellainen että se ei asiakasta auta. Käy siinä sitten keskustelua asiasta, kun saat taas odottaa vastausta ties kuinka kauan.

Totuus on se, että Saunalahden asiakaspalvelu on heikentynyt luvattoman huonoksi.


Kokemuksia nähneenä on todella mennyt huonoksi asiakapalvelu, mutta itse kyllä olen saanut yleensä seuraavana päivänä vastauksen nettilomakkeen kautta, viimeistään viikon sisällä. Ehkä mulla on ollut tuuria, ehkä selittänyt asian paremmin, ehkä tärkeämpi asia ollut tai jotain muuta...En tiedä.


Tai asia on yksinkertaisesti ollut helpompi ratkaista. Joskus sitä kyllä ihmettelee, että miten toisilla on niin älyttömästi ongelmia verrattuna omiin ongelmiin. Ja miksi ne samat ongelmat häiritsevät toisia vähemmän kuin toisia.



Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

Tätä mallia minäkin voisin kannattaa. Puhelut kertamaksulliseksi ja hinta 2-5e. Tämä kuitenkin sillä edellytyksellä, että helppari tosiaan aktiivisesti yrittää selvittää ongelmaa.
WOW... kaverilla taitaa olla iso rahapussi.


En sanoisi niinkään. Mielestäni mainitsemani laskutapa toimiakseen vaatisi sen, että palveluun ihan oikeasti panostettaisi. Niin netissä kuin puhelimessakin. Samalla kun palveluun taso paranisi, vähenisivät myös ongelmat koska ylläpito kehittäisi palvelujaan aktiivisesti parempaan suuntaan ja korjaisi laskutuksessa ym. olemassa olevia virheitä, sekä lopettaisi asiakkailla palvelujensa testaamisen. Tällöin myös vähenisivät yhteydenotot helppariin. Kun ruuhka olisi saatu purettua, tiputtaisiin kertamaksu jonnekin euron kieppeile.

Mitä taas tulee tuohon ehdottamaani hintahaitariin niin näitä 5e:n hintoja voisi ajatella ainoastaan siinä tapauksessa, että palvelu toimisi todella kitkattomasti. itselläni soitot aspaan ovat nyt kestäneet tällä minuuttiveloituksella 2*n.10min. a 89senttiä. Eipä ole halpaa sekään.





Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

Tätä mallia minäkin voisin kannattaa. Puhelut kertamaksulliseksi ja hinta 2-5e. Tämä kuitenkin sillä edellytyksellä, että helppari tosiaan aktiivisesti yrittää selvittää ongelmaa.
WOW... kaverilla taitaa olla iso rahapussi.

itselläni soitot aspaan ovat nyt kestäneet tällä minuuttiveloituksella 2*n.10min. a 89senttiä. Eipä ole halpaa sekään.



Soittaminen asiakaspalveluun on maksutonta Saunalahden liittymästä.


Elisan liittymä ja ehkä ei aiemmastasta ole ilmennyt on kyseessä ollut tämä "tekninen asiakaspalvelu" koska tähän numeroon minua pyysi ilmainen asiakaspalvelu soittamaan kun ei itse osannut auttaa. Numero oli tämä seuraava: "valtakunnallinen puhelinnumero 0600 15566 (0,89 /min + pvm/mpm, avoinna arkisin klo 8-21, la klo 10-18, su suljettu)"
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3






Mun mielestä ei olisi mikään älytön idea laittaa aspa maksulliseksi, kunhan se olisi "kohtuu" hintainen ja vaikka esim. jonotus maksuttomaksi. Oppisipa nekin viimeiset, jolta kone löytyy ja vähäpätöinen asia, käyttämään sitä nettiä tietovälineenä ja yhteydenottona.

