Vastattu

Laskutusta kahteen kertaan

  • 4 tammikuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 627 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 5 kommenttia
Elisa laskuttaa puhelin laskussa kahteen kertaan. Edellinen laskutus jakso 1.11.2015-30.11.2015 seuraava lasku 16.11.2015-15.12.2015. Yritin informoida asiasta Elisaa suoraan en kuitenkaan siinä onnistunut, yhteydenotto on tehty lähes mahdottomaksi. 

Katsokaa laskunne tarkkaan tuskin olen ainoa jolta Elisa perii maksua samalta aikaväliltä kahteen kertaan.

Olen kiitollinen jos joku osaa neuvoa miten Elisan laskutukseen voi huomauttaa asiasta sähköpostilla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiuhta 4 tammikuu 2016, 22:22

Asia kunnossa kyseessä liittymässä tapahtunut muutos.

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Asia kunnossa kyseessä liittymässä tapahtunut muutos.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minulle voisi laittaa vaikka tästä asiasta yksityisviestiä niin tarkistellaan. :) 

Luultavasti asia on juurikin noin, niinkuin danitz0r mainitsikin eli jokin muutos on tehty kesken kuun. Tällöin laskutetaan kuvailemallasi tavalla ja seuraavassa laskussa huomioidaan sitten muutos eikä näin ollen tule tuplalaskutusta. 
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Tuosta viestistä päätellen, sulla on tapahtunu jokin muutos 16.11.2015. Elisan laskutuskausi on aina kuun 1. päivä - viimeinen päivä, ja tämä muutos on tapahtunut kesken laskutuskauden, joten jos olin oikeassa tämän suhteen, sinulle tulee tästä hyvitys seuraavalle tulevalle laskulle. Mikäli ymmärsin asian jotenkin väärin, kannattaa laittaa yksityisviestiä palstan moderaattorille niin hän tarkistaa tilanteen.

Osallistu keskusteluun