Vastattu

Laskutus liittymälle puheajan lataus!

  • 17 elokuu 2012
  • 2 kommenttia
  • 1659 katselukerrat

Voiko laskutusliittymälle ladata puheaikaa kun saldoraja on mennyt umpeen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Saippua 18 syyskuu 2012, 13:33

Moi vaan,

Mikäli saldoraja on täyttynyt ja liittymän käyttö estynyt, avautuu liittymä takaisin toimintaan korottamalla saldorajaa, automaattisesti seuraavan laskutuskauden alkaessa tai pyytämällä Saunalahden asiakaspalvelua lähettämään laskun kertyneeltä summalta. Liittymälle ei siis voi ladata lisää puheaikaa.

Lisätietoja Saldosopimuksesta osoitteessa: http://saunalahti.fi/gsm/saldosopimus.php

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Voi mutta se ei korota saldorajaa jota tässä haet. Soneralla sen sijaan saldorajan saa nostettua kun lataa liittymään saldoa.http://saunalahti.fi/gsm/puhelahja.php

Siinä viitelinkki. Omistaja voi tietenkin saldorajan nostaa. Kysy häneltä jos maksat saldoa ensin ja sitten hän nostaisi saldorajaa.

Erikoista on ettei Saunalahdella toimi tämä palvelu kuten Soneralla.
Käyttäjätaso 4
Moi vaan,

Mikäli saldoraja on täyttynyt ja liittymän käyttö estynyt, avautuu liittymä takaisin toimintaan korottamalla saldorajaa, automaattisesti seuraavan laskutuskauden alkaessa tai pyytämällä Saunalahden asiakaspalvelua lähettämään laskun kertyneeltä summalta. Liittymälle ei siis voi ladata lisää puheaikaa.

Lisätietoja Saldosopimuksesta osoitteessa: http://saunalahti.fi/gsm/saldosopimus.php

Osallistu keskusteluun