Tätä mallia minäkin voisin kannattaa. Puhelut kertamaksulliseksi ja hinta 2-5e. Tämä kuitenkin sillä edellytyksellä, että helppari tosiaan aktiivisesti yrittää selvittää ongelmaa.
WOW... kaverilla taitaa olla iso rahapussi.

itselläni soitot aspaan ovat nyt kestäneet tällä minuuttiveloituksella 2*n.10min. a 89senttiä. Eipä ole halpaa sekään.



Soittaminen asiakaspalveluun on maksutonta Saunalahden liittymästä.


Elisan liittymä ja ehkä ei aiemmastasta ole ilmennyt on kyseessä ollut tämä "tekninen asiakaspalvelu" koska tähän numeroon minua pyysi ilmainen asiakaspalvelu soittamaan kun ei itse osannut auttaa. Numero oli tämä seuraava: "valtakunnallinen puhelinnumero 0600 15566 (0,89 /min + pvm/mpm, avoinna arkisin klo 8-21, la klo 10-18, su suljettu)"


Tuossa on vedetty liikaa kotia päin. Kyllä tekniset ongelmat pitää saada hoidettua siinä normaalihintaisessa teknisessä asiakaspalvelussa. Tuon pitäisi olla numero Tekniseen tukeen, joka opastaa vaikka laitteiden asennuksessa.  😠
Käyttäjätaso 1
Tänään puolen päivän aikaan jonotus aspaan 18 min 50sec. Kun sain vastauksen, kiukuttelin hieman jonotusaikaa ja erityisesti sitä, että sähköinen asiakaspalvelu ei pelaa. Sain vastauksen, "että meillä kuule on ollut keväällä yt-neuvottelut ja nyt on ihmisiä kesälomalla". Ihmettelen vain, onko se minun ongelmani (paitsi tietysti, että palvelu tökkii)? Lisäksi sain tiedon, että sähköisessä palvelussa on tällä hetkellä noin kahden viikon jono. Turha varmaan kysyäkään Panun kantaa asiaan, mutta täällä hehkutetaan operaattorin taholta, että sähköinen palvelu on helppo, nopea ja vaivaton. Joo... Tosi nopea...

Pointsit täytyy antaa kuitenkin niille, jotka käsittelevät kuuluvuusilmoituksia. Seuraavan arkipäivän aikana sain pyynnön lisätiedoista ja vielä samana päivänä vastauksen, että asiaa selvitetään ja sille ehkä jopa kyetään tekemään jotain. (Ja nyt joku toteaa, että ei sille kuitenkaan mitään tehdä, mutta kun vertaa TeleFinlandilta tullutta vastausta liittyen Vantaalla olevaan kuuluvuusongelmaan ja Saunan vastausta, on ero suuri. TF ilmoitti, ettei yhden ilmoituksen takia tehdä mitään (edes kaupungissa). Sauna taas kyseli lisätietoja vaikka kyse on yhdestä osoitteesta haja-asutusalueella. Ei siis välttämättä se mitä tehdään vaan miten tehdään...)

Tänään puolen päivän aikaan jonotus aspaan 18 min 50sec. Kun sain vastauksen, kiukuttelin hieman jonotusaikaa ja erityisesti sitä, että sähköinen asiakaspalvelu ei pelaa. Sain vastauksen, "että meillä kuule on ollut keväällä yt-neuvottelut ja nyt on ihmisiä kesälomalla". Ihmettelen vain, onko se minun ongelmani (paitsi tietysti, että palvelu tökkii)? Lisäksi sain tiedon, että sähköisessä palvelussa on tällä hetkellä noin kahden viikon jono. Turha varmaan kysyäkään Panun kantaa asiaan, mutta täällä hehkutetaan operaattorin taholta, että sähköinen palvelu on helppo, nopea ja vaivaton. Joo... Tosi nopea...

