Vastattu

Liittymät ja markkinointilupa


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Onko tosiaan niin, että jos haluan liittymän ILMAN mitään mainossontaa (aka markkinointilupa), Kelpo (ilman plussaa) on ainut vaihtoehto?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ilana 1 maaliskuu 2013, 10:09

Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.

Katso alkuperäinen viesti

114 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Mainoksia ei ole tullut paljon ja niitä pystyy suodattamaan pois sähköpostista helposti. Tekstareitakaan ei ole satamalla satanut. Eli ei ole ollut häiritsevää.

Puhelinmyynnistä en osaa sanoa. Toki jos on julkinen numero niin toki niihin puheluita tulee.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.
Käyttäjätaso 2
Eli Reilua ei saa ilman spämmiä, vaikka maksaisi enemmän? Onko kahdella muullakin isolla operaattorilla niin, että pienintä nopeutta suurempaa tiedonsiirtonopeutta ei saa ilman spämmiä?
Käyttäjätaso 6
Jukka- kirjoitti:

Eli Reilua ei saa ilman spämmiä, vaikka maksaisi enemmän? Onko kahdella muullakin isolla operaattorilla niin, että pienintä nopeutta suurempaa tiedonsiirtonopeutta ei saa ilman spämmiä?


Valitettavasti ei saa. Erityisehdot löytyvät täältä. Toisten operaattoreitten osalta en osaa sanoa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Ilana kirjoitti:
Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.

Niinhän sen sopimusehtojen mukaan pitäisi olla. Vaihdoin noin kolme viikkoa sitten liittymäni Kelpoon ja silloin minulle vakuutettiin , että Saunalahden markkinointipuhelut ja -viestit loppuvat viimeistään parin viikon kuluttua liittymämuutoksesta. No eivät ole loppuneet. Edelleen tulee puheluita Saunalahdelta , joissa tyrkytetään milloin mitäkin. Kaiken lisäksi markkinointi on törkeän agressiivista. Tänäänkin minulle tyrkytettiin 4G mobiililiittymää ja kun ilmoitin ettei osoitteessani ole edes 4G-verkkoa ja minulla jo on toisenlainen halvempi mobiililiittymä , niin myyjästä ei tahtonut millään päästä eroon , vaan hänen mielestään minun kannattaisi hankkia uusi kalliimpi liittymä , kun sen saisi puoleen hintaan riippumatta siitä tarvitsenko sitä liittymää tai sitten en. Järjen köyhyyttä sellainen , minun mielestäni.

Olen Oma Saunalahdessa asiakasviestintätiedoissa kieltänyt kaiken mainonnan puheluina , tekstiviesteinä ja sähköpostilla.

Lisäksi laiton markkinointieston tämän linkin kautta  https://oma.saunalahti.fi/settings/TelemarketDenial

Ei vaan tunnu viestini menevän perille. Mielestäni Saunalahti syyllistyy sopimusrikkomukseen harjoittaessaan mainontaa liittymään , jonka ehdoissa se nimenomaan on kielletty.

Pitänee varmaan vaihtaa operaattoria ja hankkia salainen numero. Vai mitä tässä oikein pitäisi tehdä? Onkos Saunalahdella jotakin sanottavaa asiaan vai polkaisenko operaattorin vaihdon liikkeelle?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Oisko ne isot mainosrahat ja kilpailu muuten, mikä pistää törkkimään niitä mainoksia eteenpäin. Ei ne operaattorit varmaan ilmaseksi mainoksia lähettele 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
papparainen kirjoitti:
Ilana kirjoitti:
Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.

