Kysymys

Liittymä tarjouksen loppu

  • 11 lokakuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 2126 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Liittymä tarjoukseni päättyy ja haluaisin vaihtaa sen uuteen tarjoukseen Mega reilu 3G mutta nahkeesti sujuu omapalvelun kautta kun se hävittää sen uuden ale paketin pois ja tarjoilee sim kortin vaihtoja.... Maksaako tosiaan 10€ jos asian hoitaa asiakaspalvelun kautta?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
JeiLaa kirjoitti:
Liittymä tarjoukseni päättyy ja haluaisin vaihtaa sen uuteen tarjoukseen Mega reilu 3G mutta nahkeesti sujuu omapalvelun kautta kun se hävittää sen uuden ale paketin pois ja tarjoilee sim kortin vaihtoja.... Maksaako tosiaan 10€ jos asian hoitaa asiakaspalvelun kautta?

Kuulostaa vähän siltä että olet tilaamassa uutta liittymää, uudella numerolla.

Eli liittymätyyppiä voit vaihtaa täältä:
GSM-Liittymät ja Mobiililaajakaista -> Liittymät -> Oma puhelinnumerosi -> Liittymätyyppi: xxx Liittymätyypin vaihto

Ohjeetkin löytyvät täältä: http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/328/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tapauskohtaisesti asian ratkaisee muutoksen tekijä Asiakaspalvelussa. Palstalla annettujen ohjeiden ja omien kokemusten mukaan tämmöisissä tapauksissa kannattaa vedota siihen, että liittymätyypin vaihto ei kohdallasi kerrassaan onnistu OmaSaunalahden kautta. Silloinl maksua ei saisi periä.

Joissakin erikoistapauksissa ainoa tapa on suorittaa tuo vaihto Asiakaspalvelun kautta tai OmaSaunalahdessa voi olla jokin häiriötilanne.

Pienenä vinkkinä, jos tällä hetkellä voimassa oleva tarjous on uutta parempi, kannattaa siinä puhelussa todeta, että "Sehän on niin, että voimassa oleva tarjous jatkuu ennallaan, koska vaihdon joutuu tekemään näin soittamalla?".

Osallistu keskusteluun