Vastattu

Liittymätyypin vaihto

  • 4 elokuu 2013
  • 7 kommenttia
  • 2623 katselukerrat

Olen OmaSaunalahti sivuilta yrittänyt muuttaa liittymän tyyppiä viikon ajan ja aina tulee virheilmoitus "Sovelluksessa tapahtui virhe, jonka vuoksi tapahtumaa ei voitu käsitellä. Pahoittelemme tapahtunutta, yrittäkää myöhemmin uudelleen." Onko häiriö saunalahden järjestelmässä vai onko liittymäni niin vanha ettei sitä pysty vaihtamaan. Eilen soitin aspaan, sieltäkään ei saatu vaihdettua liittymää. Eikö heillä ole muuta järjestelmää käytössä kuin omasaunalahti nettisivut?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Arska 4 elokuu 2013, 15:32

Minä sain tällaisen ilmoituksen Saunalahden asiakaspalvelusta 3.8.:

"Saunalahdella on tällähetkellä ongelmia liittymätyyppien vaihdoksien kanssa. Häiriö on korjauksen alla ja toivomme tilanteen korjaantuvan mahdollisimman nopeasti. "  kun kyselin liittymäntyypin vaihdosta omasaunalahden kautta.

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 2
No, kai asiakaspalvelu lupasi selvittää asian ja ilmoittaa sinulle?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Minä sain tällaisen ilmoituksen Saunalahden asiakaspalvelusta 3.8.:

"Saunalahdella on tällähetkellä ongelmia liittymätyyppien vaihdoksien kanssa. Häiriö on korjauksen alla ja toivomme tilanteen korjaantuvan mahdollisimman nopeasti. "  kun kyselin liittymäntyypin vaihdosta omasaunalahden kautta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ainakin alkukuusta hienosti vaihtui Mobiililaajakaista 3G vastaavaan Satakieli-versioon.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
hpguru kirjoitti:
Ainakin alkukuusta hienosti vaihtui Mobiililaajakaista 3G vastaavaan Satakieli-versioon.

No, näyttää näin loppukuusta tulleen ongelmia tähän palveluun.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Arska tuossa ehtikin jo vastata olleesta vikatilanteesta.  Tiedusteluni mukaan vikatilanteen pitäisi olla nyt korjattuna ja näin ollen taakse jäänyttä elämää 🙂
Ei toimi vieläkään. Voiko vika olla todella vanhassa liittymässä, jos sitä ei voi päivittää. Onko laskun toimitustavalla mukamas merkitystä? Aspasta sanottiin että pitäisi olla sähköpostilasku että onnistuisi. Olen kyllä koittanut vaihtaa sitäkin, ei vaikutusta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Santeri73 kirjoitti:

Ei toimi vieläkään. Voiko vika olla todella vanhassa liittymässä, jos sitä ei voi päivittää. Onko laskun toimitustavalla mukamas merkitystä? Aspasta sanottiin että pitäisi olla sähköpostilasku että onnistuisi. Olen kyllä koittanut vaihtaa sitäkin, ei vaikutusta.


Asiakastiedoistasi ilmenikin, että sinulla oli todella vanha liittymätyyppi, minkä vuoksi muutosta ei saanut tehtyä suoraan Oma Saunalahdesta. Kyseessä ei siis ollut tuo aiemmin ollut vikatilanne, vaan tilanteesi oli todella poikkeuksellinen sekä harvinainen tuon osalta. Pääasia kuitenkin, että asia oli saatu asiakaspalvelun kautta hoidettua kuntoon 🙂

Osallistu keskusteluun