Niinhän sen sopimusehtojen mukaan pitäisi olla. Vaihdoin noin kolme viikkoa sitten liittymäni Kelpoon ja silloin minulle vakuutettiin , että Saunalahden markkinointipuhelut ja -viestit loppuvat viimeistään parin viikon kuluttua liittymämuutoksesta. No eivät ole loppuneet. Edelleen tulee puheluita Saunalahdelta , joissa tyrkytetään milloin mitäkin. Kaiken lisäksi markkinointi on törkeän agressiivista. Tänäänkin minulle tyrkytettiin 4G mobiililiittymää ja kun ilmoitin ettei osoitteessani ole edes 4G-verkkoa ja minulla jo on toisenlainen halvempi mobiililiittymä , niin myyjästä ei tahtonut millään päästä eroon , vaan hänen mielestään minun kannattaisi hankkia uusi kalliimpi liittymä , kun sen saisi puoleen hintaan riippumatta siitä tarvitsenko sitä liittymää tai sitten en. Järjen köyhyyttä sellainen , minun mielestäni.

Olen Oma Saunalahdessa asiakasviestintätiedoissa kieltänyt kaiken mainonnan puheluina , tekstiviesteinä ja sähköpostilla.

Lisäksi laiton markkinointieston tämän linkin kautta  https://oma.saunalahti.fi/settings/TelemarketDenial

Ei vaan tunnu viestini menevän perille. Mielestäni Saunalahti syyllistyy sopimusrikkomukseen harjoittaessaan mainontaa liittymään , jonka ehdoissa se nimenomaan on kielletty.

Pitänee varmaan vaihtaa operaattoria ja hankkia salainen numero. Vai mitä tässä oikein pitäisi tehdä? Onkos Saunalahdella jotakin sanottavaa asiaan vai polkaisenko operaattorin vaihdon liikkeelle?

Olisiko mahdollista saada tähän Saunalahden vastaus miksi rikotte sopimusehtoja?
Käyttäjätaso 3
papparainen kirjoitti:

papparainen kirjoitti:

Ilana kirjoitti:

Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.


Niinhän sen sopimusehtojen mukaan pitäisi olla. Vaihdoin noin kolme viikkoa sitten liittymäni Kelpoon ja silloin minulle vakuutettiin , että Saunalahden markkinointipuhelut ja -viestit loppuvat viimeistään parin viikon kuluttua liittymämuutoksesta. No eivät ole loppuneet. Edelleen tulee puheluita Saunalahdelta , joissa tyrkytetään milloin mitäkin. Kaiken lisäksi markkinointi on törkeän agressiivista. Tänäänkin minulle tyrkytettiin 4G mobiililiittymää ja kun ilmoitin ettei osoitteessani ole edes 4G-verkkoa ja minulla jo on toisenlainen halvempi mobiililiittymä , niin myyjästä ei tahtonut millään päästä eroon , vaan hänen mielestään minun kannattaisi hankkia uusi kalliimpi liittymä , kun sen saisi puoleen hintaan riippumatta siitä tarvitsenko sitä liittymää tai sitten en. Järjen köyhyyttä sellainen , minun mielestäni.

Olen Oma Saunalahdessa asiakasviestintätiedoissa kieltänyt kaiken mainonnan puheluina , tekstiviesteinä ja sähköpostilla.

Lisäksi laiton markkinointieston tämän linkin kautta  https://oma.saunalahti.fi/settings/TelemarketDenial

Ei vaan tunnu viestini menevän perille. Mielestäni Saunalahti syyllistyy sopimusrikkomukseen harjoittaessaan mainontaa liittymään , jonka ehdoissa se nimenomaan on kielletty.

Pitänee varmaan vaihtaa operaattoria ja hankkia salainen numero. Vai mitä tässä oikein pitäisi tehdä? Onkos Saunalahdella jotakin sanottavaa asiaan vai polkaisenko operaattorin vaihdon liikkeelle?


Olisiko mahdollista saada tähän Saunalahden vastaus miksi rikotte sopimusehtoja?


Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi. Laitan sinulle tästä vielä viestiä, niin käydään tarkemmin läpi asiaa. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Furiosity kirjoitti:
Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi.
Ei minulla ole kuin yksi puhelinliittymä ja se on Kelpo.
Käyttäjätaso 3
papparainen kirjoitti:

Furiosity kirjoitti:

Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi.