Pointsit täytyy antaa kuitenkin niille, jotka käsittelevät kuuluvuusilmoituksia. Seuraavan arkipäivän aikana sain pyynnön lisätiedoista ja vielä samana päivänä vastauksen, että asiaa selvitetään ja sille ehkä jopa kyetään tekemään jotain. (Ja nyt joku toteaa, että ei sille kuitenkaan mitään tehdä, mutta kun vertaa TeleFinlandilta tullutta vastausta liittyen Vantaalla olevaan kuuluvuusongelmaan ja Saunan vastausta, on ero suuri. TF ilmoitti, ettei yhden ilmoituksen takia tehdä mitään (edes kaupungissa). Sauna taas kyseli lisätietoja vaikka kyse on yhdestä osoitteesta haja-asutusalueella. Ei siis välttämättä se mitä tehdään vaan miten tehdään...)


Nyt pistää oikein vihaksi asti kun lukee noita palautteita mitä annatte aspalle, eiköhän noi tee parhaansa että jokainen saisi apua, jos on kerran käyty yt:t ja jengiä on lomalla niin eikö me voitaisi  sopeuta siihen ja odotella rauhassa kunnes hommat rauhoittuu.

En millään jaksa ymmärtää että jollakin olisi ongelma joka ei voisi odottaa siihen asti että homma rauhoittuu.

Rauhoitutaan ja annetaan aspan purkaa jononsa ja nautitaan kesästä.


Tänään puolen päivän aikaan jonotus aspaan 18 min 50sec. Kun sain vastauksen, kiukuttelin hieman jonotusaikaa ja erityisesti sitä, että sähköinen asiakaspalvelu ei pelaa. Sain vastauksen, "että meillä kuule on ollut keväällä yt-neuvottelut ja nyt on ihmisiä kesälomalla". Ihmettelen vain, onko se minun ongelmani (paitsi tietysti, että palvelu tökkii)? Lisäksi sain tiedon, että sähköisessä palvelussa on tällä hetkellä noin kahden viikon jono. Turha varmaan kysyäkään Panun kantaa asiaan, mutta täällä hehkutetaan operaattorin taholta, että sähköinen palvelu on helppo, nopea ja vaivaton. Joo... Tosi nopea...

Pointsit täytyy antaa kuitenkin niille, jotka käsittelevät kuuluvuusilmoituksia. Seuraavan arkipäivän aikana sain pyynnön lisätiedoista ja vielä samana päivänä vastauksen, että asiaa selvitetään ja sille ehkä jopa kyetään tekemään jotain. (Ja nyt joku toteaa, että ei sille kuitenkaan mitään tehdä, mutta kun vertaa TeleFinlandilta tullutta vastausta liittyen Vantaalla olevaan kuuluvuusongelmaan ja Saunan vastausta, on ero suuri. TF ilmoitti, ettei yhden ilmoituksen takia tehdä mitään (edes kaupungissa). Sauna taas kyseli lisätietoja vaikka kyse on yhdestä osoitteesta haja-asutusalueella. Ei siis välttämättä se mitä tehdään vaan miten tehdään...)


Nyt pistää oikein vihaksi asti kun lukee noita palautteita mitä annatte aspalle, eiköhän noi tee parhaansa että jokainen saisi apua, jos on kerran käyty yt:t ja jengiä on lomalla niin eikö me voitaisi  sopeuta siihen ja odotella rauhassa kunnes hommat rauhoittuu.

En millään jaksa ymmärtää että jollakin olisi ongelma joka ei voisi odottaa siihen asti että homma rauhoittuu.

Rauhoitutaan ja annetaan aspan purkaa jononsa ja nautitaan kesästä.


Nyt pistää muakin oikein vihaksi 😛 Onko se hel***** maksavan asiakkaan vika jos aspa ei toimi? Ne o kesälomalla? NIillä o yt:t??? Mitä hel*** se kuuluu asiakkaalle mikä saunalla on menossa hoitasivat vaan hommansa kunnolla ettei tartte valittaa. Kaikilla työpaikoilla on kesälomat, ja sitä varten yritykset palkkaa kesätyöntekijöitä yms pätkätyöläisiä. Mutta ilmeisesti saunassa halutaan säästää niin asiakaspalvelussakin kuin muissa palveluissa. Edelleen olen sitä mieltä että se ei ole meidän asiakkaiden vika jos asiakaspalvelu ei toimi ja jonotus ajat ovat mitä ovat. Tähän pitäs kyllä jonkun ulkopuolisen tahon puuttua jos ei ole jo puuttunut ,sama mitä tehtiin soneralle ja elisalle.

