Kysymys

Liittymän vaihto ei onnistu

  • 24 tammikuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 933 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Kytkyliittymänä on Norppa+ 12, jonka määräaikaisuus loppuu 26.1.2013. Olisi kiva saada toinen liittymä tilalle ilman kytkyä, mutten saa vaihdettua sitä omasta saunalahdesta, koska sivusto ei anna liittymävaihtoehtoja. Uutta liittymääkään en voi tilata koska sivusto herjaa kun olen jo saunalahden asiakas.

 

Miten saan käyttööni liittymän kytkyn mennessä umpeen?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei Leena ja tervetuloa Palstalle.

Pirautele vaikka ilmaiseen myyntinumeroon tai asiakaspalveluun (mpm) huomenna niin laittavat siellä sinulle liittymäasiat kuntoon.

Mukavaa yötä!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
leena_ kirjoitti:
Kytkyliittymänä on Norppa+ 12, jonka määräaikaisuus loppuu 26.1.2013. Olisi kiva saada toinen liittymä tilalle ilman kytkyä, mutten saa vaihdettua sitä omasta saunalahdesta, koska sivusto ei anna liittymävaihtoehtoja. Uutta liittymääkään en voi tilata koska sivusto herjaa kun olen jo saunalahden asiakas.

 

Miten saan käyttööni liittymän kytkyn mennessä umpeen?

Haluatko liittymätyypin säilyvän entisenä, joka on siis Norppa+? Siinä tapauksessa sinun ei tarvitse tehdä mitään. Määräaikaisuuden päätyttyä liittymä muuttuu toistaiseksi voimassa olevaksi ja ehdot samoin kuin puhelinnumero säilyvät samana.

Jos sinulla on Norpassasi myös AlleEuronPäivät-hintaetu, se säilyy entisellään, eikä jatka määräaikaisuutta. Norppaa ja AlleEuronPäiviä ei ole enää saatavilla, joten jos haluat käyttää minuuttiveloitteista liittymää myös jatkossa, sinulla on hyvä kokonaisuus. Tarvittaessa voit lisätä liittymällesi tekstiviestipaketin tai mobiililaajakaista-lisäpalvelun.

Osallistu keskusteluun