Vastattu

Kahden MegaReilu 3G -liittymän vaihto PerheReilu 4G -liittymäksi Omasaunalahdessa

  • 14 tammikuu 2015
  • 6 kommenttia
  • 2214 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Liittymien vaihtohan on normaalisti mahdollista ilmaiseksi Omasaunalahdesta. Perhereilu 4G -liittymään sieltä ei kuitenkaan voi liittymiä ymmärtääkseni vaihtaa (en ainakaan löytänyt keinoa). Onko ainoa mahdollisuus vaihtaa asiakaspalvelun (shopit, puhelu tai viesti) kautta ja maksaa hinnaston mukainen kymppi, vai onko mahdollista välttää tuo kymppi jotenkin?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 11 helmikuu 2015, 11:33

Lähetin sinulle
  • yksityisviestiä sopimustasi koskien. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    6 kommenttia

    Käyttäjätaso 3
    Voit mennä verkkokauppaan https://kauppa.saunalahti.fi/#!/puheliittymat/perheliittymat mutta sitäkin kautta tulee avausmaksu 3,90 e/liittymä.
    Käyttäjätaso 1
    Verkkokaupassa voi kyllä ostaa uuden PerheReilu 4G -liittymän, mutta ei vaihtaa tarkoittamallani tavalla. Kävin Elisa Shopitissa ja homma laitettiin selvitysten jälkeen eteenpäin. Mitenkään yksinkertaista asia ei sielläkään ollut. Jään jännityksellä odottamaan, meneekö homma "laakista putkeen", vai tuleeko perinteinen lisäselvittelyrumba. Toivossa on kuitenkin hyvä elää ja pessimisti ei pety...
    Käyttäjätaso 3
    No hyvä, että sait asiaa edistettyä. Tuo verkkokauppaominaisuus on vasta tullut ja näköjään "lapsen kengissä". 😉
    Käyttäjätaso 1
    Nelisen viikkoa on kulunut siitä, kun laitoin tämän liittymänvaihtoprosessin käyntiin Elisa Shopitissa. Olen käynyt siellä sen jälkeen kaksi kertaa kyselemässä tilannetta ja molemmilla kerroilla on sanottu, että "hyvä, kun tulit - jotain hämminkiä on". Viimeisin visiittini oli viime perjantaina 6.2.2015, jolloin luvattiin pistää asia kiireellisenä eteenpäin. Mitään ei ole tapahtunut. Laskutus kyllä toimii tehokkaasti, sillä sain juuri uuden laskun, joka oli paljon suurempi kuin edelliset, sillä vaihdettavien liittymien tarjousajanjakso päättyi 7.2.2015. Shopitissa kyllä luvattiin hyvittää, jos tulee ylimääräisiä maksuja, mutta kun mitään ei tapahdu edes liittymien vaihdon kanssa. Kovasti yritetään myydä Elisa viihdettä ja muuta asiaan kuulumatonta joka käänteessä asiakkaan kyllästymiseen asti, mutta varsinainen ongelma ei tunnu ratkeavan millään. Valitettavasti ollaan kohta tilanteessa, jossa pessimistikin pettyy.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Lähetin sinulle
  • yksityisviestiä sopimustasi koskien. 🙂
  • Käyttäjätaso 1
    Kukkatippa hoiti asian tyylillä. Kyllä asiat näköjään hoituvat, kun halua ja tietotaitoa on. Tällaista toivoisin enemmän monellakin alalla nykyään. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.

    Osallistu keskusteluun