Minkä takia ongelmaa ei voida myöntää vaan se pitää kiertää ja keksiä kaikkea turhaa?
Käyttäjätaso 1


En millään jaksa ymmärtää että jollakin olisi ongelma joka ei voisi odottaa siihen asti että homma rauhoittuu.

Rauhoitutaan ja annetaan aspan purkaa jononsa ja nautitaan kesästä.


Mielestäsi on kohtuullista odottaa kaksikin viikkoa selvennystä laskuun ihan vaan sen takia, että Saunalahdella on lomat menossa? Odottaako Saunalahtikin sitten vaikkapa kesälomani ajan laskuni maksamista? Otan loman rauhassa ja silleen ja maksan laskut sitten loman jälkeen... Niin tai jos tilillä ei ole rahaa niin maksan sitten seuraavana palkkapäivänä. Jees!

Ihan ottaa vihaksi, että meninkin maksamaan laskuni kesken loman...
voi olla että joulupukki ehtii piipahtaa kylässä ennenkuin aspa purkanut jononsa.. 😃



Tänään puolen päivän aikaan jonotus aspaan 18 min 50sec. Kun sain vastauksen, kiukuttelin hieman jonotusaikaa ja erityisesti sitä, että sähköinen asiakaspalvelu ei pelaa. Sain vastauksen, "että meillä kuule on ollut keväällä yt-neuvottelut ja nyt on ihmisiä kesälomalla". Ihmettelen vain, onko se minun ongelmani (paitsi tietysti, että palvelu tökkii)? Lisäksi sain tiedon, että sähköisessä palvelussa on tällä hetkellä noin kahden viikon jono. Turha varmaan kysyäkään Panun kantaa asiaan, mutta täällä hehkutetaan operaattorin taholta, että sähköinen palvelu on helppo, nopea ja vaivaton. Joo... Tosi nopea...

Pointsit täytyy antaa kuitenkin niille, jotka käsittelevät kuuluvuusilmoituksia. Seuraavan arkipäivän aikana sain pyynnön lisätiedoista ja vielä samana päivänä vastauksen, että asiaa selvitetään ja sille ehkä jopa kyetään tekemään jotain. (Ja nyt joku toteaa, että ei sille kuitenkaan mitään tehdä, mutta kun vertaa TeleFinlandilta tullutta vastausta liittyen Vantaalla olevaan kuuluvuusongelmaan ja Saunan vastausta, on ero suuri. TF ilmoitti, ettei yhden ilmoituksen takia tehdä mitään (edes kaupungissa). Sauna taas kyseli lisätietoja vaikka kyse on yhdestä osoitteesta haja-asutusalueella. Ei siis välttämättä se mitä tehdään vaan miten tehdään...)


Nyt pistää oikein vihaksi asti kun lukee noita palautteita mitä annatte aspalle, eiköhän noi tee parhaansa että jokainen saisi apua, jos on kerran käyty yt:t ja jengiä on lomalla niin eikö me voitaisi  sopeuta siihen ja odotella rauhassa kunnes hommat rauhoittuu.

En millään jaksa ymmärtää että jollakin olisi ongelma joka ei voisi odottaa siihen asti että homma rauhoittuu.

Rauhoitutaan ja annetaan aspan purkaa jononsa ja nautitaan kesästä.


