Hei,
tilasin kauttanne puoli vuotta takaperin Google Nexus S - älypuhelimen. Nyt alkaa jo pikkuhiljaa tulla mitta täyteen:
- Puhelimen softa ei toimi 64-bittisellä Windowsilla, eli en saa puhelimeen mitään USB-yhteyttä
- Puhelimen 3g kuuluvuus on karsea, Elisan verkossa usein 0 tai 1/4 palkkia keskellä aukiota Helsingin Keskustassa
- Puhelin kaatuu, jäätyy, sekä sekoaa melkein joka päivä (näyttö tilt, puhelin käynnistelee itseään, pimenee kokonaan minuuteiksi)
- Puhelimen WLAN ei tue n. 50% kanavista (korkeat taajuudet)
Mitään edellämainituista ei mainittu myynnin yhteydessä, eikö tässä ole jo tarpeeksi syitä kaupan purkamiseen & rahojen palautukseen?
Ainiin, ja Googlen foorumit ovat täynnä edellämainittuja ongelmia.
Terveisin,
Otto