Kysymys

**korjattu**Nettipuhelin ei toimi: "numero ei ole käytössä"

  • 17 elokuu 2008
  • 3 kommenttia
  • 2417 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Otettiin saunalahdelta koti-paketti. Liittymä aukesi viime viikolla mutta nettipuhelin ei toimi. Aluksi ei puhelimesta kuulunut mitään mutta tunnukset syötettyäni wippies-boksiin alkoi puhelin osittain toimia. Puhelimesta voi kyllä soittaa mutta nettipuhelimeen päin soitettaessa kuuluu "numero ei ole käytössä". Kyseessä on siirretty lankanumero. Soitin internet-vikailmoituksiin mutta asiakaspalvelija kertoi ettei ole hänen hommiaan. Käski soittaa maksulliseen asiakaspalveluun... Tuonne pariin otteeseen jonottanut yli tunnin eikä läpi tunnu pääsevän.  :- Miksi asiakas joutuu maksamaan jos operaattori ei toimita palveluja sovitulla tavalla...

3 kommenttia

Nyt toimii liittymä!
Saunalahdella tuntuu olevan vaan hieman epäselvää kenen vastuualueeseen nettipuhelin kuuluu...

1. Soitto Internet vikailmoituksiin su illalla -> Puhelimessa ystävällinen mies joka totesi että EI PYSTY tekemään sieltä käsin mitään. (ei kuulemma ole pääsyä asiakastietoihin)
2. Soitto päivystysnumeroon (09) 4243 0404 P.Lehden ja muiden palstalaisten vinkkiä noudattaen -> kärttyinen nainen totesi että EI KUULU HEILLE ja käski soittaa takaisin Internet-vikailmoituksiin.
3. Soitto uudelleen Internet vikailmoituksiin ma aamulla -> puhelimessa erittäin ystävällinen nainen löysi heti tarvittavat tiedot ja laittoi vikailmoituksen eteenpäin. Parin tunnin päästä homma toimi.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

...nettipuhelimeen päin soitettaessa kuuluu "numero ei ole käytössä". Kyseessä on siirretty lankanumero.


Tyyppivika, joka toistuu lähes aina kun Saunalahdelle tekee numeronsiirron. Valita asiasta Saunalahden puhepalveluiden asiakaspalveluun.

Jos korjaamisella ei ole kiire, voit käyttää myös lomaketta http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/puhetuote.php ' TARGET='_blank


Miksi asiakas joutuu maksamaan jos operaattori ei toimita palveluja sovitulla tavalla...


Jos vain jaksat, voit toki reklamoida viankorjauksesta sinulle aiheutuneet kulut. Eli sitten kun summat ovat selvillä, ei kun vaatimaan hyvitystä. Tämä onnistuu toisella lomakkeella: http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/laskutus.php ' TARGET='_blank
Käyttäjätaso 2
P. Lehti on täällä palstalla hehkuttanut useissa eri yhteyksissä, että maksuttomaan 24h päivystysnumeroon (09) 4243 0404 voi tehdä myös vikailmoituksen.

Sitä en tiedä, tiedetäänkö kyseisessä päivystysnumerossakin jo, että sinne voi tehdä vikailmoituksen.
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,10148.0.html

Osallistu keskusteluun