Vastattu

Liittymän hinnoittelu

  • 2 tammikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 742 katselukerrat

Moikka, tulin huomanneeksi, että mun liittymän hinnoittelu on todella outo, kun katoin pitkästä aikaa laskua tarkemmin. Luulin, että mulla on edelleen sama Huoleton-liittymä muutaman euron kalliimmalla hinnalla (23,90 €). Kyseessä tarjoushinta, jota mulle tarjottiin edellisen sopimuksen loppuessa. Sen sijaan liittymän hinnaksi on laskussa merkitty 41,62. Tarkastin Huoleton-liittymien hinnoittelun Elisan sivuilta, ja hämmästyin todella! Huoleton Premium-liittymän tarjoushinnaksi ilmoitetaan verkossa 27,90 12 kuukauden ajan, jonka jälkeen hinta nousee 32,90. Laskuun on merkitty alennusta 9€, joten luulin, että alennus, oli mulle myönnetty. Mulla on Elisalta kytkyllä ostettu puhelin, joten en kiinnittänyt sen tarkemmin huomiota laskuun kuin vasta nyt.

Onko täällä yhteisössä asiakkaita, joilta veloitetaan ihmeellisiä hintoja liittymästä ja luvattu alennus on jäänyt saamatta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LapinJuntti 2 tammikuu 2019, 11:16

Yhteys asiakaspalveluun niin eiköhän siihen tule selvyyttä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Yhteys asiakaspalveluun niin eiköhän siihen tule selvyyttä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/laskutus/
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
[h4]Moro t i n t s a ja terveuloa OmaYhteisöön! 🙂 Mikäli sulla on laskussa virhe, niin tottakai se korjataan! 🙂 Samoin myös jos sulle on tullut väärä etuus liittymälle, eli sopimus ei vastaa sovittua. LapinJuntti tuossa jo laittoikin ratkaisun, eli asiakaspalveluun yhteys niin virhe saadaan korjattua :)[/h4]

Osallistu keskusteluun