Vastattu

Liittymäni katkaistiin, mutta maksoin laskuni

  • 18 toukokuu 2018
  • 6 kommenttia
  • 418 katselukerrat

Maksoin laskuni mutta liittymääni ei ole vieläkään aktivoitu, miksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 18 toukokuu 2018, 13:37

Kun laskut on maksettu ja liittymä ei siltikään ole itsestään avautunut, kannattaa pirauttaa numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30 niin saadaan kyllä liittymä samantien availtua. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Hei, Juuso.

Tervetuloa palstalle. Viestisi tuskin liittyy Appleen muutoin kuin maksamalla itsensä kipeäksi useamman vuoden osarilla. Toivottavasti maksoit erääntyneet laskusi elisan verkkoasioinnin kautta, jolloin operaattori saa tiedot maksustasi samantien. Nettipankin kautta maksu näkyy operaattorilla vasta muutaman pankkipäivän kuluessa, joten saattaa olla, että saat odotella maanantaihin saakka liittymäsi avautumista. Operaattorin hinnastossa on myös maksullinen pika-avaus henkilötyönä, mutta se maksaa muistaakseni keskimääräisen kuukausimaksun verran, joten harkitsisin tarkkaan sen käyttämistä, jos rahasta on niukkuutta.
Hei!
Maksoin laskun POP-Pankissa eilen ennen 12:00 joten näkyy luultavasti ennen 12?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Kun laskut on maksettu ja liittymä ei siltikään ole itsestään avautunut, kannattaa pirauttaa numeroon 010 190 240 (mpm/pvm) ma-pe klo 8-19, la klo 10-16.30 niin saadaan kyllä liittymä samantien availtua. 🙂
Liittymääni ei ole vieläkään avattu, joten milloin se aukaistaan?
Omaelisaan minulla ei ole tunnuksia, myöskin verkkopankkitunnukseni ovat hukassa, eli en pääse tarkistamaan mitään.
Käyttäjätaso 7
Edellä oleva roopegin neuvo pätee: soita.
Lainaa puhelinta naapurilta, jos ei omasta taloudesta löydy toimivaa liittymää.

Kannattaa muuten olla pikaisesti yhteydessä pankkiin niiden hukassa olevien verkkopankkitunnusten suhteen. Vaikka tuo selitys kuulostaakin nykypäivänä vähän samalta kuin muinainen "koira söi kotitehtäväni"...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Jos laskut on maksettu perinteisesti pankin tai verkkopankin kautta, menee maksun kirjautumiseen 2-3 pankkipäivää.

OmaElisan kautta maksetuissa laskuissa, liittymä avataan noin 15 minuutissa suorituksesta. Liittymälle voidaan suorittaa pika-avaus asiakaspalvelun kautta, mutta siitä veloitetaan 20€ palvelumaksu.

Kannattaa siis luoda ne tunnukset OmaElisaan. Tähän toki tarvitset verkkopankkitunnukset, jotka kannattaa joko a) etsiä piilostaan tai b) tilata pankista uudet.

Osallistu keskusteluun