Vastattu

Liittymä suljettiin, apua? Asiakaspalveluun meiliosoitetta?

  • 13 joulukuu 2018
  • 2 kommenttia
  • 498 katselukerrat

Piti siirtää liittymäni tänään toisaalle ja Elisa soitti ja sovittiin että jään asiakkaaksi edelleen ja siirto peruttiin. Nyt on puhelin mykkänä. Kaikki asiakaspalvelut toimii puhelimitse tai Omaelisan kautta ( josta tuleva tekstari ei koskaan minulle saavu).
Mitenkähän saisi asiakaspalveluun yhteyden?????? Meiliä?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 13 joulukuu 2018, 22:21

Elisan asiakaspalvelun tavoittaa useammalla eri tavalla. Voit chattailla Elisan asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa (ark. klo 8-19), lähettää yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä tai laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimille. Voit myös lähettää viestin asiakaspalveluun ja pyytää viestissä yhteydenottoa sähköpostilla.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei.

Suosittelen käymään Elisa Shopitissa asian kanssa, joissakin Shopiteissa voi olla mahdollisuus soittaa asiakaspalveluun, tai hoitaa asia kokonaan tiskillä myyjän kanssa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan asiakaspalvelun tavoittaa useammalla eri tavalla. Voit chattailla Elisan asiakaspalvelun kanssa OmaElisassa (ark. klo 8-19), lähettää yksityisviestiä Facebookissa tai Twitterissä tai laittaa yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimille. Voit myös lähettää viestin asiakaspalveluun ja pyytää viestissä yhteydenottoa sähköpostilla.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Oletko kokeillut käynnistää puhelinta uudelleen?

Osallistu keskusteluun