Vaihdoin ansiokkaan markkinoinnin jälkeen kilpailijalta neljä liittymää Elisan liittymiin. Lupaus oli mm.netti tupla nopeudella ja ilmaiset skandipuhelut. Luottaen myyjään ajoin koko ruokakunnan arjen puhelinten ja netin osalta suohon. puhelut naapurimaahan lpasille maksaa, netti pätkiin ja 200Mbps nopeus ei edes jotenkin toimiessaan yllä kuin kymmenesosan nopeuteen, edellisissä liittymissä nopeus oli viisinkertainen. Elisa pätkii ja tahmaa.
Mutta ainoa joka toimii on laskutus, toimimattomasta liittymästä peritään täysi maksu. Elisan tekniikka ynnä Elisan paikalla käynyt edustaja ovat todenneet, että myyjä lupasi tietämättään liikoja, niin lupaa myös Elisan sivut.
Onko Elisalla hyvityssysteemiä kun myytiin vahingossa muuta kuin toimitettiin?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Exe_
Katso alkuperäinen viesti