Vastattu

Kuka hoitaa vanhan liittymän sulkemisen?

  • 24 elokuu 2010
  • 3 kommenttia
  • 4818 katselukerrat

  • Kyselyiässä
  • 0 kommenttia
Elikkäs pitääkö vanha liittymä sulkea itse, vai hoitaako saunalahti asian?
Lisäksi, kävin viime lauantaina tekemässä sopimuksen puhelimesta. Myyjä sanoi puhelimen toimitusajaksi 1-2 viikoa, kuitenkin saunalahden nettisivuilla lukee, että toimitusaika on 4-8 viikoa. Kumpi on oikeassa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi apndx 25 elokuu 2010, 14:34

Jos GSM-liittymäsi numero on siirtymässä toiselta operaattorilta Saunalahdelle, sulkeutuu liittymä aiemmalla operaattorilla numeron siirtyessä. Irtisanomista ei tarvitse, eikä pidä erikseen ilmoittaa aiemmalle operaattorille, että numeronsiirto onnistuu.

Puhelinten toimitusaika on 1-2 viikkoa, jos laitetta löytyy varastosta. Jos nettisivulla mainitaan pidemmästä toimitusajasta, ei laitteita ole tällä hetkellä varastossa, ja toimitus kestää pidempään.
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Jos GSM-liittymäsi numero on siirtymässä toiselta operaattorilta Saunalahdelle, sulkeutuu liittymä aiemmalla operaattorilla numeron siirtyessä. Irtisanomista ei tarvitse, eikä pidä erikseen ilmoittaa aiemmalle operaattorille, että numeronsiirto onnistuu.

Puhelinten toimitusaika on 1-2 viikkoa, jos laitetta löytyy varastosta. Jos nettisivulla mainitaan pidemmästä toimitusajasta, ei laitteita ole tällä hetkellä varastossa, ja toimitus kestää pidempään.
Jos GSM-liittymäsi numero on siirtymässä toiselta operaattorilta Saunalahdelle, sulkeutuu liittymä aiemmalla operaattorilla numeron siirtyessä. Irtisanomista ei tarvitse, eikä pidä erikseen ilmoittaa aiemmalle operaattorille, että numeronsiirto onnistuu.

Meinasin siirtyä soneralta saunalahteen puhelinmyynnin kautta,se kuullosti että itse ei tarvi tehdä mitään sen eteen,että saunalahdelta hoidetaan kaikki.Postin kautta on tullutjo uudet kortitkin ja ohje oli että liittymät voi ottaa käyttöön välittömästi vaihtamalla uudet sim-kortit.Aikaa on kulunnut melkein kuukausi ja nyt tuli tekstiviesti saunalahdelta.että liittymän vaihto ei onnistukaan.

Aikaa on kulunnut melkein kuukausi ja nyt tuli tekstiviesti saunalahdelta.että liittymän vaihto ei onnistukaan.


Viestissä lukee yleensä myös syy siihen, miksei vaihto ole onnistunut. Yleisin syy numeronsiirron epäonnistumiseen on se, että asiakkaalla on edellisen operaattorin kanssa määräaikainen sopimus.

Saunalahden puolella ei voida tilaushetkellä nähdä, millainen sopimus asiakkaalla edellisen operaattorin kanssa on, joten määräaikaisuus käy ilmi vasta siinä vaiheessa, kun numeronsiirtoa pyydetään ja numeron luovuttava operaattori vastaa, että numero ei ole siirrettävissä. Liittymän omistaja voi halutessaan selvittää määräaikaisuuden keston kyseisen operaattorin asiakaspalvelusta. Ennen määräaikaisuuden päättymistä ei numeronsiirto ole mahdollista.

Osallistu keskusteluun