Ei minulla ole kuin yksi puhelinliittymä ja se on Kelpo.


Muistetaan kuitenkin että Saunalahti on osa Elisaa, niin tämä kattaa myös Elisan palvelut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Furiosity kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Furiosity kirjoitti:
Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi.
Ei minulla ole kuin yksi puhelinliittymä ja se on Kelpo.

Muistetaan kuitenkin että Saunalahti on osa Elisaa, niin tämä kattaa myös Elisan palvelut.

Minä kyllä tulkitsen asiaa niin , että sanottiinpa muissa Elisan palvelujen sopimusehdoissa mitä tahansa , niin sellaiseen puhelinliittymään , missä on markkinointikielto  EI SAA tulla markkinointipuheluja tai -viestejä eli se esto ajaa muiden asioiden ohi. Sähköposti lienee eri asia ja siellä minä kyllä voin ne turhat viestit suodattaa , mutta puheluita tai tekstiviestejä en enää hyväksy.
papparainen kirjoitti:
Furiosity kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Furiosity kirjoitti:
Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi.
Ei minulla ole kuin yksi puhelinliittymä ja se on Kelpo.

Muistetaan kuitenkin että Saunalahti on osa Elisaa, niin tämä kattaa myös Elisan palvelut.

Minä kyllä tulkitsen asiaa niin , että sanottiinpa muissa Elisan palvelujen sopimusehdoissa mitä tahansa , niin sellaiseen puhelinliittymään , missä on markkinointikielto  EI SAA tulla markkinointipuheluja tai -viestejä eli se esto ajaa muiden asioiden ohi. Sähköposti lienee eri asia ja siellä minä kyllä voin ne turhat viestit suodattaa , mutta puheluita tai tekstiviestejä en enää hyväksy.

Ilmeisesti Elisa tulkitsee tuota markkinointikieltoa toisin ja vetoaa tähän Viihteen ehtokohtaan:

"Palveluun sisältyy automaattisesti tiedotepalvelu, jolla asiakas saa säännöllisesti
ajankohtaista tietoa Elisan, Saunalahden, ja niiden yhteistyökumppaneiden tai
muiden Elisan valitsemien tahojen tuotteista, asiakaseduista ja tarjouksista.
Tehdessään palvelusopimuksen asiakas saa automaattisesti tiedotteita ja
markkinointiviestejä myös sähköisesti, esimerkiksi tekstiviestillä, multimediaviestillä
tai sähköpostilla."
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
antero kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Furiosity kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Furiosity kirjoitti:
Kyllä noilla keinoilla olisi tuon markkinoinnin pitänyt jo poistua, paitsi jos sinulla on esimerkiksi toinen liittymä/palvelu johon nuo markkinointiluvat kuuluisi, ja siellä yhteyspuhelinnumerona tuo sinun liittymäsi.
Ei minulla ole kuin yksi puhelinliittymä ja se on Kelpo.

Muistetaan kuitenkin että Saunalahti on osa Elisaa, niin tämä kattaa myös Elisan palvelut.

Minä kyllä tulkitsen asiaa niin , että sanottiinpa muissa Elisan palvelujen sopimusehdoissa mitä tahansa , niin sellaiseen puhelinliittymään , missä on markkinointikielto  EI SAA tulla markkinointipuheluja tai -viestejä eli se esto ajaa muiden asioiden ohi. Sähköposti lienee eri asia ja siellä minä kyllä voin ne turhat viestit suodattaa , mutta puheluita tai tekstiviestejä en enää hyväksy.

