Vastattu

Latausliittymän tilaus

  • 26 maaliskuu 2013
  • 62 kommenttia
  • 3415 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
  • Päähenkilö
  • 1658 kommenttia
Minulla on asiakasnumero ja yritän tilata omasaunalahdesta latausliittymää mutta tilaus ohjautuu joka kerta uuden asiakkaan rekisteröintiin....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onko Saunaelisalla käynyt niin suuri kato asiakasmäärissä että on pitänyt tällaisella konstilla saada asiakasmäärä nousuun..?

Olen aikaisemmin ainakin voinut tilata uuden liittynän vanhalle asiakasnumerolle, tosin siitä on jo yli 2 vuotta. Onko tilaus tavassa tullut jokin muutos jota en nyt vaan huomaa ja siksi ohjautuu aina uudelleen rekistoröintiin, sekavaahan toiminnat ovat olleet aikaisemminkin mutta....:smileyshocked:
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Optio 27 maaliskuu 2013, 09:09

Hyvis kirjoitti:
Onko kyseinen asiakasnumerosi vielä voimassa? Onko sinulla siis sillä käyttäjätunnuksella mitään Saunalahden palveluita, pystytkö kirjautumaan OmaSaunalahteen sillä tunnuksella?

Hei....!

Onnistui nyt.... kun osasin lopulta valita oikeat linkkaukset...heh..... eli oma moka tilaussysteemi toimii.

Katso alkuperäinen viesti

62 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Sain nyt vastauksen toimitusten osastolta, että latausliittymän toimitus tapahtuu tällä hetkellä ainoastaan postitoimipaikkaan.
Käyttäjätaso 5
Hei hglc,

tervetuloa Palstalle!

Tällä hetkellä Latausliittymän tilaussivu antaa tosiaan vaihtoehdoksi vain postitoimipaikkaan toimituksen. Laitan asian tarkempaan selvitykseen ja vastaamme uudelleen kun saamme asiasta tarkempaa tietoa.
Minä yritin tilata latausliittymää, mutta mutta: onko tosiaan niin, että latausliittymien ainoana toimitustapana on postista nouto? Laskutusliittymää tilatessa näemmä saa valita toimitustavan. Tahtoisin SIM-kortin kotiin, en postiin.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
No en.... varsinaisesti mutta jos kolahti niin....:)

Heh niiimpä.. yv;n perustreella sellainen tausta mullakin ja siellä parhaillaan olen. Kuullijalle (lukijalle) jää vastuu kuullun (luetun) ymmärtämisestä ja sitä ei aina muisteta tai tajuta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Optio kirjoitti:
 pari luottokiorjoittajaa yrittää puolustella saunista ja tehdä "valittajasta" tiidutaaduu.n tai jotain sinnepäin.

Jos minua tarkoitat, ei sellainen ole ollenkaan tarkoitus.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
kiju kirjoitti:
Jaahas tilasin Norppa latausliittymään numeronsiirron DNA:ta ja olin kirjautuneena omilla tunnuksilla oma.saunalahteen, no tämä tilaus sitten loikin jo kolmannet erilliset oma.saunalahti tunnarit hö! Saa nähdä kykeneekö näitä edes mitenkään tulevaisuudessa yhdistämään?

:smileyshocked:

Viimeksi, kun kokeilin yhdistää kahta edellistä tunnaria ihan Saunis ohjeen mukaan ei sekään onnistunut millään konstilla.

Oma.saunalahti viestit osiossa tuli vielä vastaus ettei onnistu HÖ.

1. tunnari, jossa Saunis Norppa vanha kytkyn jatko ja mobiililaajakaista 4G super

2. tunnari, jossa vain ilmais sähköposti

ja nyt uusin

3. tunnari, jossa on siis tämä tuleva Norppa latausliittymä.

Eipä vaikuta järkevältä "tunnaroinnilta" mitenkään! :smileyangry:

Mikähän on se toimenpide millä nämä itsepalveluna yhdistän, palveluna se tietysti Sauniksella maksaa maltaita.

Eräässä toisessa ketjussa on samasta asiasta taitettu peistä ihann tosissaan. Ilmeisesti Sauniksella on totuttuun tapaan pasmat sekasi ja pari luottokiorjoittajaa yrittää puolustella saunista ja tehdä "valittajasta" tiidutaaduu.n tai jotain sinnepäin.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Jaahas tilasin Norppa latausliittymään numeronsiirron DNA:ta ja olin kirjautuneena omilla tunnuksilla oma.saunalahteen, no tämä tilaus sitten loikin jo kolmannet erilliset oma.saunalahti tunnarit hö! Saa nähdä kykeneekö näitä edes mitenkään tulevaisuudessa yhdistämään?

