Latausliittymään vaihto kk-liittymästä ei kuulemma onnistu, ellei siirrä joksikin aikaa numeroaan Elisan kilpailijan liittymään. Mikä ihme siinä on että tälläinen ‘pelleily’ pitää suorittaa ? Tätä joskus kyselin liikkeessä ja en saanut vastausta kysymykseen. Onko tässä joku laki estämässä ?
Aihe tuli jostain kumman syystä mieleeni kun sain postia että nettiyhteyden sähköpostiosasta aletaan kohta perimään erillistä lisämaksua. Eli voidaan esittää vastakysymys, miksi ns. säästömahdollisuudet halutaan blokata asiakkailta, tai jos ei kokonaan blokata, niin ainakin tehdä ne mahdollisimman vaikeiksi ? Kaltaisiani omakotialueella asujia lisämaksut kirpaisevat erityisesti, koska ei ole käytettävissä huippuedullista (jopa ilmaista) taloyhtiö-nettiliittymää, joka monilla ainakin suuremmilla taajama-alueiden kerrostaloasujilla on käytössään.
Tällä hetkellä oma puhelinkäyttöni on hyvin pientä ja en haluaisi epäsuorasti ‘rahoittaa’ älypuhelimen käyttäjiä, kukin maksakoon siitä mitä oikeasti tarvitsee.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi jhanna
Katso alkuperäinen viesti