Ilmeisesti Elisa tulkitsee tuota markkinointikieltoa toisin ja vetoaa tähän Viihteen ehtokohtaan:

"Palveluun sisältyy automaattisesti tiedotepalvelu, jolla asiakas saa säännöllisesti
ajankohtaista tietoa Elisan, Saunalahden, ja niiden yhteistyökumppaneiden tai
muiden Elisan valitsemien tahojen tuotteista, asiakaseduista ja tarjouksista.
Tehdessään palvelusopimuksen asiakas saa automaattisesti tiedotteita ja
markkinointiviestejä myös sähköisesti, esimerkiksi tekstiviestillä, multimediaviestillä
tai sähköpostilla."

No näin asia näyttää olevan. Allekirjoittaneen osalta asia on jo Furiosityn kanssa hoidettu ja tilanne tarkistetaan pyhien jälkeen uudelleen. Tiedoksi vain kaikille , että pelkkä mainokseton Saunalahden puhelinliittymä ei takaa mainoksettomuutta , vaan kaikki Elisan/Saunalahden palvelut vaikuttavat.

Jos muu ei auta , niin Viihde saa mennä ja puhelinliittymäkin vaihtaa operaattoria  :smileygrin:
Ilana kirjoitti:
Markkinointiviestintää ei tule tosiaan tuohon Kelpo -liittymään. Lisäksi Latausliittymistä Norppa-, Tikka- sekä Joutsen -liittymät eivät sisällä kyseistä markkinointiviestintää.

Niin ja latausliittymien puutteiden johdosta Kelpo on siis ainoa vaihtoehto.:(

Esimerkiksi tämä kyllä sulkee latausliittymät pois järkevänä vaihtoehtona:

  • Saunalahti Latausliittymät eivät toimi toistaiseksi ulkomailla eivätkä Ahvenanmaalla.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Tuttuni on ollu vähän aikaa "onnellinen" Kelpon omistaja. Aiemmin ollut joku Kolumbuksen latausliittymä. Kelpon myötä tuli uusi numero,johon nyt saanut pariin kertaan eri numeroista soiton,jossa epäselvää mongerrusta alussa ja lopusta sai sen verran selvää,että kyseessä joku kulta rahaksi tyyppinen juttu. Näin oli siis uusi numero lähtenyt jakoon välittömästi jostain,vai onko linkkinä aiemmin ollut Kolumbuksen latausliittymä. Jos näin on,niin mielestäni huijausta tai vähintään harhaanjohtamista. Jos otat ns.mainosvapaan liittymän,niin selkeästi ilman jumalatonta pykäläviidakkoa,pitäisi asiakkaalle ilmottaa,että mainosvapauteen vaikuttaa moni muukin seikka.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuo mainosvapaus koskee vain sitä, että operaattori ei mainosta kyseisen liittymän tietojen perusteella. Onko se tuttavasi onnistunut saamaan puheyhteyden siihen soittajaan? Soittaja on velvollinen kertomaan, mistä rekisteristä se numero on saatu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Oli puhelimessa ilmottanu etteivät enää soittele. Netistä oli jt googlannu,mitä nyt oli jotai mongerruksesta selvää saanu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Luonnolliselta henkilöltä täytyy olla suoramarkkinointiin lupa, joten tuommoinen guugletus on jonkin viranomaismääräyksen vastaista.

Juridinen eli oikeushenkilö on sitten ihan kokonaan toinen asia. Sille saa markkinoida luvatta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Nyt meni ohi toi "guugletus" juttu,jos et sit tarkota,että myyjä olis guuglettanu ystäväni tiedot. No myyjälle oli puhrlimessa ilmoitettu,että eivät enää kauppaile mitään. Ystäväni oli guuglettanu,et mikä firma oikein on ja oli se netistä löytynyt. No ainakaan vielä ei ole uusia soittoja tullut.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
No tuossa kun kirjoitit, että oli guuglettamalla saanut tiedon.....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Taustaa: 

 

Puhelinnumeroni on ollut salainen noin vuodesta 2007 saakka. Soitin silloin myös Robinson-rekisteriin ja tein markkinointikiellon, mikä jatkuikin ainakin heidän lupaamansa kolmen vuoden ajan. Olen kieltänyt operaattoriltani (Elisa) asiakastiedotukset ja markkinointiviestinnän tekstiviestitse ja puhelimella. Myös väestörekisterissä on kohdallani markkinointikielto. Liittymätyyppini ei sisällä markkinointilupaa.

