Vastattu

Lasku

  • 26 kesäkuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 601 katselukerrat

Liittymäni pistettiin kiinni 24 päivä aamulla 9 jälkeen. Asiakaspalvelijanne alkoi hoitamaan asiaani mutta pian puhelun jälkeen liittymäni suljettiin. En tiedä nyt miten toimia. Kyse oli takuurahani käyttämisestä nykyisen laskun hoitamisessa. En pysty soittamaan eikä minulle pysty soittamaan. Auttakaa!!!!! Ei vittu, luulin lähettäväni Elisalle sähköpostia mutta tää olikin joku keskustelu ryhmä!!! No jos joku kiva voisi välittää tämän viestin Elisan asiakaspalveluun.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates 26 kesäkuu 2019, 10:26

Ei vittu, luulin lähettäväni Elisalle sähköpostia mutta tää olikin joku keskustelu ryhmä!!! No jos joku kiva voisi välittää tämän viestin Elisan asiakaspalveluun.
Tätäkin kautta voit laittaa viestiä aspalle.

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Ei vittu, luulin lähettäväni Elisalle sähköpostia mutta tää olikin joku keskustelu ryhmä!!! No jos joku kiva voisi välittää tämän viestin Elisan asiakaspalveluun.
Tätäkin kautta voit laittaa viestiä aspalle.

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
Käyttäjätaso 3
Moikka @Timppavaa Tervetuloa OmaYhteisöön.

Kuten tuossa @Sokrates jo laittelikin linkkiä niin voit laittaa meille suoraan yksityisviestiä tai sitten voit laitella viestiä joko OmaElisan Chatin kautta tai vaikka Facebookisssa yksityisviestinä :)
Näitä reittejä pitkin asiaa saadaan hoidettua 🙂

Osallistu keskusteluun