:smileyshocked:

Viimeksi, kun kokeilin yhdistää kahta edellistä tunnaria ihan Saunis ohjeen mukaan ei sekään onnistunut millään konstilla.

Oma.saunalahti viestit osiossa tuli vielä vastaus ettei onnistu HÖ.

1. tunnari, jossa Saunis Norppa vanha kytkyn jatko ja mobiililaajakaista 4G super

2. tunnari, jossa vain ilmais sähköposti

ja nyt uusin

3. tunnari, jossa on siis tämä tuleva Norppa latausliittymä.

Eipä vaikuta järkevältä "tunnaroinnilta" mitenkään! :smileyangry:

Mikähän on se toimenpide millä nämä itsepalveluna yhdistän, palveluna se tietysti Sauniksella maksaa maltaita.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Tuossa on käynyt todennäköisesti ihan inhimillinen erehdys, jonka vuoksi sinun tilauksesi oli peruuntunut :( Pahoittelen asiaa todella paljon :smileyembarrased: Kun olet tilannut uudelleen tuon latausliittymän, niin vastaathan tuohon saamaasi viestiin ja kerro tilauksesta, niin lisäämme tuon aiemman tilauksen saldon uudelle tilaukselle ja liittymälle.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Tuli vastaus asiakaspalvelusta:

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Olen pyynnöstäsi tutkinut asiaasi ja ilmeisesti tilauksesi on peruttu Porvoon Torin Elisa Shopitissa.

Jos vielä haluat tilata latausliittymän, tulisi tilaus tehdä uudelleen. Viiden euron latauksesi voidaan siirtää myös toisen liittymäsi eduksi tai jos teet uuden tilauksen voimme siirtää latauksesi myös saldoksi sille.

Ystävällisin terveisin

Saunalahti Asiakaspalvelu

Mitenkähän Porvoon torin Elisa Shopit liittyy asiaan? Sen kauttako kaikki latausliittymät toimitetaan? Noh, ei auta kuin kokeilla uudestaan.. :smileyembarrased:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hyvis kirjoitti:
joku_vaan kirjoitti:No sieltä kohdastahan se tosiaan näkyykin 🙂 kiitos!

1. Nyt ihmettelen kun tänään tuli viestiä saunalahdelta että "Hyvä asiakas. Liittymätyyppisi () veloitetaan ensi yönä" ja "Varmista tänään että liittymälläsi on riittävästi saldoa. Jos liittymäsi kuukausimaksua ei voida veloittaa, vaihtuu liittymätyyppisi ( - liittymätyypiksi)." Mitähän ne tälläsiä automaattisia (?) viestejä kuukausimaksuttomiin lähettää?

2. Ilmeisesti tämänkin liittymän avaaminen maksoi 3,90e, joka velotetaan tavallisella laskulla vai?

1. Luulen, että tuo tulee kaikkiin liittymiin. Siinähän lukee "Jos liittymän kuukausimaksua ei voida veloittaa", niin kyllähän se oikeastaan koskee Norppiakin.

2. Tuosta minulla ei ole tietoa. Mutta ei ole reilua, jos maksaa liittymän avauksessa vitosen ja siitä suurin osa menee liittymän avausmaksuun. Mutta laita tänne viestiä, kuinka siinä kävi.


Itse itselleni vastaten:

Tutkiskelin Norpan hinnastoa/tuotekuvausta ja siellähän tosiaan lukee, että liittymän avausmaksu on 3,90 €. Hinnasto tulee tuolla sivulla näkyviin kohdasta Hinnasto. Voisinpas laittaa Ideaosastolle ehdotuksen, että tuota ei perittäisi.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Laitoin jo viestiä asiakaspalveluun oma saunalahden kautta, katsotaan mitä vastaavat..
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Hei Kekra,

lisäisitkö tietoihisi asiakasnumerosi tai laita minulle tarkempia tietoja yksityisviestillä, niin tarkistan mistä on kyse. 
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Onko kenellekään toimitettu noita latausliittymiä? Tilasin Norppa latausliittymän, latasin siihen saldoa tilausvaiheessa, kuten kuuluukin, sain tilausvahvistuksen s-postiin mutta liittymää ei ole vieläkään toimitettu? Tästä on nyt kymmenen päivää aikaa. Salasana ja tunnus ei toimi edelleenkään. Heti tilauksen jälkeen toimi kyllä :smileyhuh:

Oma saunalahdessa ei näy mitään että olisin koskaan edes tilannut liittymää? Meniköhän se lataamani 5e harakoille?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
joku_vaan kirjoitti:No sieltä kohdastahan se tosiaan näkyykin 🙂 kiitos!

