Kysymys

Lasku yllättävän suuri

  • 28 syyskuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 638 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei

Tarkistin verkkopankkiin tulleita laskuja ja huomasin Saunalahdelta tulleen yllättävän ison laskun. Haluaisin nähdä laskuerittelyn ja yritinkin kirjautua omaelisaan, mutta sain tekstiviestin puhelimeen, että liittymälleni ei ole rekisteröity Elisa Mobiilivarmennetta. Mitenköhän saisin nähdä laskuerittelyn, säikähdin lähinnä, että ovatko lapset tilanneet tai ostaneet jotain puhelimella.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Et tarvitse OmaElisaan Mobiilivarmennetta.

Jos et ole koskaan ennen OmaElisaan kirjautunut, eli et ole luonut sinne vielä tunnuksia, niin voit koska vain tehdä sen verkkopankkitunnuksillasi.

Toki tarjotaan myös vaihtoehtoa kirjautua mobiilivarmenteella, mutta sitä sinun ei tietenkään kannata valita, jos ei sinulla Mobiilivarmennetta kerta ole.

Kaikkien liittymiesi laskuerittelyt löydät OmaElisasta.

EDIT: OmaElisassa voit myös hallinnoida omistamiasi liittymiä, ja laittaa niihin esim. palvelutekstiviesteille ja -puheluille estoja.

Tässä vielä ohjeet kirjautumiseen: Asiakastuki: OmaElisan tunnukset ja kirjautuminen
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Lasku voi joskus muodostua myös kuukautta suuremmasta erästä, etenkin liittymätyypinvaihtojen jälkeen tai silloin, kun kuukausittain laskutus jää alle 8 eur toistuvasti, lasku lähtee vasta 8 euron täyttyessä. Esim. Tarkka 2G -liittymällä pelkässä kuukausimaksussa liittymälasku tulee vasta toisena kuukautena.

Jos epäilet liittymäsi olevan väärin käytetty, kannattaa käyttäjille asettaa pikaisesti vaikkapa tarvittavia palveluestoja Oma Elisasta.

Osallistu keskusteluun