Vastattu

KK-maksu ja Alle Euron Päivät lisäpalvelu

  • 28 maaliskuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 2573 katselukerrat

Hei! Asun kahdeksatta vuotta Australiassa ja minulla on edelleen Elisan matkapuhelin liittymä voimassa, jotta Suomessa asuvat läheiset voivat minulle tekstailla. Liittymäni kk-maksu on ollut aina ilmainen ja maksan vain puheluista ja viesteistä. Nyt olen käynyt laskujani läpi ja jossain vaiheessa minulta on ruettu laskuttamaan kuukausimaksua ja 18.10.2014 asti minulta on laskutettu Alle Euron Päivät lisäpalvelumaksua. Näistä kummastakaan ei ole minulle ilmoitettu millään tavalla. Elisan sivuilta ei löydy sähköpostiosoitetta Elisalle, vain puhelinnumero. Soitto täältä sinne maksaa maltaita. Miten saan tämän asian hoidettua?! Sari
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 28 maaliskuu 2015, 10:26

msfeelgood76 kirjoitti:
Hei! Asun kahdeksatta vuotta Australiassa ja minulla on edelleen Elisan matkapuhelin liittymä voimassa, jotta Suomessa asuvat läheiset voivat minulle tekstailla. Liittymäni kk-maksu on ollut aina ilmainen ja maksan vain puheluista ja viesteistä. Nyt olen käynyt laskujani läpi ja jossain vaiheessa minulta on ruettu laskuttamaan kuukausimaksua ja 18.10.2014 asti minulta on laskutettu Alle Euron Päivät lisäpalvelumaksua. Näistä kummastakaan ei ole minulle ilmoitettu millään tavalla. Elisan sivuilta ei löydy sähköpostiosoitetta Elisalle, vain puhelinnumero. Soitto täältä sinne maksaa maltaita. Miten saan tämän asian hoidettua?! Sari

Voit lähettää s-postia osoitteeseen

asiakaspalvelu@elisa.fi

tai ottaa yhteyttä nettilomakeella

https://elisa.fi/yhteydenotto/

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
msfeelgood76 kirjoitti:
Hei! Asun kahdeksatta vuotta Australiassa ja minulla on edelleen Elisan matkapuhelin liittymä voimassa, jotta Suomessa asuvat läheiset voivat minulle tekstailla. Liittymäni kk-maksu on ollut aina ilmainen ja maksan vain puheluista ja viesteistä. Nyt olen käynyt laskujani läpi ja jossain vaiheessa minulta on ruettu laskuttamaan kuukausimaksua ja 18.10.2014 asti minulta on laskutettu Alle Euron Päivät lisäpalvelumaksua. Näistä kummastakaan ei ole minulle ilmoitettu millään tavalla. Elisan sivuilta ei löydy sähköpostiosoitetta Elisalle, vain puhelinnumero. Soitto täältä sinne maksaa maltaita. Miten saan tämän asian hoidettua?! Sari

Voit lähettää s-postia osoitteeseen

asiakaspalvelu@elisa.fi

tai ottaa yhteyttä nettilomakeella

https://elisa.fi/yhteydenotto/
Näistä hinnanmuutoksista löytyy lisätietoa näistä tiedotteista:

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Elisan-ja-Kolumbuksen-henkil%C3%B6asiakkaiden-matkapuhelinliittym%C3%A4t/m-p/256224#M4822

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/Elisan-ja-Kolumbuksen-henkil%C3%B6asiakkaiden-matkapuhelinliittym%C3%A4t/m-p/256224#M4822

http://yhteiso.elisa.fi/t5/Tiedotteet/AlleEuronP%C3%A4iv%C3%A4t-uudistuu-ja-palvelun-k%C3%A4ytt%C3%B6-laajenee/m-p/379379#M5872
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Mikäli liittymä on Saunalahden, oikea osoite on sl.asiakaspalvelu (at) saunalahti.com
hpguru kirjoitti:
Mikäli liittymä on Saunalahden, oikea osoite on sl.asiakaspalvelu (at) saunalahti.com

Kyllä Elisan asiakaspalvelun osoitteessakin hoidetaan kaikkia Elisa Oyj:n liittymiä, riippumatta siitä millä brändillä ne ovat.

Eikös siitä aloitusviestistäkin selviä, että kyseessä ei ole Saunalahden liittymä.

Osallistu keskusteluun