1. Nyt ihmettelen kun tänään tuli viestiä saunalahdelta että "Hyvä asiakas. Liittymätyyppisi () veloitetaan ensi yönä" ja "Varmista tänään että liittymälläsi on riittävästi saldoa. Jos liittymäsi kuukausimaksua ei voida veloittaa, vaihtuu liittymätyyppisi ( - liittymätyypiksi)." Mitähän ne tälläsiä automaattisia (?) viestejä kuukausimaksuttomiin lähettää?

2. Ilmeisesti tämänkin liittymän avaaminen maksoi 3,90e, joka velotetaan tavallisella laskulla vai?

1. Luulen, että tuo tulee kaikkiin liittymiin. Siinähän lukee "Jos liittymän kuukausimaksua ei voida veloittaa", niin kyllähän se oikeastaan koskee Norppiakin.

2. Tuosta minulla ei ole tietoa. Mutta ei ole reilua, jos maksaa liittymän avauksessa vitosen ja siitä suurin osa menee liittymän avausmaksuun. Mutta laita tänne viestiä, kuinka siinä kävi.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Hyvis kirjoitti:

Minulla ei ole vielä latausliittymää, mutta tuleekohan siellä näkyviin puhelinnumeroa klikkaamalla uusi sivu, jossa on sen puhelinnumeron vieressä linkki: "Puheluerittely"?

Kyllä tulee ja sieltä näkyy  tapahtumat samoin kuin laskutusliittymissä.
Hyvis kirjoitti:
Saunalahti Latausliittymä ja OmaSaunalahti-palvelut
OmaSaunalahdesta näet liittymäsi tämänhetkisen saldon, puhelu-/viesti-/tiedonsiirtoerittelyt sekä lataus-/maksuhistorian. Voit myös vaihtaa liittymätyyppiä sekä tilata lisäpalveluita. Käytössäsi on muitakin itsepalveluita, kuten estopalveluiden hallinnointi, SIM-kortin vaihtopalvelu kadonneen tai rikkoutuneen tilalle jne. Tuotekuvauksesta Latausliittymät

Minulla ei ole vielä latausliittymää, mutta tuleekohan siellä näkyviin puhelinnumeroa klikkaamalla uusi sivu, jossa on sen puhelinnumeron vieressä linkki: "Puheluerittely"?

Onkohan tuolla ohjesivulla apua: Puheluerittely? Poiketen tuosta ohjeesta puhelinnumero voi olla näkyvissä heti sillä sivulla, joka avautuu kirjauduttuasi OmaSaunalahteen.

No sieltä kohdastahan se tosiaan näkyykin 🙂 kiitos!

Nyt ihmettelen kun tänään tuli viestiä saunalahdelta että "Hyvä asiakas. Liittymätyyppisi () veloitetaan ensi yönä" ja "Varmista tänään että liittymälläsi on riittävästi saldoa. Jos liittymäsi kuukausimaksua ei voida veloittaa, vaihtuu liittymätyyppisi ( - liittymätyypiksi)." Mitähän ne tälläsiä automaattisia (?) viestejä kuukausimaksuttomiin lähettää?

Ilmeisesti tämänkin liittymän avaaminen maksoi 3,90e, joka velotetaan tavallisella laskulla vai?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Saunalahti Latausliittymä ja OmaSaunalahti-palvelut
OmaSaunalahdesta näet liittymäsi tämänhetkisen saldon, puhelu-/viesti-/tiedonsiirtoerittelyt sekä lataus-/maksuhistorian. Voit myös vaihtaa liittymätyyppiä sekä tilata lisäpalveluita. Käytössäsi on muitakin itsepalveluita, kuten estopalveluiden hallinnointi, SIM-kortin vaihtopalvelu kadonneen tai rikkoutuneen tilalle jne. Tuotekuvauksesta Latausliittymät

Minulla ei ole vielä latausliittymää, mutta tuleekohan siellä näkyviin puhelinnumeroa klikkaamalla uusi sivu, jossa on sen puhelinnumeron vieressä linkki: "Puheluerittely"?