Nyt pistää muakin oikein vihaksi 😛 Onko se hel***** maksavan asiakkaan vika jos aspa ei toimi? Ne o kesälomalla? NIillä o yt:t??? Mitä hel*** se kuuluu asiakkaalle mikä saunalla on menossa hoitasivat vaan hommansa kunnolla ettei tartte valittaa. Kaikilla työpaikoilla on kesälomat, ja sitä varten yritykset palkkaa kesätyöntekijöitä yms pätkätyöläisiä. Mutta ilmeisesti saunassa halutaan säästää niin asiakaspalvelussakin kuin muissa palveluissa. Edelleen olen sitä mieltä että se ei ole meidän asiakkaiden vika jos asiakaspalvelu ei toimi ja jonotus ajat ovat mitä ovat. Tähän pitäs kyllä jonkun ulkopuolisen tahon puuttua jos ei ole jo puuttunut ,sama mitä tehtiin soneralle ja elisalle.

Minkä takia ongelmaa ei voida myöntää vaan se pitää kiertää ja keksiä kaikkea turhaa?


Juuri näin! Eihän se toki ole asiakaspalveluhenkilön vika, että jonotusajat ovat kohtuuttoman pitkät eikä homma pelaa. Mutta vielä vähemmän se on maksavan asiakkaan vika! Me kun satutaan olemaan juuri niitä, jotka maksaa myös asiakaspalveluhenkilöiden palkat!  😠
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Valitettavasti, kun asian ilmoittaa lomakkeen kautta, on vastaus useimmiten sellainen että se ei asiakasta auta. Käy siinä sitten keskustelua asiasta, kun saat taas odottaa vastausta ties kuinka kauan.

Totuus on se, että Saunalahden asiakaspalvelu on heikentynyt luvattoman huonoksi.


Saunis aspa onnistui ja myös epäonnistui, muutos tilattu ajoissa Mobiililaajakaista Plus OK on voimassa tänään 1.7.2008

Töppäys taas tapahtunut, kun toisen puh. numeron myös ajoissa irtisanottu MultiSIM on yhä voimassa oma.Saunalahti -palvelussa. Palvelumuutos sähköpostilla on vahvistettu Sauniksen puolelta, onneksi sen myös säilytin. Laitoin nyt vastauksen siihen, kun tuo Saunis soitto aspa ei vastaa/toimi?

Lisäys; nopeaa toimintaa palvelumuutos aspalta "Satu", kun aamulla laitoin niin tuli jo korjaus ja sähköpostilla vahvistus. 😃
Edelleen yritän hoitaa ongelmaa Saunalahden puhelinasiakaspalvelussa, jota olen yrittänyt hoitaa kesäkuun alkupuolelta lähtien. Olen jonottanut useasti n. tunnin ajan, välillä muutaman minuutin vaille, välillä puoli tuntiakin yli. Kokeillut soittaa eri vuorokaudenaikoihin ja eri viikonpäivinä. Näillä ei tunnu olevan asiaan mitään vaikutusta. Oma.saunalahti on kätevä, mutta kuten sanottua - sieltä ei valitettavasti voi hoitaa kaikkia liittymän hallintaan liittyviä asioita. Olen jättänyt palautelomakkeen kautta palvelupyynnön, mutta ilmeisesti sekin puoli on kovin ruuhkautunut ja vastausta saa odottaa jopa viikkoja.

Mielestäni korneinta tilanteessa on se, että Saunalahti mainostaa itseään operaattorina, jonka asiakkaat ovat siihen kaikkein tyytyväisimpiä (ks. mainokset, tänä aamuna tuli asiasta tekstiviestikin). Epäilenpä. Tähän mennessä minulla ei ole ollut mitään valitettavaa, mutta on uskomatonta kuinka vaikeaksi asiakaspalveluhenkilöiden kiinnisaaminen on tehty. Nyt alkaa pinna palaa. Etenkin kun samaan aikaan saa lukea, kuinka TeleFinlandin tai Dna:n aspaan pääsee max. 30 s. jonotuksella!

