Vastattu

Laskulla ei sopimuksen mukaisia hintoja

  • 19 toukokuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 736 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei, Huomasin että laskussa oli eri hinnat kuin tilausvahvistuksessa ja puhelinmyyjän antamilla hinnoilla. Ilmeisesti myös aikaisemmalla laskulla oli laskutettu väärin. Voitteko tarkistaa asian ?

t. Irina Rautiola
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 20 toukokuu 2019, 16:58

Kannattaa myös huomioida se, että mikäli sopimuskausi vaihtuu kesken kuukauden, voi pari laskua olla vähän "hassuja". Tämä siksi, että laskuilla on kahden eri sopimuksen laskuja ja niiden tasauksia.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei @Pipu ! Mielellään tarkistamme asian - onhan laskun tultava oikein. Lisää asiakasnumerosi profiiliisi & laita viestiä yksityisesti @OmaYhteisö-tiimi niin katsotaan homma kuntoon!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kannattaa myös huomioida se, että mikäli sopimuskausi vaihtuu kesken kuukauden, voi pari laskua olla vähän "hassuja". Tämä siksi, että laskuilla on kahden eri sopimuksen laskuja ja niiden tasauksia.

Osallistu keskusteluun