Vastattu

KotiPuhelimessa ei ole kenttää?

  • 21 syyskuu 2012
  • 11 kommenttia
  • 1403 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Kortti on otettu pois ja laitettu toiseen puhelimeen, mutta tilanne ei paremmaksi tule.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ilana 25 syyskuu 2012, 13:45

salk kirjoitti:
Kortti on otettu pois ja laitettu toiseen puhelimeen, mutta tilanne ei paremmaksi tule.

Mietin tässä, josko sim -kortti olisi vioittunut? Voisi kokeilla sim -kortin vaihtoa, nopeiten saat numerolle uuden simmin Elisa Shopitista tai asiakaspalvelusta tilattua

Katso alkuperäinen viesti

11 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Liittymä katkaistu?
Miksi? En minä ainakaan! Onko saunalahdelta tullut joku ilmoitus että KotiPuhelin palvelu on loppunut, en ole ainakaan semmoista saanut ja mainostavatkin sitä sivuillaan edelleen.
Käyttäjätaso 4
Ei ole tullut. Mulla ainakin toimii KotiPuhelin normaalisti.

KotiPuhelinhan on pohjimmiltaan GSM -liittymä, josta on karsittu tiettyjä ominaisuuksia pois. Näin täytyy olla, jotta ei tulisi kilpailuetua verrattuna varsinaisiin lankaliittymiin.

Mulla aikoinaan näytti KotiPuhelin -liittymä aluksi liittymän oikeaa 045 -alkuista numeroa, mutta sitten korvautui niin, että näyttää soitettaessa sitä oikeaa 015 -alkuista numeroa.

Vikailmoitus?
Laitettu tietty.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Äkkiseltään tulisi mieleen, että alueellasi olisi joitakin verkon huoltotöitä tai vioittunut tukiasema jonka takia verkkoa ei löydy. Helpoin tapa saada tietää onko vika KotiPuhelimessa vai verkossa olisi katsoa onko GSM-puhelimessa kenttiä kun liittymänä on Elisa tai Saunalahti. Jos on, vikaa voi lähteä etsimään KotiPuhelimesta. Ja jos ei, niin luonnollisesti vika voisi tällöin olla verkossa.
Verkkoa on toisessa liittymässä. Laskutkin maksetaan samalla laskulla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
salk kirjoitti:
Kortti on otettu pois ja laitettu toiseen puhelimeen, mutta tilanne ei paremmaksi tule.

Mietin tässä, josko sim -kortti olisi vioittunut? Voisi kokeilla sim -kortin vaihtoa, nopeiten saat numerolle uuden simmin Elisa Shopitista tai asiakaspalvelusta tilattua
Sitä ehdotin nyt asiakaspalveluun, kun mitään kenttäongelmia ei toisessa puhelimessa ole.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
salk kirjoitti:
Sitä ehdotin nyt asiakaspalveluun, kun mitään kenttäongelmia ei toisessa puhelimessa ole.

Ihan mielenkiinnosta, ilmoitteletko vielä kortin saatuasi auttoiko sen vaihto, olisi mukava kuulla 🙂
Puhelin toimi heti moitteettomasti kun vaihdoin tänään postissa tulleen uuden sim-kortin!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
salk kirjoitti:
Puhelin toimi heti moitteettomasti kun vaihdoin tänään postissa tulleen uuden sim-kortin!
Hei, kiva kuulla, että KotiPuhelin heräsi eloon SIM-kortin vaihdoksella. :)

Aina vika ei ole välttämättä laitteissa, moni olisi uusinut puhelimen tuossa tilanteessa!

Osallistu keskusteluun