Kertoisitte avoimesti, mikä on syynä näihin ongelmiin. Ei kai puhelumäärä ole yhtäkkiä voinut räjähtää käsiin? Onko syynä jonkun arvelemat lomat vai se, että henkilöstöä on aiemmin vähennetty? Saisitte tehdä jotakin tuolle puhelinpalvelun valikkorakenteellekin. Se on sekava eikä ole toiminut viime aikoina kovinkaan hyvin (no.. ongelma on ilmeisesti tiedossa). Esim. viikonloppuna kun yritimme tehdä kaverini kanssa liittymän sulkuilmoitusta, ei palvelussa vastattu ollenkaan tai tullut valikkoa "mikäli haluat kysyä puk-koodia tai sulkea liittymäsi....". Vasta muutaman soittokerran jälkeen kyseinen valikko yhtäkkiä ilmestyikin palveluun.
VOI EI SANON MINÄ.... ??? NYT KYLLÄ minäkin olen todellakin tehnyt viimeisen virheen siirtymällä saunalahteen mutta aspan ja monen muun takia vaihdan
parempaan...

Eihän asiakapalvelu ole edes tämän päivän tasoa kuka se linjoilla tuntitolkulla venaa osottaa sattuisko joku kiva auttamaan voi kökkö


Käsittämätöntä, että pitäisi laittaa sähköisesti palvekupyyntöjä, mutta niihin vastaaminen kestää viikkotolkulla. Lisäksi sivuilla on kohta, josta pitäisi tekstin mukaan nähdä vanhat viestit? Onko se joku vitsi vai toimiiko muilla?


Ei taida toimia kellään... eli vitsi tai hyvinkin pitkään vaiheessa ollut toiminto....


Joo ei toimi. Meiti aatteli että oisin nähny mitä kaikkea oonkaan kysynyt. En nimittäin taho muistaa mitä laitoin ensimmäiseen viestiini jonka lähetin 30.6 aspaan ja en oo siihen saanut vastausta. Noloa kun ei muista 😃 Sitte eilen aamulla vai olikohan toissapäivänä lähetin toisen kysymyksen johon toivoisin saavani vastauksen. Tuohon ekaan nyt ei tarvitsisi vastata enää, kun muistaakseni kyselin sitä vain miten sen uuden puhelimen voi päivittää sieltä oma saunalahti palvelusta. Sen löysin toissapäivänä ite ja olen tilannutkin nyt uuden luurin. Entisen olen maksanut pois jo.

Pitää tässä nähtävästi ny vain ootella.. Jos ei ala vastausta tulemaan niin soitan ja jonotan vaikka maailman tappiin saakka. En ole kuin yhdesti soittanut 2 vuoden aikana aspaan ja tuolloinki pääsin heti. Nyt oon vaan lueskellut nuita jonotusaikoja niin en ole viittiny soittaa. Ei täsä sinänsä mikään kiire ole, mutta ois se vastaus kuitenki kiva saada ajallaan. 🙂

Edelleen yritän hoitaa ongelmaa Saunalahden puhelinasiakaspalvelussa, jota olen yrittänyt hoitaa kesäkuun alkupuolelta lähtien. Olen jonottanut useasti n. tunnin ajan, välillä muutaman minuutin vaille, välillä puoli tuntiakin yli. Kokeillut soittaa eri vuorokaudenaikoihin ja eri viikonpäivinä. Näillä ei tunnu olevan asiaan mitään vaikutusta. Oma.saunalahti on kätevä, mutta kuten sanottua - sieltä ei valitettavasti voi hoitaa kaikkia liittymän hallintaan liittyviä asioita. Olen jättänyt palautelomakkeen kautta palvelupyynnön, mutta ilmeisesti sekin puoli on kovin ruuhkautunut ja vastausta saa odottaa jopa viikkoja.

Mielestäni korneinta tilanteessa on se, että Saunalahti mainostaa itseään operaattorina, jonka asiakkaat ovat siihen kaikkein tyytyväisimpiä (ks. mainokset, tänä aamuna tuli asiasta tekstiviestikin). Epäilenpä. Tähän mennessä minulla ei ole ollut mitään valitettavaa, mutta on uskomatonta kuinka vaikeaksi asiakaspalveluhenkilöiden kiinnisaaminen on tehty. Nyt alkaa pinna palaa. Etenkin kun samaan aikaan saa lukea, kuinka TeleFinlandin tai Dna:n aspaan pääsee max. 30 s. jonotuksella!

