Vastattu

Liittymä ei toimi ulkomailla

  • 5 tammikuu 2018
  • 12 kommenttia
  • 10250 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Liittymäni ei yhdisty verkkoon Tallinnassa. Verkkovierailut on puhelimen asetuksista sallittu eikä liittymässäni ole käyttörajoituksia ulkomaankäytölle. Puhelin löytää verkko-operaattorit Elisa EE, Telia ja Tele 2 EE. Kun yritän yhdistää, puhelin ilmoittaa, että SIM-kortti ei salli yhdistämistä verkkoon. Missähän vika? Haluaisin päästä puhelinta vielä reissussa käyttämään, mutta eipä tässä voi asiakaspalveluunkaan soittaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 8 tammikuu 2018, 10:37

Elisalta on ilmeisesti turha mitään vastausta tai ratkaisua odotella...

Me ei olla näin Palstatiimina sunnuntaisin paikalla. Lauantaisinkin heikommin täällä Palstan puolella.
Itseasiassa siellä se esto on päällä ja se on syy miksei toimi. Löysin profiilin tietojen perusteella liittymän täältä meiltä.
Eli OmaElisasta vaan nappaamaan estoa pois tai yhteydenottoa aspaan niin johan pelaa. 🙂

Liittymätyypin muutos ei vaikuta estoihin, joten jos ne aiemminkin jo on ollut päällä niin se ei sitten automaattisesti Premiumiin päivittäessä itsestään katoa.
Katso alkuperäinen viesti

12 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Helpottaisi aika paljon kun kertoisit mikä liittymä?? 4g Huoleton, Prepaid, latausliittymä vai mikä??
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Kokeile manuaalista verkon hakua?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joskus jopa puhelimen käynnistäminen uudelleen auttaa.
Huoleton 4G.
Ei onnistu manuaalisesti yhdistäminenkään. Ilmoittaa ettei SIM-kortti anna yhdistää. Ja estoa en todellakaan ole ottanut.
Olen käynnistänyt ouhelimen neljästi uudelleen. Ei auta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Huoleton 4G.
Ei onnistu manuaalisesti yhdistäminenkään. Ilmoittaa ettei SIM-kortti anna yhdistää. Ja estoa en todellakaan ole ottanut.
Olen käynnistänyt ouhelimen neljästi uudelleen. Ei auta.


Ja olet käynyt OmaElisasta varmistamassa, että mitään ulkomaanestoja ei ole käytössä? Vaikka et olisi niitä ottanut / tilannut, ei se automaattisesti tarkoita sitä, että niitä ei ole käytössä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Villi veikkaus, että oman elisan kautta se vika löytyy. Onkohan tätä nykyä enää voimassa se, että jos käyttää saldorajaa niin sekin blokkaa ulkomaanpuhelut? Ihan vaan yleistietona tuli mieleen.
Ei ole saldorajaakaan käytössä.
OmaElisasta en voi mitään tarkistaa, kun ei ole tunnuksia enkä ottanut nettipankkitunnuksia reissuun mukaan.
Aika naurettavaa, jos liittymässä joku esto on, kun se mimulle minulle myytiin nimenomaan korostaen, että reissussa on ilmainen netti käytössä. Kyllä sapettaa.
Elisalta on ilmeisesti turha mitään vastausta tai ratkaisua odotella...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
No saattaa olla asiakaspalvelijat melko tiukassa viikonloppuisin. En tiiä kaikista mutta itse ihan harraste mielessä olen koittanut autella ja tuoda vaihtoehtoja esille millä pulma ratkeaisi.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Elisalta on ilmeisesti turha mitään vastausta tai ratkaisua odotella...
Näihin aikoihin tänä päivänä paras ja nopein avun saat numerosta 010 190 240, voivat tarkistaa että onko siellä esto päällä nyt kun et OmaElisaan pääse.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Pisteet danitz0r:lle! 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisalta on ilmeisesti turha mitään vastausta tai ratkaisua odotella...

Me ei olla näin Palstatiimina sunnuntaisin paikalla. Lauantaisinkin heikommin täällä Palstan puolella.
Itseasiassa siellä se esto on päällä ja se on syy miksei toimi. Löysin profiilin tietojen perusteella liittymän täältä meiltä.
Eli OmaElisasta vaan nappaamaan estoa pois tai yhteydenottoa aspaan niin johan pelaa. 🙂

Liittymätyypin muutos ei vaikuta estoihin, joten jos ne aiemminkin jo on ollut päällä niin se ei sitten automaattisesti Premiumiin päivittäessä itsestään katoa.

Osallistu keskusteluun