Vastattu

Liittymän aukeaminen

  • 30 toukokuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 270 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Liittymä suljettiin eilen yksi maksaton lasku. Tämä maksettiiomaelisan kautta kuten myös uusilasku. Liittumä ei ole auennut vielä
Mistähän johtuu
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 30 toukokuu 2018, 09:22

OmaElisan kautta maksettaessa liittymän pitäisi kyllä avautua noin vartissa. Jos näin ei käynyt, kannattaa pirauttaa numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) niin tuo saadaan kaikista nopeiten auki. Jos asialla ei ole kiire, niin voit lisätä asiakasnumerosi (löytyy esim. laskulta) Palstan asetuksissa siihen varattuun paikkaan, niin Palstatiimi pääsee tilanteen tarkastamaan.

Hei ja tervetuloa Palstalle Lissu63! 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Liittymä suljettiin eilen yksi maksaton lasku. Tämä maksettiiomaelisan kautta kuten myös uusilasku. Liittumä ei ole auennut vielä
Mistähän johtuu


jos siitä on tunti aikaa kun lasku on maksettu niin ei se ihan välittömästi aukea, kannattaa laittaa viestiä palstatiimille niin varmaan saa helpoiten avun.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
OmaElisan kautta maksettaessa liittymän pitäisi kyllä avautua noin vartissa. Jos näin ei käynyt, kannattaa pirauttaa numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) niin tuo saadaan kaikista nopeiten auki. Jos asialla ei ole kiire, niin voit lisätä asiakasnumerosi (löytyy esim. laskulta) Palstan asetuksissa siihen varattuun paikkaan, niin Palstatiimi pääsee tilanteen tarkastamaan.

Hei ja tervetuloa Palstalle Lissu63! 🙂
Käyttäjätaso 7
kannattaa pirauttaa numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) niin tuo saadaan kaikista nopeiten auki.

Hmmm...

No milläs pirautat , jos liittymä on kiinni???? Ja ei ole toista tai ei saa lainaan. 😃
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Heh, totta turiset. 🙂 Se on sitten asia erikseen, jos ei ole mahdollisuutta lainata jonkun puhelinta. OmaElisasta löytyy chat (Asiakaspalvelu->Avaa chat) sitten vaihtoehtoisena kanavana myöskin. 🙂

Osallistu keskusteluun