Onkohan tuolla ohjesivulla apua: Puheluerittely? Poiketen tuosta ohjeesta puhelinnumero voi olla näkyvissä heti sillä sivulla, joka avautuu kirjauduttuasi OmaSaunalahteen.
Onko oma.saunalahdessa joku kohta mistä pystyy seuraamaan tarkemmin saldon kulumista, siis puhelu- ja viestierittelyä? Nyt en löytäny kun etusivulta tänhetkisen saldon ja laskutus-kohdista ei näy tietenkään mitään...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Latausliittymän etuja Prepaid-liittymiin on:

- saat uuden kortin samalle numerolle, jos entinen kortti katoaa/vioittuu

- Saunalahti Apusaldolla voit soittaa enintään 5 minuuttia ja lähettää enintään 5 tekstiviestiä veloituksetta normaalihintaiseen mobiilisuuntaan sen jälkeen, kun liittymäsaldosi on loppunut.

- liittymävalikoima on laajempi

- puheluerittely OmaSaunalahdessa

- pitempi voimassaoloaika: kaksi vuotta liittymän käyttöönotosta tai viimeisimmästä latauksesta.

Aika lailla maksuasia, mitä ominaisuuksia arvostaa. Sinun käytössäsi Prepaid taitaa olla parempi vaihtoehto. Minulle nuo kortin uusiminen, liittymävalikoima ja OmaSaunalahden käyttö ovat tärkeitä. Ja se, että minulla on ollut nykyinen puhelinnumero siitä alkaen, kun Saunalahti alkoi markkinoimaan mobiililiittymiä eli oisko vuodesta 2000.

Ei kannata vaihtaa numeroa enää. 😉
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ihan samalla pankkitunnisteella tunnistauduin. Se ihmetyttää miksi ne tunnukset toimivat heti tilauksen jälkeen mutta eivät enää? Noh, pitänee odotella sitä korttia tuleeko se kotiin vai pitääkö hakea postista. Ihan turhaan tuon liittymän tilasin joka tapauksessa kun eipä noihin latausliittymiin saakaan bonuksia prepaidin tavoin. Jotenkin mulla oli se käsitys että muka saisi? Kun samalta sivulta latauskin hoituu kuin prepaidin lataus. Eihän noissa latausliittymissä ole oikein mitään järkeä kun prepaid tulee paljon halvemmaksi.

Noh, pitänee puhua pois saldo ja siirtyä takaisin prepaidiin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
kekra kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
Kyllä se SIM kotiin tulee postilaatikkoon, jos niin sanotaan tilausvaiheessa.

Salasanan saat tietää tunnistautumalla pankin kautta Unohditko salasanasi -linkin kautta.

Tunnistauduin kyseisen linkin kautta mutta sen mukaan minulla ei ole liittymää saunalahdella? :smileyembarrased:

Ymmärsinkö oikein, että tilasit liittymän, mutta se ei ole vielä saapunut sinulle? Sinulla on liittymä vasta sitten, kun kortti on lähtenyt Saunalahdelta tai vaihtoehtoisesti sitten, kun posti on toimittanut kuittauksen lähetyksen vastaanottamisesta.

Tai sitten tunnistautuminen tilauksessa ja kirjautumisessa tapahtui eri henkilön pankkitunnistella / mobiilivarmenteella.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:
Kyllä se SIM kotiin tulee postilaatikkoon, jos niin sanotaan tilausvaiheessa.

Salasanan saat tietää tunnistautumalla pankin kautta Unohditko salasanasi -linkin kautta.

Tunnistauduin kyseisen linkin kautta mutta sen mukaan minulla ei ole liittymää saunalahdella? :smileyembarrased:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kyllä se SIM kotiin tulee postilaatikkoon, jos niin sanotaan tilausvaiheessa.

Salasanan saat tietää tunnistautumalla pankin kautta Unohditko salasanasi -linkin kautta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Miksi sim kortin voi valita suoraan kotiin jos se menee kuitenkin kirjattuna postiin? Ruksasin kortin kotiintoimituksen ja tunnistauduin verkkopankin kautta niin tilausvahvistuksessa lukee kuitenkin että kortti on haettavissa postista muutaman päivän kuluessa?





Siis tuleeko se kortti kotiin vai meneekö postiin? Ja miksi omille sivuille ei pääse enää? Tilauksen yhteydessä saadut tunnukset toimivat heti tilauksen jälkeen mutta nyt ei enää toimi? Herjaa jotta väärä salasana tai tunnus :smileyembarrased:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nuohan ovat ihan normaalit Mobiililaajakaista-lisäpalvelujen hinnat. :smileyhuh:

Osallistu keskusteluun