Laskutuksesta

  • 31 maaliskuu 2016
  • 1 kommentti
  • 92 katselukerrat

Sain laskun, jossa minulta veloitetaan 5,41 e "loppulasku päättyneistä sopimuksista" Mikä siinä maksaa kun olen tehnyt omistajavaihdoksen työnantajani omistamasta liittymästä omiin nimiini? Toinen asia, olin sopinut Elisa Kampin palvelupisteessä nuoren pojan kanssa että minulle mitää lähettää kaikki laskut e-mailiosoitteeseeni, se lukee minun liittymäsopimuksessanikin, nyt olette kuitenkin lähettäneet paperilaskun, joka maksaa 1,89 e alvin kanssa. Voisiko ne nuoret pojat alkaa kuunnella asiakkaita, ettei tarvitse alkaa korjailla tehtyjä sopimuksia? Eräpäivä tälle laskulle on 15.4.2016, joten teillä on aikaa lähettää minulle sähköisessä muodossa lasku, joka ei käsittääkseni maksa mitään. Teidän kanssa voinee tehdä myös suoralaskutusopimuksen, olen Nordean asiakas. Kiitos etukäteen vastauksestanne.

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hei Kainods, ja tervetuloa Palstalle!

Ikävä kuulla, että liittymäsi siirto ei ole mennyt putkeen. Tuota voidaan selvittää tätä kautta, mikäli lisäät asiakas / puh. numerosi palstaprofiiliisi, tai lähetät tiedot palstatiimille yksityisviestinä. Julkisesti niitä ei kannata palstalle kirjoittaa. Yksityisviestin voi lähettää tästä, tai jos lisäät tiedot profiiliisi niin kuittaa tähän ketjuun.

Osallistu keskusteluun