Sain hyvin pitkän tauon jälkeen viime viikolla markkinointipuhelun Enialta. Soiton aiheena oli vanhahtava nettitikkuni, johon tarjottiin päivitystä. Mielestäni aika on ajanut kohdallani tikkujen ohi, joten kieltäydyin tarjouksesta. Tiedustelin samalla, mistä soittaja oli saanut numeroni.. Toivotimme lopuksi hyvät päivät ja soittaja lupasi kirjata markkinointikiellon järjestelmäänsä.

Markkinointipuheluita ei ole tullut vuosiin, joten eivät ne ole liiemmin häirinneet. Vuorokauden kuluttua edellisestä soitosta puhelimeni pirahtaa jälleen ja soittaja esittelee itsensä elisalaisena. Fine. Hämäläinen vereni hieman kiehahti, mutta onnistuin puheen tasolla pysymään rauhallisena. Soittajan asiana oli tällä kertaa Elisaviihde. En ollut eiliselle soittajalle jaksanut kertoa tarkemmin käytössäni olevasta laajakaistasta, joten soittaja päätti selvittää asian ja tarjota viihdepakettia. Myyntilanne ei edennyt tätä pidemmälle, sillä tiedustelin, mistä soittaja oli saanut numeroni, koska olen oma.saunalahdessa kieltänyt markkinointiviestinnän. Soittaja sitten selvitti asiaa joltakin toiselta ja kertoi tuosta Robinson-rekisteristä. Tämäkin soittaja lupasi laittaa markkinointikiellon edustamansa Enian tietoihin.

Itseäni jäi askarruttamaan se, nousevatko numerot aina uudelleen soittolistalle, kun Robinson-rekisterin kolmen vuoden rajoitusaika päättyy. Tähän ei sitten varmaan vaikuta se, että numeroni on salainen, siinä on markkinointikielto, eikä numero ole muun kuin Elisan -> Enian tiedossa.

Ps. En ole yrittäjä.       
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Suoramarkkinointikielto eli Robinson-kielto on tosiaan voimassa kerrallaan kolme vuotta. Mikäli estoa ei uusi, voi numero nousta soittolistoille. Omille asiakkaille yritykset voivat soittaa, vaikka Robinson-esto on voimassa.

Markkinointikiellon lisääminen OmaSaunalahdesta päivittyy melko nopeasti myös meidän soittolistoille. Sinun tapauksessasi LeonM on käynyt niin, että eston lisäys ja listaus soitettavista asiakkaista ovat menneet ristikkäin. Nyt kun markkinointiesto on voimassa liittymässäsi, ei sinulle soiteta meiltä, mikäli et estoa muokkaa. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
kukkatippa kirjoitti:
Suoramarkkinointikielto eli Robinson-kielto on tosiaan voimassa kerrallaan kolme vuotta. Mikäli estoa ei uusi, voi numero nousta soittolistoille. Omille asiakkaille yritykset voivat soittaa, vaikka Robinson-esto on voimassa.

Miten tuossa muuten käy, jos asiakas osallistuu vaikka arvontaan, jossa lupaa ottaa vastaan markkinointia? Toisaalta Robinson on voimassa, toisaalta taas lupa on annettu.

Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että Robinson ei estä suoramarkkinointia omalle asiakkaalle. Kun minulle tulee nyt Tietokone-lehti, Robinson-kielto ei estäisi Sanomaa markkinoimasta minulle, koska en ole antanut Sanomalle kieltoa erikseen? 😮
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Hyvis kirjoitti:
kukkatippa kirjoitti:
Suoramarkkinointikielto eli Robinson-kielto on tosiaan voimassa kerrallaan kolme vuotta. Mikäli estoa ei uusi, voi numero nousta soittolistoille. Omille asiakkaille yritykset voivat soittaa, vaikka Robinson-esto on voimassa.

