Vastattu

Laskutus virhe

  • 19 toukokuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 885 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Onko nyt joku häriö ettei laskut tule sähköpostilla ajallaan?

Viime kuusa sain maksumuistutuksen paperisena vaikken ollut saanut mitään laskua sähköpostilla. Laskusta ilmoitti kotona ollut henkilö joka myös maksoi laskun omalta tililtään. Nyt sain sähköpostilla laskun jossa on viivästyskorkoa taas ja kirjattu viime kuulle se viivästyskorko vaikka olen viimekussakin maksanut laskun heti kun on tullut sähköpostiini lasku. Nyt sitten maksoin tuonkin mutta eihän tämä nyt näin voi mennä että yhtäkkiä alkaa jatkuvasti viivästyskorkoja tulemaan ja muutenkin tainnut tulla jo päällekkäistäkin laskua!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi henko_nen 19 toukokuu 2015, 17:28

Harmillista, mikäli Elisan tai Saunalahden lasku ei ole löytänyt perille. 😞 Mikäli taskusta löytyy älypuhelin, niin kannattaa ladata Oma Elisa app siihen. Lisätietoa löytyy osoitteesta: https://verkkoasiointi.elisa.fi/ Sen kautta voi näppärästi tarkastaa laskutilanteen ja mm. muuttaa liittymän estoja.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Tappelin elisan kanssa laskutusvirheestä 3 kuukautta. Jouduin maksamaan kulut ja korot kun lasku meni perintään. Vahinko, ehdin juuri ennen uusia laajakaista liittämäni sopimuksen. Lähden Elisalta asiakkaana pois. Olin ennen Saunalahden asiakas ja tyytyväinen. No, varmaan moni muu päättää samoin ja päättää asiakkauutensa. Nyt puhelinliittymänsä toimi ja kukaan ei vastaa!
Joo no en minäkään ellei nyt ala selviämään enään kauaa kattele. Pistin yksityisviestiä moderaattorille myös asiassta. Toivottavassti selviää mutta onhan nämä niin ärsyttäviä juttuja että firman vaihto ellei ala toimimaan. Aikaisemmin ei ollut koskaan mitään ongelmia joten josko johtuu juurikin tästä saunalahden ja elisan yhdistämisestä
Käyttäjätaso 4
Harmillista, mikäli Elisan tai Saunalahden lasku ei ole löytänyt perille. 😞 Mikäli taskusta löytyy älypuhelin, niin kannattaa ladata Oma Elisa app siihen. Lisätietoa löytyy osoitteesta: https://verkkoasiointi.elisa.fi/ Sen kautta voi näppärästi tarkastaa laskutilanteen ja mm. muuttaa liittymän estoja.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
henko_nen kirjoitti:
Harmillista, mikäli Elisan tai Saunalahden lasku ei ole löytänyt perille. 😞 Mikäli taskusta löytyy älypuhelin, niin kannattaa ladata Oma Elisa app siihen. Lisätietoa löytyy osoitteesta: https://verkkoasiointi.elisa.fi/ Sen kautta voi näppärästi tarkastaa laskutilanteen ja mm. muuttaa liittymän estoja.
Itsepalvelu ja vastuunsiirto asiakkaalle vaan jatkuu...

Jos asiakas reklamoi virheessä laskutuksessa, niin se ei ole hyvää asiakaspalvelua, kun palveluntuottaja ilmoittaa, että "hoida itte laskusi" (joskin kiertoilmaisua käyttäen).

Osallistu keskusteluun