Vastattu

Laskujen vuoksi suljettu liittymä ei toimi maksun jälkeen.

  • 10 toukokuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 359 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
puhelinliittymä oli katkaistu ja maksoin laskun. luvattiin että toimii tunnissa. no ei ala toimiin vaikka käynnistää uudelleen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude- 11 toukokuu 2016, 07:30

Moikka jyriglu!

Siirsin keskustelun oikeaan osioon ja muokkasin otsikon sopivammaksi. Kuten kv36 jo kysyikin, mitä kautta maksoit laskun? Oma Elisan kautta maksettuna avautuminen on nopeampaa, koska pankkiviivettä ei tarvitse odotella. Muutoin pankkiviive on yleensä n. 2-3 arkipäivää. 🙂

Lisäksi Oma Elisasta maksetut laskut, jotka ovat jo perintätoimistolla, vievät myös hiukan pidempään. Mikäli suoritus on kuitenkin OE kautta tehty, voit laittaa meille Palstatiimille viestiä, jolloin voimme katsoa liittymän auki.
( elisa.to/viestipalstatiimille )
Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Väärä osasto. Tämä on vain Elisan omille häiriötiedotteille. Siirto puheliittymien osioon kiitos!
Käyttäjätaso 7
Lisäksi "puhelin ei toimi" on ihan eri asia kuin "liittymä ei toimi" tai "liittymä suljettu, miten kauan menee ennen kuin se avataan".

ps. maksoitko laskun omaelisassa vai muuta kautta?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Moikka jyriglu!

Siirsin keskustelun oikeaan osioon ja muokkasin otsikon sopivammaksi. Kuten kv36 jo kysyikin, mitä kautta maksoit laskun? Oma Elisan kautta maksettuna avautuminen on nopeampaa, koska pankkiviivettä ei tarvitse odotella. Muutoin pankkiviive on yleensä n. 2-3 arkipäivää. 🙂

Lisäksi Oma Elisasta maksetut laskut, jotka ovat jo perintätoimistolla, vievät myös hiukan pidempään. Mikäli suoritus on kuitenkin OE kautta tehty, voit laittaa meille Palstatiimille viestiä, jolloin voimme katsoa liittymän auki.
( elisa.to/viestipalstatiimille )

Osallistu keskusteluun