Miten tuossa muuten käy, jos asiakas osallistuu vaikka arvontaan, jossa lupaa ottaa vastaan markkinointia? Toisaalta Robinson on voimassa, toisaalta taas lupa on annettu.

Ei kyllä ole tullut mieleenkään, että Robinson ei estä suoramarkkinointia omalle asiakkaalle. Kun minulle tulee nyt Tietokone-lehti, Robinson-kielto ei estäisi Sanomaa markkinoimasta minulle, koska en ole antanut Sanomalle kieltoa erikseen? :o

Lähes kaikissa nettikisoissa ja "mielipidekyselyissa" ehdot hyväksymällä annat luvan markkinointiin järjestäjälle ja sen yhteistyökumppaneille. On se sitten tele-, sähköposti- tai tekstiviestimainontaa. Pääsääntöisesti, jos olet asiakkaana jossain, kuten Hyvis Sanomalla, niin Robinson-lista ei toimi näissä tapauksissa. Jos olet tilannut esim. Vapaa Kierron Omega 3 pillereitä, niin sinulle voidaan soittaa, laittaa postia tai tekstari firman muista tuotteista.

Tässä esimerkki ehdoista. Lähettäjä on Mogensmail (ei aavistustakaan mikä firma) lähteenä jäsenrekisteri (ei tietoa miksi olen siellä)

"Hyväksyn, että minulle voidaan lähettää kirjeitse, sähköpostitse, puhelimitse, tekstiviestillä, multimediaviestillä tai muilla sähköisillä viestimillä jännittäviä tarjouksia ja uutiskirjeitä, jotka koskevat lehtiä, kirjoja, musiikkia, elokuvia tai muita Ad Lantic Media AB:n uutuuksia. Myös Apilanlehti OY, Bisnode Marketing Oy, Courlux International SA, DNA Oy, Easyshopping.fi, ITH International Trading House Oy, ITS Limited, Ipsos Interactive Services Ltd, Kustannus-osakeyhtiö Kotimaa, New Lead Media, OTAVAMEDIA OY, Oy Nordic Moneta Ab, Photobox SAS, Rand Customer Contact Oy, Vitalas AB, Yves Rocher Suede AB ja mySafety Oy voivat lähettää hyviä tarjouksia."

 

Tämän kun hyväksyy, niin eipä ole Robinsonilla mitään merkitystä, koska näitä listoja ei tarvitse ajaa ristiin Robinsonin kanssa.

Lisätietoja tarvittaessa Terveisin nimim. Call centterissä työskennellyt 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Kiitos kukkatippa, kun jaksoit vastata.

Jäi silti hieman askarruttamaan kertomasi tieto eston lisäyksen ja soitettavien listan ristikkäisyydestä, sillä en ole muuttanut omaa asiakastietoviestintäasetustani useampaan vuoteen oma.saunalahdessa, joten kysyisinkin, missä vaiheessa asetukseni on päässyt muuttumaan asiakastietokannassanne. Ensimmäisen markkinointipuhelun jälkeen asetukseni näyttivät täysin samoilta kuin ne ovat olleet aiemminkin...

... Kävin äsken uudelleen oma.saunalahdessa, koska tarkoitukseni oli muuttaa MultiSIM-lisäpalvelun tekstiviestin siirtoasetusta. Samalla huomasin, että nuo ns. SIM-korttien teknisen numerot olivat muuttuneet puhelimiin tallentamistani kuukauden sisällä. Voinen vetää tästä johtopäätöksen, että teidän päässänne on mahdollisesti käynyt inhimillinen erehdys ja joku noista uusista numeroista on jäänyt aluksi markkinointivapaaksi? 

Osallistu keskusteluun