Vastattu

Liittymä suljettiin, apua? Asiakaspalveluun meiliosoitetta?


Piti siirtää liittymäni tänään toisaalle ja Elisa soitti ja sovittiin että jään asiakkaaksi edelleen ja siirto peruttiin. Nyt on puhelin mykkänä. Kaikki asiakaspalvelut toimii puhelimitse tai Omaelisan kautta ( josta tuleva tekstari ei koskaan minulle saavu).
Mitenkähän saisi asiakaspalveluun yhteyden?????? Meiliä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 13 joulukuu 2018, 22:21

Elisan asiakaspalvelun tavoittaa useammalla eri tavalla. Voit chattailla Elisan asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa (ark. klo 8-19), lähettää yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä tai laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimille. Voit myös lähettää viestin asiakaspalveluun ja pyytää viestissä yhteydenottoa sähköpostilla.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Suosittelen käymään Elisa Shopitissa asian kanssa, joissakin Shopiteissa voi olla mahdollisuus soittaa asiakaspalveluun, tai hoitaa asia kokonaan tiskillä myyjän kanssa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan asiakaspalvelun tavoittaa useammalla eri tavalla. Voit chattailla Elisan asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa (ark. klo 8-19), lähettää yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä tai laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimille. Voit myös lähettää viestin asiakaspalveluun ja pyytää viestissä yhteydenottoa sähköpostilla.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?

Osallistu keskusteluun