Kertoisitte avoimesti, mikä on syynä näihin ongelmiin. Ei kai puhelumäärä ole yhtäkkiä voinut räjähtää käsiin? Onko syynä jonkun arvelemat lomat vai se, että henkilöstöä on aiemmin vähennetty? Saisitte tehdä jotakin tuolle puhelinpalvelun valikkorakenteellekin. Se on sekava eikä ole toiminut viime aikoina kovinkaan hyvin (no.. ongelma on ilmeisesti tiedossa). Esim. viikonloppuna kun yritimme tehdä kaverini kanssa liittymän sulkuilmoitusta, ei palvelussa vastattu ollenkaan tai tullut valikkoa "mikäli haluat kysyä puk-koodia tai sulkea liittymäsi....". Vasta muutaman soittokerran jälkeen kyseinen valikko yhtäkkiä ilmestyikin palveluun.
KANSALAISET... jos ottaa pannun tuo odottaminen aspaan tai on muuta valitettavaa aspan toiminnoista niin suora valitus aspan päälikölle. se on kyllä ainakin minulla tepsinyt aina. ongelma on varmaan nyt että herra päälikkö taitaa olla lomilla. mutta ei se ikuisella lomalla sentään ole. ja ainhan sitä voi vaihtaa operaattoria jos sopimus sen sallii.
Teleoperaattoreiden jonotusajat vaihteeksi lyhenivät  😉 (ei ollut sauniksesta kyllä puhetta)

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Teleoperaattoreiden+jonotusajat+vaihteeksi+lyheniv%C3%A4t/1135237662733
Soitinpa sitten äsken asiakaspalveluun pakettidatan toimimattomuuden takia ja 42 minuutin jonotuksen jälkeen heitettiin kiinni olevaan vaihteeseen ja puhelu katkesi..
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Jospa tuo on siirtymistä ns. "sähköiseen itsepalveluun", asiakas karkoitukseen? 😠 Tuonne oma.Saunalahteen on ilmestynyt jo viestit toiminne.

:o
"Viestit / Asiakaspalvelu

Viestit | Hiomme palvelulomakkeita ja niiden toiminnallisuutta. Tällä välin voit käyttää palautelomakkeita täällä (omaan ikkunaan).

Mahdolliset aiemmin lähettämäsi viestit näet oheisesta Viestit -osiosta.

Viestit-palvelussa voit seurata ajantasaisesti asiasi etenemistä. Vaikka et saisikaan vastausta, näet päivämäärän ja kellonajan, jolloin asiaasi on käsitelty asiakaspalvelussamme viimeksi. Halutessasi voit lisätä kommentin jo lähettämääsi viestiin."
Käyttäjätaso 1

KANSALAISET... jos ottaa pannun tuo odottaminen aspaan tai on muuta valitettavaa aspan toiminnoista niin suora valitus aspan päälikölle. se on kyllä ainakin minulla tepsinyt aina. ongelma on varmaan nyt että herra päälikkö taitaa olla lomilla. mutta ei se ikuisella lomalla sentään ole. ja ainhan sitä voi vaihtaa operaattoria jos sopimus sen sallii.


Onkos sulla ehkä tiedossa tämän päällikön yhteystiedot? Tai siis nimi, niin voi laittaa postia menemään. Yleensä kun katsoo minkä tahansa firman nettisivuja, sieltä löytyy vastuullisten henkilöiden yhteystiedot ja etenkin asiakaspalvelupäällikkö tms., mutta eipä taida mikään teleoperaattori uskaltaa laittaa edes asiakaspalvelupäällikkö@yritys.fi-muotoista osoitetta asiakkaiden saataville. Sen toki ymmärtää näinä aikoina kun kaikilla taitaa olla vihaisia asiakkaita. 🙂 Muistan aikanaan kun yritin erään kolmikirjaimisen operaattorin aspan kautta saada jonkinlaista yhteystietoa asiakaspalvelusta vastaavalle henkilölle, sain vastauksen, että meillä kaikki reklamaatiot hoitaa asiakaspalvelu. Joo..


