Liittymän vaihto, josta en ole tietoinen

  • 17 toukokuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 279 katselukerrat

Hei,

Sain viikko sitten seuraavanlaisen viestin, mihin kovassa kiireessä unohdin reagoida:

Kiitos tilauksestasi!
Käytä nykyistä SIM-korttiasi uuden liittymän avautumiseen asti. Saat tekstiviesteillä tietoa tilauksesi etenemisestä ja avausajankohdasta. Ensimmäisen viestin saat viimeistään kolmen arkipäivän kuluttua siitä, kun olet saanut uuden SIM-kortin. Terveisin, Elisa.

Mitään uutta liittymää en ole tilannut.
Nyt en pysty soittamaan, enkä kaikilta kontakteiltani myöskään vastaanottamaan puheluita.

Osaisitteko auttaa?

Ystävällisin terkuin,
Outi Hamara

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko puhelinmyyjä ollut sinuun hiljattain yhteydessä liittymän vaihdon tiimoilta? Olisko tässä voinut tulla jokin väärinkäsitys ja hän olisi tehnyt tilauksen uudesta liittymästä?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Jälleen kerran väärä osasto. Täällä julkaistaan Elisan omia häiriötiedotteita. Modet, oikealle alueelle siirto kiitos.
Ps. vanhalla palstalla tämänkin olisin voinut tehdä itse, mutta tässä uudistuneessa seuraajassa se ei enää onnistu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olethan sitten ilmeisestikin myös saanut uuden SIM-kortinkin jo tässä jossain vaiheessa, jos liittymätyypin vaihtamisestakin on "sovittu". Ja jos vanha liittymäsi ei enää toimi, niin sittenhän sinun olisi tullut tässä välissä jo vastaanottaa muutama muukin jatko-ohje tekstiviestitse Elisalta.

OmaElisastahan voit käydä katsomassa, mikä liittymä sinne on tilattu ja mikä sen liittymän tilanne nyt on.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
No jopas! Tilanne olisi hyvä selvittää yksityisviestitse: http://elisa.fi/palstatiimi

Viestin kautta voidaan vaihtaa tarvittavat tiedot liittymästäsi :)

// Siirretty oikealle osastolle. Kuten kimppikoo sanoikin Häiriötiedotteet -osiossa julkaistaan vain Elisan omia häiriötiedotteita. :8

Osallistu keskusteluun