KANSALAISET... jos ottaa pannun tuo odottaminen aspaan tai on muuta valitettavaa aspan toiminnoista niin suora valitus aspan päälikölle. se on kyllä ainakin minulla tepsinyt aina. ongelma on varmaan nyt että herra päälikkö taitaa olla lomilla. mutta ei se ikuisella lomalla sentään ole. ja ainhan sitä voi vaihtaa operaattoria jos sopimus sen sallii.


Onkos sulla ehkä tiedossa tämän päällikön yhteystiedot? Tai siis nimi, niin voi laittaa postia menemään. Yleensä kun katsoo minkä tahansa firman nettisivuja, sieltä löytyy vastuullisten henkilöiden yhteystiedot ja etenkin asiakaspalvelupäällikkö tms., mutta eipä taida mikään teleoperaattori uskaltaa laittaa edes asiakaspalvelupäällikkö@yritys.fi-muotoista osoitetta asiakkaiden saataville. Sen toki ymmärtää näinä aikoina kun kaikilla taitaa olla vihaisia asiakkaita. 🙂 Muistan aikanaan kun yritin erään kolmikirjaimisen operaattorin aspan kautta saada jonkinlaista yhteystietoa asiakaspalvelusta vastaavalle henkilölle, sain vastauksen, että meillä kaikki reklamaatiot hoitaa asiakaspalvelu. Joo..


Huh, kun sai naurut  ;D

Olipa hankala arvata mikä operaattori on kyseessä.  ::)


KANSALAISET... jos ottaa pannun tuo odottaminen aspaan tai on muuta valitettavaa aspan toiminnoista niin suora valitus aspan päälikölle. se on kyllä ainakin minulla tepsinyt aina. ongelma on varmaan nyt että herra päälikkö taitaa olla lomilla. mutta ei se ikuisella lomalla sentään ole. ja ainhan sitä voi vaihtaa operaattoria jos sopimus sen sallii.


Onkos sulla ehkä tiedossa tämän päällikön yhteystiedot? Tai siis nimi, niin voi laittaa postia menemään. Yleensä kun katsoo minkä tahansa firman nettisivuja, sieltä löytyy vastuullisten henkilöiden yhteystiedot ja etenkin asiakaspalvelupäällikkö tms., mutta eipä taida mikään teleoperaattori uskaltaa laittaa edes asiakaspalvelupäällikkö@yritys.fi-muotoista osoitetta asiakkaiden saataville. Sen toki ymmärtää näinä aikoina kun kaikilla taitaa olla vihaisia asiakkaita. 🙂 Muistan aikanaan kun yritin erään kolmikirjaimisen operaattorin aspan kautta saada jonkinlaista yhteystietoa asiakaspalvelusta vastaavalle henkilölle, sain vastauksen, että meillä kaikki reklamaatiot hoitaa asiakaspalvelu. Joo..
juu on kyllä sekä s-posti ja suora kännynumero. ongelma on vain se että herra p.lehti ei varmaan tykkää jos semmoista tietoa tulee palstalle. herra lehti lyö varmaan heti 1-kuukauden bannin. mutta kyllä ne sen arkisin kello 8-16 sauniksen vaihteesta antaa ulos jos kauniisti pyytää. sieltä minäkin sain sekä s-postin ja kännykän.
Käyttäjätaso 1
Vastaako P. Lehti Saunalahden asiakaspalvelusta? Ok...
Kauanko ne on ollut sitten kesälomalla jo tuolla? Rupesi kiinnostamaan :D